Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-17, 09:46   #1
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 11

asdf
Stats: 0 - 2 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

asdf - Snabba cash - Fotboll


Jahapp, jag kan börja med att jag är en glad amatör som mest spelar på Betfair och Bet365. Rätt dålig på att betta, men hoppas kunna bli bättre med tiden. Ingen high roller, mycket liten kassa och med tanke på det alldeles för höga insatser.

2010-11-17:
Efter mycket snack om att Brisbane Roar har goda chanser att vinna över Newcastle Utd Jets, två lag jag inte kan någonting om över huvud taget, gick jag idag in med 30 kronor på Brisbane till oddset 2.70 (live, BetFair). Medan jag skriver detta gjorde Newcastle tydligen mål och mitt bet är på väg att gå åt helvete alltså.

Detta börjar bra!
asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-17, 10:51   #2
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 11

asdf
Stats: 0 - 2 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Matchen slutade 1-1 och jag ligger därför back 30 kronor. Jag ska försöka börja använda mig av units, måste bara läsa på lite om det först.

EDIT: Visade sig att jag alltså spelade 6 units, då jag började med 500. Sjukt överbet, men man lär sig!

Senast redigerad av asdf den 2010-11-17 klockan 11:03.
asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td