|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nä nu ska jag göra nått positivt av allt förlorande här och se över vad som gått bra.
Kassa: ~65u Levande: 0 u V/F/P: 13-20-2 Träff: ~37% På mina egna spel har det gått bra än så länge tycker jag: 6-4-0 Fotboll: 1-1-0 Svensk hockey: 0-2-0 NHL: 4-0-0 NBA: 1-0-0 Tennis: 0-1-0 Saker att jag ska göra annorlunda nu är att vara noggran med antal units/spel, mindre ryggning (speciellt i sporter där jag tidigare på dagen bestämt mig för att avstå), mer analyser och försöka knåpa ned en och annan motivering ang. mina spel. Kollar man på gårdagen så är det ju en totalmiss enligt mig att gå in med 20u på Clippers spelet som olof86, satt faktiskt och tänkte gå in med 2u var bara på 2st Q och 1half, sen var det väl lite mycket igår kanske.Men jag kommer inte bli vinnande på denna rulle om jag fortsätter så. Nu ska jag leta upp något spel jag gillar idag.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Bommade oxå Clippers -2 1st QT.
Ett tips dock som jag tror du kommer ha nytta av, om spelet som rekas är Ö 190 till 1.90 men när du spelar så ligger linan på Ö 191. Avstå spelet eller ta spelet på rätt lina till 1.76. Det har räddad mig från förlust till push eller vinst många gånger fler än vad det har gett mig torsk! |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
|
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Mitt första spel för idag får bli: Inter @ 1.80 4u Det finns två anledningar till att jag inte sätter 5u på den här: 1. Fotbollskanalen har den som "Dagens bästa spel" och 2. Det är en cupmatch. Utom de två anledningarna ser jag inte hur Inter inte ska kunna vinna. Ett Juventus med som vunnit 3 av sina 10 senaste matcher mot en Inter som vunnit 7 sina 10 senaste. Borta i Juventus (svenskafans): Claudio Marchisio, Cáceres, Salihamidzic, Iaquinta, Camoranesi, Trezeguet, Giovinco och Del Piero I Inter är istället Eto'o tillbaka och Sneijder får spela (blev avstängd 2 matcher i ligan sist). Jag tror att de båda nätar ikväll. Inter gjorde en väldigt stark insats sist mot Milan, med en man mindre nästan hela matchen vinner man med 2-0. Här spelar Inter hemma mot Juve, en hatmatch de bara ska vinna. De som oroar är: fotbollskanalen, cupmatch, inte spelar med de vassaste laget. 2-1 Inter tippar jag, som sagt nätar både Eto'o och Sneijder |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
Spelat samma, Inter 4u.
Ett bra spel anser jag också! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trevligt
![]() Lägger till: Färjestads BK @ 1.95 4u Detta plockar Färjestad hem, spelsugna nu efter torsken sist och Rögle, ja vad ska man säga? Det får räcka som motivering till den matchen faktiskt. CAR Hurricanes @ 2.15 4u Över5.5 i Carolina @ 1.90 4u Carolina is 4-2 SU in their last 6 games when playing NY Islanders Carolina is 6-3 SU in their last 9 games when playing at home against NY Islanders The total has gone OVER in 5 of Carolina's last 5 games when playing NY Islanders The total has gone OVER in 6 of the NY Islanders last 9 games The total has gone OVER in 4 of Carolina's last 5 games EDIT: BOS Celtics @ ORL Magic U188 @ 1.83 4u Dwight Howard over 14,5Rebounds @ 1,71 4u Både de här är från Storchen Senast redigerad av dNa den 2010-01-28 klockan 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
FBK gjorde sitt jobb
![]() Inter ligger under men hoppas på att dom vänder detta. En till NHL match efter att jag kikat på det lite mer PHX Coyotes @ 2.10 4u |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
3-1 hittils ikväll, överspelet på Carolina som strula till det pga period 2 (0-0 samt 5-3(!) i skott).
Får hoppas på Coyotes och basketen nu. Efter en dålig 1st Q så såg 2st Q bättre ut för underspelet. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tråkigt på underspelet, hade själv under 187.5 så missade med en trepoängare
![]() Nya matcher o jobba in idag kompis
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
![]() Lite besviken på PHX också, att de inte kunde avgöra innan OT också, men man kan väl inte få allt antar jag. Absolut, är ju fredag också
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Washington Capitals-Florida Panthers Under 6.0 @ 1.95 4u
Jag väljer att testa denna pga linan och oddset, det är en match som mycket väl kan gå över (8 av Capitals 11 senaste har gått över), men tycker det ändå känns spelvärt. Vi får hoppas på ett trendbrott ![]() Lite info: Washington is 5-0 SU in its last 5 games The total has gone OVER in 8 of Washington's last 11 games Washington is 5-0 SU in its last 5 games at home Washington is 5-1 SU in its last 6 games when playing Florida Florida is 5-2 SU in its last 7 games The total has gone UNDER in 5 of Florida's last 5 games Florida is 2-5 SU in its last 7 games on the road The total has gone UNDER in 5 of Florida's last 5 games on the road NJ Devils @ 1.80 5u New Jersey is 2-6 SU in its last 8 games The total has gone UNDER in 6 of New Jersey's last 7 games New Jersey is 16-4 SU in its last 20 games at home The total has gone UNDER in 5 of New Jersey's last 6 games at home Toronto is 1-5 SU in its last 6 games The total has gone OVER in 4 of Toronto's last 6 games Toronto is 1-8 SU in its last 9 games on the road The total has gone UNDER in 5 of Toronto's last 6 games when playing New Jersey EDIT: Kände att det var dags att testa tipskungens talang: Hamburg @ 1.80 5u Och efter lite mer funderande testar jag RobinD:s rek, spelar dock en tvåa utan hcp Anderlecht @ 1.80 5u Papak har visat fin form i basketen Bilbao +3.5 @ 1.83 HOU Rockets -3.0 (1 half) @ 1.86 Spelar dock 5u vardera, istället för hans 3 här. Har en känsla att basketen kommer funka idag, inte haft flyt hittils där. Senast redigerad av dNa den 2010-02-02 klockan 22:07. |
|
|
|
|
|
|
|