![]() |
Ja heja Napoli!!!!
|
Ja nu vänder det :clap:
Kom igen Napoli |
Mitt sheet ser ju helt sjukt ut, de sista två dagarna har ju varit highway to hell
Men ikväll vänder det....???!? |
Det är ju bara variansen som slår till, lite surt dock att coldstreaken verkar drabba alla du ryggar samtidigt!
|
Citat:
(kopierat från nån gång under december) Citat:
|
That's the spirit :)
|
6-4 hittils idag iaf!! Såg att du också kört Inter så får hoppas de vinner imorgon!!
|
Jotack, det ser bättre ut idag :)
Hoppas på att detta är Vändningen |
...och nu blir det reklam!
Ta en titt på den här killens sheet, han är duktig på NHL och kan vara värd att ha koll på: https://www.sharps.se/spreadsheet/4907 |
Vändningen kom, plus $40 känns riktigt bra :)
|
Citat:
Där har vi systemet, hur kan vi missat det. Gayle släng dig i väggen! |
Citat:
Insatserna är jämt fördelade på 2+8 på samtliga spel jag ser. Martingale går ut på att spela i sekvenser 1, 2, 4, 8, 16, 32 osv. |
Citat:
Som jag har förstått: Hans system väljer ut matcher med värde i oavgjort, PL saver har han för att täcka upp X-insatsen för de matcher som slutar med 1 måls vinst för favoriten, eller seger för dogen. Hittills ser det mycket lovande ut tycker jag. :popcorn: |
Citat:
|
Fan jag visste att jag skulle åka på den...
Jag vet att hur Gale-systemet fungerar, menar bara att metoden kan slänga sig i väggen. Här har vi metoden som funkar, inte att det går till på samma sätt... Tycker för övrigt det ser nice ut :) |
Men varför har du mycket högre insats på PL när du ser att värdet ligger i X, NiLu? Har du kollat vad ROI ligger på med exempelvis flat insats?
|
Citat:
Anledningen till de olika insatserna är att jag ville "säkra" upp en enligt mitt system jämn match om favoriten skulle vinna med uddamålet. Den totala insatsen per spel/match är 1% av startkassan (1000SEK) för tillfället. Systemet i sheetet är bara ett test så ryggar man gör man det på egen risk som alltid :innocent: Vänligen, NiLu |
Har du gått över till egna rekar istället.
|
Citat:
|
Ahh, okej
|
Står i valet och kvalet om jag ska fortsätta rygga.
Är lite sugen på att starta upp en ny dagbok där jag provar på att reka själv, om jag vågar :p |
Kul att se när du klarar dig bra på egen hand också :)
Har kollat ditt sheet med jämna mellanrum och fått upp ögonen för "nya" människor att rygga - däribland sernicky så tack och bock för det. Ser dock att han är back på Premier League och tvekar på dubbelPoolmatchen. Hur kommer det sig att du väljer rygga? Tack och bock iaf!:hattenav: |
Citat:
Tack för tipset! Jag ryggar ju annars bara om rekaren är plus på den aktuella ligan, så i det här fallet kan jag ju inte rekommendera dig att rygga min rygg om man säger så. Men lagt kort ligger ju för min egen del, får hoppas på Liverpool ;) |
Kommer att lägga denna på is ett tag under tiden jag provar att reka.
|
Hej,
Var lägger du dina egna rekar? |
Citat:
Haft lite ont om tid, förhoppningsvis bättre snart |