|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hejsan nu lägger jag upp mina spel för idag känns bra så här på förhand och tror att jag går plus idag iallafall
.Har dock spelat många spel idag som bygger lite på 2 hästar så dom finns med på många val så tråkigt om någon av dom spricker för då går många spel till döds. Här kommer en hel den spel kommer skriva vilka jag tror mest på fast det ser ni på insatsen också. Skriver över spelen vad det är för typ av spel alltså om det är plats,vinnare,h2h så ni vet :grin: "Plats" Spel 1 Spring Erom (15) @ 1.50, 47,60 kr Singel "Vinnare" Spel 2 I'm Alone Face (1) @ 2.25, 50,00 kr Singel "H2H" Spelar som en dubbel så ni vet det Spel 3 Jag tror mycket på att "Ridgehead Cahore" Vinner över Traveling Man men lite osäker på om Lorenz Caf vinner över prima så detta spel är lite knepigt så ni vet ^^. Insatts 30kr Ridgehead Cahore vs Traveling Man Mitt spel Ridgehead Cahore 1.70 Lorenz Caf vs Prima Stella Mitt spel Lorenz Caf 1.75 Total odds 2,96 "Plats" Spel 4 En trippling Insatts 20kr I'm Alone Face 1.60 Ridgehead Cahore 1.75 Sally Sea 2.00 Total odds 5,60 "H2H och ett PLATS spel" Spel 5 En trippel igen Insatts 25kr Ridgehead Cahore v Traveling Man Spelar på Ridgehead Cahore 1.70 Domino Eson v Rocket Power Spelar på Domino Eson 1.50 (Plats) I Avd 2 på V75 Conchita Exclusive 1.90 Total odds 4,84 "Vinnare" Spel 6 "En riktigt chansning här" V75 Avd 6 P.A.Surprise (1) @ 7.00, 20,00 kr Singel Spel 7 "Sparade den jag tror mest på till slutet" Insatts 80 kr Ridgehead Cahore v Traveling Man Mitt spel Ridgehead Cahore 1.65 I'm Alone Face 1.60 "Spelar den på plats" Total odds 2,63 är rätt bra på en dubbel som känns säker så här på förhand Alla spel för idag men känns bra nu bara hålla tummarna att Ridgehead Cahore Och I'm Alone Face Håller nu bara. Så ni som ryggar behöver ju inte rygga alla spel då man aldrig vet vad som händer på banan. Sa bara det så att man inte lurar många på pengar för det är inte alltid man får in allt. Hoppas det inte blir för bökigt för er att se spelen ska försöka komma på ett nytt sätt att skriva ut spelen här. Allt för mig ha en trevlig lördag nu Mvh Steffe |
|
|
|
|
|
|
#17 | |||
|
Sharpest
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Man får hela 2.40 på Rocket power där ![]() Platsspelen ser bra ut. Må köttbitarna vara med dig |
|||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hej igen dags för uppdate. Gick tyvärr trögt idag många av hästarna ville inte funka :/. Endast 3av7 gick in idag :(.
Insatts: totalt idag 272kr Utbetalning: Ynka 412kr men hellre lite plus än bara minus så tummen upp ändå blir nya tag imorgon igen Och kp du gjorde rätt som spelade på rocket power istället .Ha det bra |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Slänger upp dagens spel nu. Får hoppas på bättre lycka idag än igår
Lägger upp spelen via en bild så ser ni lättare hur jag spelat och så. Ni ser lätt vilka jag tror mest på det är dom med mest insatts på. Spel 1: Insatts 50kr Spel 2: Insatts 30kr Spel 3: Insatts 30kr Spel 4: Insatts 30 kr Spel 5: Insatts 100kr ![]() Mvh Steffe |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dålig start idag, du får hoppas Carmene kan rädda upp dagen lite för dig.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Tråkigt när det går så dåligt skönt att Carmene höll iallafall ![]() //Steffe |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hej igen. Tänkte lägga upp kvällens spel nu. Har haft lite oflyt dom senaste dagarna så hoppas det vänder nu ikväll
Spel 1 Dubbel Insatts 140kr I Avd 5 Boman 1.35 (Plats) I Avd 6 Cinidan 1.45 (Vinnare) Total odds ynka 1,95 Spel 2 "en rövare" Kör dom i en fyrling Insatts 40kr Orso v Mathilde Tröjborg "H2H" Mitt val Orso 1.55 More Feeling v Mindy Belle "H2H" Mitt val More Feeling 1.70 Boman 2.45 "vinnare" Cinidan 1.45 "vinnare" Total odds 9,36 Tips är på mitt spel 1 om någon vågar rygga nu när det har gått lite segt senaste dagarna. Må turen vara med en idag ^^ //Steffe |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hinner inte rygga idag men lycka till, ska läsa resultatet sen!
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Tråkigt det här. Lägger upp några spel först om ett tag ska se till att försöka hitta tillbaks till + igen. Fast att det inte är så lätt att veta hur det går med hästar ibland. Mvh Steffe |
||
|
|
|
|
|
|