|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
dNa letar värde
Har haft uppe två dagböcker tidigare - båda relativt misslyckade.
Nu ska jag göra ett försök att behålla den bra starten jag fått i min fond jag spelar nu (9-3-3) så jag ska reka varje match offentligt jag spelar själv i fonden, här i dagboken. Kör ett separat sheet till denna under: https://www.sharps.se/spreadsheet/dnadb Insatsnivåerna kommer variera även om jag kör spelen i båda dagbok och fonden. Det blir antagligen mycket spel som AH+, halvtidsspel, platsspel. Kommentarer/diskussioner ang spel uppskattas.
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
2010-12-04 Mgladbach - Hannover (Bundesliga 1)
Datum: 2010-12-04
Tid: 15:30 Sport: Fotboll Land: Tyskland Liga: Bundesliga 1 Match: Mgladbach - Hannover Spel: Hannover DNB Insats: 2.00 (medel) Odds: 2.26 Bolag: Centrebet Motivering: Borussia M'gladbach - Hannover 96 Spelas nu pga ev dropp. Har inga bekräftade startelvor. Hannover skadedrabbat. Gillar Hannover här. De kommer från två starka segrar där man för två matcher sedan slog konkurrenten Hamburger SW efter att ha legat under med 1-2 58' spelade, man kvitterar och sänker vinstbollen i 90'. Nästa match är Freiburg, hemmaplan 27 Nov 10. Man spelar skadedrabbade men vinner matchen med 3-0. Starkt och en positiv trend här. Tabellplacering 4 M'gladbach har i precis omvänd ordning först tappat en 2-1 ledning i 68' för att förlora 2-3 88'. För att sedan möta Dortmund borta, serieledare förvisso men det svider ändå 4-1 förlust. Man har inte lyckas skrapa ihop en seger på hemmaplan i år, fyra förluster och tre oavgjorda, inte heller någon vidare bortafacit och ligger sist i ligan. Tabellplacering 15 Har även hittat några intressanta rader på svenskafans så jag saxar in dom här under sen. "Osäkert om förstaplatsen i Gladbachs mål" låter ju som en möjlig motivationshöjare men det verkar vara oklarheter hur de ska lösa målvaktsbiten framöver i lagen så det måste vara positivt för spelet. Svenskafans: Citat:
Hannover 8-5-1 M'gladbach 2-8-4 - Det bör vara klasskillnad mellan lagen - Formkurvor - Hannover kommer från en stark vändning och sedan en storvinst - M'gladbach tappar 2-1 till förlust och förlorar sedan matchen efter stort - M'gladbach har inte vunnit en hemmamatch den här säsongen - (4)Hannover 25pts medan (15)M'gladbach 10pts - Osäkerheter angående målvaktsbiten hos M'gladbach Gillar det här spelet starkt men har ingen vidare kunskap inom lagen så spelar DNB och kör med en medelinsats 2% Hannover 96 DNB @ 2.26 2% Senast redigerad av dNa den 2010-12-02 klockan 01:33. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |||||||
|
Går direkt ifrån principen med REK till varje spel men kör ett spel här jag tycker är intressant
- Dropping odds FT - Bwin ligger 0.20 över övriga bookies på HT-spelet - Helmut hade 4 matcher utan vinst in för förra som man vann med 5-2, mot tabelljumbon dock. - Hemmaplan |
||||||||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hannover DNB har gått upp till 2.37, varför tror vi det händer? Gått upp på två till bolag också medan det droppat på två vad jag förstår. Verkar osäkert.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
No idea, det raka spelet på Hannover droppar på samtliga utom 5dimes & WH.
Kan vara så att oddsen är lättpåverkade iom den låga omsättningen, jag vet faktiskt inte. |
|
|
|
|
|
|
#6 | ||||||||||||||
Ett spel till idag:
|
|||||||||||||||
|
|