![]() |
jag hittar u5.5 här då båda lagen är ganska defensiva här! BOL 3-0, 4-0, 3-1, 4-1, 5-0 . 3-2 funkar för mig :D (till dynamo dvs )
|
någon som finner värde i en rak 2a till 1.65 ?????????????
|
Ö 2 @ 2.55 finns nu på BET 365 liveodds...och matchen har inte ens börjat.
Raka 2:an finns till 4.75....låter ju helskumt... edit: nu låste dom spelet, var nog lite felsatta odds. |
Tack för ett nice spel, la dock över 3.5 till 2.50 men den satt med :)
|
Man tackar för din super rek:clap:
|
Den satt precis lika säkert som väntat.
Nästan full omgång i morgon, då hittar vi säkert några roliga spel. |
Spelade 2an trots inget svar
|
Bra där. Man kan inte sitta uppkopplad 24-7
|
Blir tre spel med lite lägre insatser under fredagen.
Ogiltigt spel-ID: 166341 Barys gjorde en riktigt bra match efter omstarten mot Lokomotiv, man vann först efter straffar men kunde likagärna gjort det under ordinarie. Är alltid lite bättre på hemmais än på bortaplan, och har fyra segrar på de sex senaste hemmamatcherna. Total statistik hemma är 9-6 och man är lite sensationellt hela KHL's sjätte bästa lag (hemma/borta) Atlant spelar vidare med sin snålhockey, och det lär inte bli någon större målfest det här. Laget är svagt borta med fem förluster i de sex senaste bortamatcherna. 4-9 totalt på bortaplan. Ogiltigt spel-ID: 166342 Ses säkert som ett lite konstigt spel, men Salavat är otroligt nonchalanta i sitt försvarsspel, speciellt på hemmaplan. Laget brukar tillslut ta sig samman och vinna, men det beror endast på deras fantastiska offensiv. Defensiven lämnar man ofta åt slumpen och hoppas på att målvakten (Under fredagen lär det bli Erik Ersberg) har en storkväll. Dinamo Minsk är förstärkt av Petr Sykora som gjorde 1+1 i sin debut. Har definitivt kapacitet att störa samtliga lag i den här serien. Salavat släpper in 3 mål per hemmamatch i snitt, Dinamo gör lite mer än tre per bortamatch. Ogiltigt spel-ID: 166343 Finns förvisso en liten risk att SKA är lite slitna efter urladdningen mot Ak Bars senast, men jag tar den risken. Man var otroligt bra och spelade på den nivån man alltid borde göra med det manskap man har. Neftekhimik var usla hemma mot Spartak senast och det är rörigt i klubben efter att ha sparkat ut Fernholm och Melin, förvisso tagit in en matchotränad Brendl. Tränaren gnällde på att spelarna var slitna från Karjala Cup, men det märktes inte på något annat lag i ligan. Så att säga att allt står rätt till i Neftekhimik, det är att ljuga. |
Neftehimik Niznekamsk - SKA St. Petersburg 2 - 2.20 @ Unibet
De andra ligger kvar på längre så jag slog till, har något hänt? |
Citat:
Ryggat rubbet, tack shoreline! :) |
Nog inget som hänt.
Jag spelar det mesta av KHL på Betsafe då de har bäst utbud, men oddsen på 1X2 finns såklart högre på andra sidor. |
Ryggar rubbet jag oxå :) tack för OHO DINAMO oxå :p
|
|
Båda lagen säkrar nytt kontrakt vid kryss.
Sista omgångarna av ryska ligan, speciellt i botten, är i princip värre än Serie A. Alla hjälper alla, speciellt om lagen från syd möter varandra. |
Va tror du om CSKA Moskva - Spartak Moskva ?
Även Rubin Kazan - Zenit St Petersburg ? |
vart hittar ni lagtotalen?
|
Citat:
|
Citat:
Zenit saknar fyra startspelare och Rubin jagar förvisso en direktplats till Champions, men till 1.55 eller vad det nu var nere i? Nej tack. CSKA - Spartak är helt oviss eftersom att det är landets största derby, och jag skulle inte röra CSKA om man inte fick typ 2.10 eller högre. |
Inga idéer i matcherna som börjar 14:00? Tankar?
|
Barys Astana börjar 14 :)
Avangard - Lokomotiv låter jag vara. Två helt jämna lag, känns omöjlig att tippa på förhand. |
Ser inte så jättelovande ut i Barys. 19-14 i skott efter 2per. men Atlant spelar riktigt bra försvarsspel och bjuder inte på några ytor.
