![]() |
Bombar Salavat nu..
|
Tur det inte är Holms som rekat iaf. :D
|
0-3 efter fem minuter :S
|
Galet vad hääänder
|
Sibir inledde med andramålvakten (som faktiskt är helt ok 90.0 i räddningsprocent), Salavat ställde Ersberg mellan stolparna.
Nu är Liv inbytt för Sibir, och har räddat de tre första skotten, men det här känns mer än kört redan nu. Trist! |
Segt :(
|
12-13 i skott efter första perioden.
10-5 i skott efter målvaktsbytet/timeouten. It's just one of those games helt enkelt. |
kom igen...ser mörkt ut, men vi ska inte ge upp redan.
*hoppet är det sista som överger människan* |
En vändning a la hv igår hafe ju inte skadat....
|
Efter målvaktsbytet är det långa stunder Sibir som är det bättre laget, man vinner skottstatistiken, har en hel del PP-lägen, men gör inga mål.
Bortsett från de första minuterna så ser matchen ut ungefär som jag tänkt mig, men likförbannat så gör Salavat tre mål på fem skott de första fem minuterna. Och i Torpedo - Lokomotiv blir det i princip en identisk första period. 11-4 i skott, 0-3 i mål. Inget försvar eller bortförklaring. Bara lite kul klagomål :) |
Hmm ser ingen vidare ut i de andra matcherna heller :(
|
De orkade iaf med varsitt kryss, och nu går väl båda och vinner i OT så man ska förbanna sig själva lite extra för att inte spelat ML.
Trist dag med 0-3, av det jag såg så skulle Torpedo ha vunnit om det inte vore för den katastrofala första perioden, som tyvärr är en del av spelet. Severstal var dock ganska utspelat och enda chansen att avgöra var i slutet av tredje perioden då man fick spela 5-4. Hur som helst, hoppas att ingen fick för sig att dra några tyngre insatser, och som tur är så kommer det fler omgångar. |
Citat:
Jaja så är det ibland, kan inte vinna jämt. Satsade drygt 2 units på varje så det va inget större förlust :) nya tag ..!!:claps: |
Nej hade små insatser men hoppades en av dem skulle greja det iaf,nya tag.
Du har fortfarande fantastiskt bra 135 i ROI på spelen med insats 3% och högre så din staking är väldigt bra,om några spel nu måste missa ska det vara de mindre :) |
Jo, så är det ju. Samtidigt är det roligare att få in de me lite högre odds!
|
Ledsen för att de kommer så sent idag. Skyller på en sanslös bakfylla som gjort mig sängliggandes till typ nu...
Ogiltigt spel-ID: 179184 Ogiltigt spel-ID: 179188 Ogiltigt spel-ID: 179190 |
8-0 till Neftekhimik!! Ett lag som inte haft ett rätt sen uppehållet mot seriens bästa lag?
Finns det plats i skamvrån? Skriv upp mig isf. Återigen en minusdag, tungt. Speciellt när Traktor slarvar bort segern genom att dra på sig utvisningar och straffar i parti och minut. |
Måndagens spel. Tillkommer kanske något mer under dagen.
Ogiltigt spel-ID: 182192 Ogiltigt spel-ID: 182194 |
Fick 1.95 på över 5.5 hos betsafe. Tack för spelen.
|
Citat:
Tror du kan ha blandat ihop oddsen dock? |
Vad tror du om Dynamo Moskva? Hade tänkt köra dem med hcp -1,5 .. Eller fungerar de som så att de inte tänder till en måndag kväll när ett bottenlag kommer på besök? Vore trevligt att få höra din åsikt som är väldigt het i KHL!
Vilka fler bookies än betsafe har team totals och shot totals? |
Bwin och Betway vad jag vet, inte skott men mål.
Vad var oddset på Dinamo? 1.50 typ? Jag tror att det är lika bra att hålla sig undan alla odds under 1.60 i den här ligan. |
Ingen ihopblandning av oddsen, däremot har över 5.5 stigit som fan under natten på betsafe :S
|
Dynamo -1,5 @ 1.68 finns på bwin... värt att spela då ? (enligt dig)
|
Citat:
|
Ja, alltså. Jag tror Dinamo vinner. Men man ska komma ihåg att de sällan öser in mål, och kolla igenom lite gamla resultat så får du värdera lite själv.
|
Citat:
|
Vad säger man. Formen är inte bara dålig, den är usel just nu.
