![]() |
Yes. Lokomotiv spelade 5-4 sista två minuterna, tog ut keepern en bit in i PP.
Det är en bra grej med överspel i Hockey, den där "öppna målet chansen" dyker ofta upp. Även om många coacher i KHL är extremt fega och oftast plockar keepern med 7 sek kvar och tekning nere i motståndarnas zon. |
vilka sidor erbjuder antal mål per lag?
Tänker på ditt Ak bars spel tex. |
Betsafe och Expekt gör det iaf i varje omgång.
|
Ok tackar.
Spännande nu i sista spelet. Stod ju så fint 1-0 efter första halvlek. Sen smällde hemmalaget in 2 puckar inom loppet av en minut. |
Där sprack Atlantspelet. Såg hur bra ut som helst fram till c:a 11 min in i andra då allting började sitta.
Tyvärr. |
Ogiltigt spel-ID: 145183 Hinner tyvärr inte skriva ut någon rek idag, men det här blir dagens spel. Insatsen är 3% |
Finns till 2.11 @ Pinnen nu.... WTF.
|
VA?!
Hur fan kunde jag missa det, satt ju där o kollade för en halvtimme sen :S Aja, grattis :) |
Men det är över som är rekat så att du inte skivit fel? :)
|
Haha, nej det är ÖVERSPELET som är rekat.
|
Självklart så missar man spelet som troligtvis går in, när det gick skit i natt :cry:
Men jag får hålla tummarna er som lirat :) |
Citat:
|
Done & Dusted 18 min in i andra perioden.
Men ska jag vara ärlig trodde jag inte att SKA skulle göra sex av målen. |
Snyggt, har själv över 6.5 @ 3.20...så 3dje perioden lär det inte bli mål i.
|
7-0 tillslut. Alla nöjda, alla glada :)
|
Kan bara säga :hattenav: Tack
|
Ogiltigt spel-ID: 146205 Ogiltigt spel-ID: 146206 Skottspelet finns hot Betsafe. |
Tack! Dessa går in :)
OHK -1.5 finns iaf @ pinnacle till 1.99 EDIT: Hann inte rygga skottspelet innan det sänktes :( |
Tack Ryggar
|
16-5 i skott efter första perioden till CSKA. Framförallt ett 5-3 läge som fick det att rinna iväg.
Dinamo ser lite tröga ut, rätt så ryckig match med en del utvisningar nu i slutet av första perioden. |
24 skott är CSKA uppe i efter två perioder. Sex skott är vad som krävs i sista perioden alltså.
Betydligt bättre fart på Dinamo i andra, leder 1-0. Förhoppningsvis öppnar det upp matchen en aning. |
Blev lite fart på CSKA i slutet av tredje och gick över linan. 32 skott med sekunder kvar.
|
Dinamo gör 3-0 i tom bur. Nu kan man gå ut och roa sig.
Fullast vinner! |
Tack som vanligt shoreline :hattenav:
|
Jävligt snyggt Shoreline, tack!
|
Mycket bra :clap:
|
Stort tack för 2-0 idag Shoreline! :hattenav:
|
Mangen tacken, stabilt som alltid. :D
|
Ogiltigt spel-ID: 147903 Insatsen, 2% oddset finns hos Expekt. Rostov helt utan form, fem raka förluster, har ingenting att spela för längre. Dinamo däremot jagar en Europa League plats och verkar ha fått igång laget nu mot slutet av säsongen. Kuranyi/Voronin har hittat varandra på topp och jag kan nästan garantera att en av dem gör mål ikväll. Inga tunga avbräck hos något av lagen, Dinamo kommer med samma lag som slog Sibir senast (4-1). På pappret är Dinamo klassen bättre, man har bättre form och mer att spela för. Tycker tvåan är intressant till det oddset! |
Rygg!
|
1-1, slut.
Bara att ta nya tag i morgon. Sista KHL-omgången innan landslagsuppehållet samt några fotbollsmatcher. |
Ogiltigt spel-ID: 149166 Ogiltigt spel-ID: 149162 Ogiltigt spel-ID: 149168 Givetvis en skrällpeng på Sibir. Men jag tycker inte att SKA har imponerat trots tre raka segrar. Två av dem har kommit mot svagt motstånd. Sibir har haft lite tur de senaste omgångarna, men samtidigt har man en målvakt (Stefan Liv) som kan stoppa allt och lite till på en bra dag, vilket han gjort i de senaste omgångarna. Fyra raka segrar för Sibir också. Metalurg har sett trötta ut på sistonde och har två raka förluster. Dinamo är stabila, man gör sällan några bottennapp. Det här är tvåan mot ettan i serien och det lär såklart vara extra tändvätska, men jag tror på ett hemmastarkt Dinamo. Ak Bars har jag varit inne på tidigare. Över 2.5-linan i fem av sina sex senaste bortamatcher. Torpedo har förvisso två raka hemmasegrar, men de har kommit mot ett rätt svagt motstånd och varit matcher man lika gärna kunnat förlora. |
Finns det någon anledning till att alla spel är borta från pinnen?
|
Citat:
|
Såg nu i morse att Ak Bars-TT sjunkit till 1.60, då är spelvärdet borta i mina ögon.
|
Citat:
|
Citat:
Oddset 1.8 finns kvar på Ladbrokes för er info! |
ladbrokes har kvar oddsen
|
Dinamo satt bra, trots underläge.
Ak Bars fick tillslut in en puck i andra perioden, trots 23 skott på mål. Sibir känns lite vassare hittils tycker jag, kan förhoppningsvis kontra in ett segermål här i tredje. |
Äsch, 3-1 SKA. Helt överlägsna i sista perioden.
|