3st PP för Barys i andra men inga mål. |
Bättre för Minsk.
Två mål efter en spelad period och Salavat ser ut precis sådär som de alltid gör. Ett par minuter i sanslöst tempo för att sen lägga av och spela tills de hamnat i underläge. |
Ser att Minsk fick in den 3:e pucken i slutet av 2:a :hattenav:
Barys lama idag men St Petersburg kvar så kan bli bra ändå. |
Ja, jag hade betydligt högre förväntningar på Barys. Men en risk med att möta Atlant är att de lurar in motståndarna i sitt låga tempo och überdefensiva spel, och jag antar att det är vad som hände idag.
Nu får vi hoppas på SKA. |
2-0 underläge SKA.
Får hoppas på en fin vändning :) |
De spelade åtminstonde upp sig rejält, men tyvärr torsk 2-1.
|
Ogiltigt spel-ID: 170092 Morgondagens spel. Många matcher, men svårt att hitta några riktigt bra. Avangard är oerhört starka på hemmaplan, 11-3. Tror dessutom att de har tillräckligt med offensiv kvalité för att luckra upp Atlants försvar som ställde till det för mig/oss senast. Avangard har vunnit sina två matcher efter uppehållet mot Torpedo och Lokomotiv, båda efter OT/Straffar, men det visar ändå att formen är god. Atlant vann förvisso senast, men ni kan bläddra tillbaka lite i tråden för att se deras klena bortaspel. Nu är motståndet riktigt bra, och jag tycker att 1.70 är för högt. Det kanske inte blir någon storseger, det blir sällan det när Atlant står för motståndet. Men å andra sidan räcker det nog för Avangard att plocka bort Moznyakin och hans kedja så fixar sig det här. |
2-0 Avangard i en sjukt tråkig match.
|
Fick vara hur tråkig som helst, pengar på kontot:clap:
|
När man vaknar är det skönt att hitta att spelet suttit, skiter i hur tråkig matchen var faktiskt jag med. ;) :D
|
Haha, det är inget jag bryr mig om heller när spelet ändå går in, såklart.
Egentligen borde man köra stående underspel på Atlant under en säsong, skulle garanterat gå plus. |
Ogiltigt spel-ID: 171700 Måndagens rek. Rätt hög insats som ni ser (4%) Även om oddset inte är sådär jättehögt så tycker jag att det är ett par tiondelar för högt. Sibir, KHL's sjätte bästa lag med 10-4 på hemmaplan mot seriens sämsta lag, Vityaz som har 2-10 på bortais. Gästerna ryckte upp sig en aning innan uppehållet och slog bl.a Salavat på hemmaplan. Men efter uppehållet har man återigen sett riktigt dåliga ut och förlorat mot bottenkollegorna Amur och Novokuznetsk. Kanske har de långa resorna slitit på laget, men man är fortfarande på resande fot och även om det inte är speciellt långt (med ryska mått mätt) mellan Novokuznetsk och Novosibirsk så lär Vityaz inte vara piggare än tidigare. Sibir vann hemma mot Dinamo i förra omgången, en väldigt imponerande seger. Blev förvisso bara 2-1, men Sibir var klart bättre och Dinamo reducerade först i slutsekunderna. Ni som följer den här dagboken vet att jag gillar Sibir, de har en av seriens bästa målvakter i Liv och flera bra offensiva alternativ i Nieminen och Mirnov m.fl. Hcp finns till 2.03, jag tvekar lite på det då Sibir inte brukar ösa in mål och Vityaz säker kommer spela väldigt snålt, även om man ligger under. Men jag är övertygad om att Sibir fixar det här, även om det kan bli rätt små siffror. |
1.66 @ Bet365. :) Tack för reken!
|
men bet365 ger ju högre odds än de du nämner, 2,20 på hcp tex. blir det mer intressant då eller?
1,66 på rak hos bet365 |
Ja, det blir ju inte mindre intressant....
|
Citat:
|
Några tankar om matchen Amur Kharovsk vs Ohk Dynamo Moscowab ?
Under känns ju rätt med så dåligt odds på det. |
Har inte varit inloggad så tyvärr kunde jag inte svara.
Hade faktiskt inga planer alls på den matchen. Egentligen skulle tvåan ha varit intressant, men Dinamo har sett tröga ut efter omstarten, så jag hoppade den tyvärr. Nu var man tydligen inge bra, och Amur både ha fått med sig en poäng, minst. |
Tydligen strömavbrott i hallen så matchenstarten skjuts upp till c:a 14:45
|