|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Tack så mycket Gb! Sluta inte reka!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
2 spel än så länge, kommer antagligen ett el kanske 2 spel till:
Eurocup Buducnost-Gran Canaria Buducnost-2, 1.97, 12bet 2.5u Den här la jag i natt, har funnits i sheetet ett tag. Den har droppat en hel del sedan dess, -2 finns dock kvar till 1.87 på boylesports. Panellinios-Gasterra Flames Groningen Gasterra Flames Groningen+10.5, 1.85, ladbrokes 2u
papak (+5), Kalle (+2), Harry Haller (+1), Dompa (+3) Senast redigerad av Gb den 2010-11-23 klockan 11:50. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Tar vi tacksamt emot
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Eurocup
Budivelnik-Siauliai Budivelnik-3.5 1:st QT, 1.92, 188bet 2u
|
|
|
|
#171 |
|
Papak, var släpper du dina spel nuförtiden?
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Jag har gått och blivit touthora i prostitituonsbranschen men har kontakt med Gb varje dag så ville bara posta här för att ge han den credd han förtjänar som jag inte tycker han får av medlemmarna!
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Som papak skriver så har han blivit ngt så beundransvärt som "touthora"
så nu är det bara att betala om du vill ha hans rekar.
|
|
|
|
#175 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#176 | |
|
Citat:
Twitter: @gbmoy To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gb den 2010-11-24 klockan 04:17. |
||
|
|
|
|
|
#177 |
|
Är knappast ngn hemlighet, så jag tror att papak är ok med om jag berättar det för "allmänheten" (den som inte redan vet dvs), Genuine Betting.
|
|
|
|
#178 |
|
Har du nåt på g till idag, Gb?
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Har ett par mindre bets som jag inte har lagt ut. Spelade Cska Moskva ML i natt/morse, (1.95 boylesports), samt Fenerbache-3 (1.90 bet365) Kommer antagligen inte lägga ut ngr lir på ett tag.
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|