Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-25, 11:50   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Växjö
Inlägg: 55
Sharp$: 1417


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då ska vi se. Nu ska vi försöka få lite ordning på denna spelfond. Starten för snart två månader sedan var ju inte speciellt lysande. Vi har hamnat i en sjuk uppförsbacke, men det är bara att trampa på. Hockeyallsvenskan har tagit sig en bit och nu är det dags att få rullen att växa.

Spel 17
Troja-Oskarshamn 2
Bet365 - 1,80 - 6 units

Troja är ett av tre lag från mina hemtrakter i denna serie. Växjö slåss i toppen och Tingsryd och Troja i botten. Överlägset sämst av de tre är Troja. De har ett lag som kommer få kvala sig kvar om inget oförutsett inträffar. Och det oförutsedda lär inte inträffa. Pengarna finns inte.

I dag möter de Oskarshamn som är en klass bättre denna säsong. Troja förlorade hemma mot Malmö i lördags med 2-6 och var helt chanslösa. Efter två perioder var ställningen 0-5. Oskarshamn vann mot ett Bofors på uppgång. Jag sätter mina sex units på Tommy Salos lagbygge.
danryd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td