Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-09, 15:40   #121
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2179
Standard

Jag postar inte enbart MINA rekar eller ANDRAS utan kör mina och tar ut något om jag gillar vad jag läst. Det ena utesluter per automatik inte det andra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 15:44   #122
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Är ofta cappers sitter på samma sida. Tex spanjacken eller vad han kallar sig och papak har ofta haft samma picks. Tror inte det betyder att någon tar av den andre utan man sitter på samma databaser, samma informationskällor och därmed hittar samma utstick. Vissa dagar är det inte mycket eurobasket heller så det händer att flera cappers ligger på samma sida.

Fortsätt i samma anda och håll dig över 100% strecket papak. Dock blir ditt sheet här missvisande om vissa spel bokförts offline och vissa online. Eller du kanske tog en paus bara?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td