Idag var jag inte ens i närheten, och lördagens miss på Magnitogorsk var bara pinsam. Visst har alla formsvackor, men det är lite oroande att man missar så grovt. Kanske är det för att jag gått lite mer på känsla (framförallt idag), men det har fungerat i tidigare fall... Kanske är det för att KHL är en hyfsat ny liga för mig, jag har alltid varit hockeyintresserad men först i år, i.o.m min flytt, verkligen försökt sätta mig in i ligan och jag är faktiskt rätt överraskad över de fina resultat jag visat fram tills nu. Hur som helst så tror jag inte alls på att bromsa i uppförsbacke och jag rekar vidare och hoppas att det vänder. Men ni ryggar lite på egen risk de närmsta dagarna, minst sagt. |
Citat:
Det du ska oroa dig för isf är om spelen var dåliga från början. Keep up. |
Visst är förlusten densamma, men att torska på ett lag som spelar 2-2 efter att ha varit totalt överlägset är ändå aningen bättre för självförtroendet än ett 1-8 (som förvisso inte någon kan förklara)
|
Tisdagens spel. Vi kör på, trots miserabel form.
Ogiltigt spel-ID: 183191 Ogiltigt spel-ID: 183194 |
Ogiltigt spel-ID: 183420 Blir ett tredje spel. Två rätt jämna lag, men Atlant är svårslaget och har varit bättre än Torpedo på sistonde. Nu har man dessutom fått lite extra offensiv kraft i Fedor Fedorov som gjort 2+2 på sina första två matcher, och nu hänger inte allt det offensiva på Mozyakin längre. |
Shoreline: Vad känner du rent generellt på Traktor - Salavat ? Finns det något värde i raka 2:an ?
|
Hade droppat rätt rejält nu va? Det enda man kan lita på när det gäller Salavat är att Radulov, Thoresen, Kozlov m.fl kommer ha några brilijanta nummer framåt som garanterar mål.
Nu har de iofs sett ovanligt skärpta ut efter uppehållet, så de är befogad favorit. Men Traktor har varit bra på senaste tiden, och även om det inte är de bästa lagen de besegrat så ska de inte underskattas. 1.80 på Salavat är väl iofs spelbart, men jag fegar och kör endast att de gör tre eller fler. |
Tack för snabbt svar!
Har spelat Rak 2:a på Salavat och sedan en dubbel med Över 5,5 i salavat + Atlant. Hoppas på de bästa! |
Över 5.5 i Atlant? vågat/galet!
|
Atlant vinner.
Salavat sköter sitt. CSKA får iväg 56(!!!!!) skott på mål, gör ett. Detta på ett monster till målvakt som för några dagar sedan släppte åtta förbi sig. Får hoppas på Riga avgör nu i sista perioden. 1-1 efter två, lagen har haft varsin period. Riga spelade 5-3 i början av den andra, men inget mål. |
2-1, Riga 16.16 in i tredje perioden. Äntligen en plusdag igen.
|
Ogiltigt spel-ID: 184628 Äntligen så verkar SKA ha fått ihop sitt lag. Man har varit riktigt bra, spelmässigt, den sista tiden. Ironiskt nog har man haft problem med att göra mål, men jag tror det lossnar ganska rejält här mot Yugra. 6-2 blev det till SKA tidigare under säsongen. Ogiltigt spel-ID: 184629 Ogiltigt spel-ID: 184630 Dinamo har jag rekat flera gånger tidigare. Har kört lite på halvfart den senaste tiden känns det som, men ändå vunnit. Då har motståndet tillåtit den typen av spel, nu måste man nog skruva upp en aning, då Neftekhimiks 8-1 mot Magnitogorsk var en varningsklocka. Men man ska komma ihåg att Dinamo är KHL's bästa lag, poängmässigt, och Neftekhimik har sex raka förluster på bortaplan, så jag tror att den här ettan (och TT-ö) är sunda spel. Avvaktar nog startelvorna i Zenit - Anderlecht, men tror att hemmalaget är rätt så sugna på att avsluta med en seger på hemmaplan. 3-1 i bortamötet, och klasskillnad gör att det höga odds som finns på ettan känns rätt intressant. Men jag väntar nog tills i morgon. |
Kämpa på Shoreline, with love från skåne!
|