![]() |
tack!
|
Ryggar dambasketen och Bulgarien-spelet, tack!
|
Följde dig på Bulgarien men polen har linan sjunkit till -8,5 på hos både expekt och bet365 :(
|
Israel - Italien Över 151.5 @ 1.85 bwin 5u
|
Nu är tilten total.
Israel - Italien ÖVER 149.5 1.83 @ PaddyPower. har insättningsproblem och tillslut när man får in slantarna och ska lägga satsningen så har man blivit limiterad till otroliga 1.55€!! 1.55€ :idiot: någon annan som blivit limiterad till nått sånt löjligt lågt belopp?! aja bara för er att lira sönder den linan |
Citat:
Tack för tipset dock, de lät mig få in €100 på den linan. |
100€ på den kanonlinan, fuskigt:cry:
fick bli sämre lina igen då... över 151.5 1.85 @ Expekt:no: |
Citat:
|
Citat:
|
Ser att Akim den gammla räven har rekat Georgien borta mot Polen i chatten på BF:sweatdrop:
stm16; Gergien ger nu fina 4.65 borta mot Polen, betänk att lage tvann hemmamatchen med 20 o nyligen vann borta i Bulgarien, ngt. Ploackerna ej mäktade med. Tycker forfarande allt över 3 är väldigt spelbar Bara hoppas att han är helt ute å cyklar:KO: |
Oddset är för högt! Bör ligga runt 2.20-strecket!
|
Citat:
|
Tack för rekarna papak!:hattenav:
|
Bulgarien satt ju som ett smäck! :claps: Tack tack.
|
Yeah och överspelet samt polen satt fint med!
|
Georgien satt, vann med 9. Men det är inte bra för hjärtat att kolla på alla dessa basketmatcher där laget man spelat på nästan schabblar bort stora ledningar alldeles för ofta. Hade tex spelat på -7.5 nu, och med 30 sek kvar har Polen 11 upp och bollen. Då går de på ett kasst avslut när shoot clocken står på 19 och Georgien får göra 2. Sen ger de bort bollen med 5 sek kvar igen, och så när missade mitt spel. Alldeles för nervöst dvs, men grett att det satt :)
|
Sjukligt bra Papak! TACK
|
Hahah basket när den är som bäst ;) vad vore livet utan spänning?
|
:hattenav:
|
Ryggade inget förutom colo idag, så då vet vi hur den går ;)
|
Bannar dig om Colo förlorar... For lifetime :)
|
Då sätter vi det sista spelet också!:cheers:
|
Citat:
Jag e jätteglad och e helt klart nöjd med 4-1 efter natten!:KO: |
Jo juste, du har rätt. då sätter vi båda:)
|
tack för dom matcherna. men i nattmatchen råkade jag klicka på U . ursäkta om jag vinner :skamsen:
|
Citat:
Någon som kollar på matchen som kan ge info? |
Serbien bara -14.5 nu på Interwetten, fortfarande spelbart!
|
Citat:
Fick in 20 euro respektive 10 euro på mina två konton där. |
Yes fick också använda ett konto till för att få igenom så mycket jag ville men samtidigt spelade jag den 45 min efter att oddset kommit ut... När försökte du spela den?
|
Citat:
|
Citat:
dock stor skillnad på linerna samt tidpunkten |
Ska man livea till -5.5 eller är serberna helt ur slag?
Edit -4.5 |
Serberna blir totalt krossade. 19-4 Kanada so far i 3e qt. 53-31 Kanada totalt.
|
Finns inget att säga om matchen. Ingen aning hur serberna kunde choka så brutalt :S
Grekland - Serbien Serbien 13.5 @ 1.85 expekt 7.5u |
Den va lite jobbig, Gb rekade grekerna med hög insats.
|
Vad händer i Grekland-Serbien, den är på väg att gå in men på min livescore står det "Interrupted". Behöver man oroa sig?
|
Fått mina peningar nu så det var lugnt. Vore ändå kul om nån vet vad som hände? Slagsmål eller :evilgrin39:
|
:lol:
Citat:
|
Yep, slagsmål mellan de serbiska och grekiska spelarna, slutade med att en serb (Kristic) tog en stol och kastade den på Bourousis.
|
Citat:
|