Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-23, 21:37   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Ryssfemman siktar mot stjärnorna (Fotboll, Hockey m.m)


Har precis börjat ta det här med betting lite mer seriöst. För att sätta ytterligare lite mer press på mig själv hade jag tänkt publicera mina spel här och även starta på en ny bankrulle. Mer press hoppas jag i sin tur kommer leda till ytterligare lite extra baktanke bakom spelen och förhoppningsvis även ett ännu bättre resultat. Dagboken kommer bestå av både egna rekar och ryggade spel. Bankrullen kommer starta på 1000 kr, alla spel kommer ske via Bet365 och instatsen kommer vara mellan 1-5 U. Jag har tyvärr ingen statistik på tidigare spel och gör i första hand detta för mig själv och för att utveckla mig som spelare. Det vill säga att all eventuell ryggning sker på egen risk!


Statistik
Startkassa: 1000 kr
Saldo: 903.27 kr



Resultat:
  • Lagda spel: 5
  • Levande spel: 2
  • Vunna spel: 0
  • Förlorade: 3
  • Vinstprocent: -
  • ROI: -

Senast redigerad av Ryssfemman den 2010-01-24 klockan 16:07.
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-23, 23:57   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Väljer att spela en dubbel inatt och det är Australian Open som står på menyn.

Rafael Nadal - Ivo Karlovic under 3.5 set
Odds: 1.66


Andy Murray - John Isner under 3.5 set
Odds: 1.66

Dubbel Odds: 2.77
Insats: 4u

Två liknande matcher som spelas. Både Murray och Nadal är två mycket allroundspelare som sällan tappar gem, speciellt Nadal. Motståndarna för dagen är båda servekanoner, som även dem sällan tappar gem men brukar ha mycket svårt att bryta sina motståndare. Tror inte att någon av dem kommer lyckas plocka set idag, därav detta spel. Kommer mest troligt att bli massor utan tiebreaks...

Senast redigerad av Ryssfemman den 2010-01-24 klockan 09:58.
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 10:31   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Tung förlust inatt. Murray gjorde processen kort med Isner och det såg bra ut även i Nadals match. Men lite slarv gjorde att Karlovic lyckades bryta i andra set och Nadal lyckades aldrig bryta tillbaka.

Två nya spel till Serie A:

Siena - Cagliari 2
Odds: 2.7
3u


Siena - Cagliari över 2.5
Odds: 2.1
3u


Känns som två sunda spel och som ett otroligt överodds på Cagliari som tog en meriterande seger mot ett något degigt Juventus. Jag väljer att gå imot statistiken och med formen och spelar på Cagliari!

Senast redigerad av Ryssfemman den 2010-01-24 klockan 15:59.
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 16:04   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 830
Standard

Totalt jävla mörker... Men skam den som ger sig, här är två nya spel och det vore väl fan om det inte vänder.

Inter - Milan
Över 2.5 mål
Odds: 1.95
4u

Getafe - Athletico Madrid
Över 2.5 mål
Odds: 1.8
4u
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td