Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-08, 17:46   #1
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

yret & rqx - vinnarhålet - Tennis, MLB ,Fotboll m.m


Hej. Tänkte efter en tids uppehåll från forumet köra en rivstart igen och starta en dagbok. Jag kommer ha med mig ett nytt namn på forumet, rqx.
Jag kommer för det mesta köra tennis, men fliker även in med handboll, fotboll eller andra sporter där man förhoppningsvis kan hitta överodds.
Har hållt på med betting i dryga 2 år nu.

Ser fram emot att antagligen ge lite fina spel till er sköna lirare på sharps
yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 17:50   #2
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja chefen har sagt sitt och jag, rQx, hans snygga sidekick kommer att för närvarande fokusera mest på Baseball. Jag är ingen gammal räv som yret men jag jobbar i det osynliga och kommer förhoppningsvis leverera fina vinnare till er där ute.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 18:02   #3
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Lycka till då, grabbar! Kör hårt!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 18:05   #4
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt och lycka till Gubbar! Ni är välkomna att diskutera handbollen i trådar när detta kör igång, hoppas vi kan bygga upp ett större intresse för denna underbara sport på sharps!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 18:19   #5
 
yret88s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 162
Sharp$: 712


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack så mycket grabbar

Ogiltigt spel-ID: 462345



Tycker mig ha hittat ett intressant spel på Monaco. En del kanske tycker det är lite osäkert eftersom Monaco för det mesta spelar grus. Men faktum är att Karlovic har spelat otroligt dåligt den senaste tiden, inte nog med att han har spelat dåligt så har hans serve varit under sin vanliga förmåga. Samtidigt som Monaco inte är den bästa servaren så är inte Karlovic den bästa mottagaren.
I sin helhet tycker jag det är en 50/50 match fast ändå lite fördel Monaco med tanke på Karlovic's urusla form. Killen har inte vunnit en match på länge och det tär på självförtroendet. Spelstopp 20:00 enligt portalen.

yret88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 18:34   #6
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens MLB spel:

Ogiltigt spel-ID: 462347



Houston är ett av som sämsta lagen i MLB om inte DET sämsta. Dom har möts tre gånger i år och alla gånger har Arizona vunnit. Houston är chanslösa på att gå till slutspel och kommer med tre hemma förluster mot milwawke i bagaget. Arizona förlorade tre av två hemma mot LA Angels. En ganska jämn pitch matchning men med vinst i senaste matchen för arizona, hemmaplan och en levande slutspelschans så tror jag Hudson och grabbarna dom tar detta ängagäng med 2 runs.

Senast redigerad av rQx den 2011-08-08 klockan 18:43.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 16:08   #7
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens tre MLB spel:


Ogiltigt spel-ID: 463253



Arizona falerade totalt igår och hudson gav upp 7 runs på två inningar. 9-1 blev slut resultatet och jag tror inte att arizona tänker låta sig tas så lätt idag och är nog rejält taggade idag. Houston träffade 16ggr igår och det var säsongs högsta för dom. Kanske jag är dum som försöker tippa ett lag som krossades igår men arizona är det bättre laget och även om man inte har formen här så bör man kunna använda sig av förnedringen igår till det bättre idag. Samma som igår -1,5hcp. Förloras denna matchen låter jag matchserien vara.

Ogiltigt spel-ID: 463251



Samma här, Texas har vunnit 8 av de 10 senaste inklusive matchen igår. Man matchar en bättre pitcher och form och trend här också. Försöker mig på en hcp lina på denna då oddset inte är så smaskigt. Det gick inte så bra igår men skam den som ger sig va?

Ogiltigt spel-ID: 463246



Colorado har vunnit 8 av de 10 senaste inklusive matchen igår och jag går på form och trenden.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 22:29   #8
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett sista spel innan sängen kallar.


Ogiltigt spel-ID: 463635



Det är två mediokra pitchers som matchas idag och med tanke på hur houston träffade igår och arizonas höga "over" kapacitet så lägger jag in lite på ett över spel i denna matchen också. Houston har spelat 5 av 5 över och arizona 10 av 12. Mot varandra så har tre av de fyra matcherna i år slutat över. Ett revansh suget Arizona och ett (i alla fall igår) bra träffande houston kommer för hoppningsvis få in detta spelet som på beställning.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 18:06   #9
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens fyra MLB spel:

Ogiltigt spel-ID: 464189



Samma spel som igår och av samma orsaker. Houston och arizona träffade 31 gånger tillsammans igår, deras bats är heta och historiskt sett så blir det över när dessa två lag möts. 16 av 23 har gått över när Houston spelat hos Arizona, Houstons sex senaste har gått över och 11 av 13 för arizona. Collmenter som pitchar för arizona har pitchat de tre senaste över. Sosa som pitchar för Houston gör sin första start i MLB men min rek baseras mest på historiken och förhoppningsvis så spelar en oprövad pitcher mindre roll.


Ogiltigt spel-ID: 464187



Återigen samma spel som igår, Arizona visade igår att man kan vinna och börjar hitta självförtroendet igen. Sosa som oprövad pitcher mot Arizonas mer rutinerade batters tror jag att Arizona kommer att vinna detta. Arizona har vunnit fyra av fem i år och vunnit 13 av 19 på hemma plan över åren.


Ogiltigt spel-ID: 464194



Börjar få bråttom så blir lite kortare nu:

Atlanta spelar bra och med Hudson på pitcherkullen tror jag man tar hem detta. Förra starten 30 Juli så vann Atlanta och hudson med 5-1. Man har vunnit 7 av 10 iår och florida har en horribel streak förluster att vända. Trend bet.

Ogiltigt spel-ID: 464190



Phillies vägrar att förlora och har spelat 11-1 i de senaste 12 matcherna.Phillies pitcher Worley har 8-1 och en ERA på 2.35 mot Billingsleys 10-9 ERA 4.17. Phillies har vunnit 4 av 5 matcher i år och när det serveras relativt höga odds på en rak 2a så tar jag den utan snack.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 19:16   #10
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 388
Standard

Ryggar alla fyra
nisse00 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 22:22   #11
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt! Då håller vi tummarna nu!
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-11, 16:56   #12
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 464990



Milwaukee har vunnit de två första och detta blir den tredje och sista matchen. Det bjuds på ganska bra odds på the brew crew, kanske en aning högre än det borde då STL vill undvika en swep. Hyffsat likvärdiga pitchers, Gallardo för Brewers har vunnit sina två senaste och har 13-7 i record. STL verkar gilla honom då dom vunnit 4 av 5 senaste mot honom. Carpenter från STL vann sin senaste och har 7-8 i record han förlorade sin senaste. Mot brewers har han förlorat sina fem senaste varav två i år. Brewers har vunnit 13 av sina senaste 14 matcher medan STL har vunnit 7 av sina 13 senaste. Av de senaste tio av matcher har brewers vunnit 8. Jag gillar detta spelet!


Ogiltigt spel-ID: 464991



White sox matchar sin vänsterhänte Buerhle vilket är fördel mot Baltimore då de har betydligt sämre statistik mot vänter pitchers. Buehrle är också en bättre pitcher än Tillman som pitchar för Baltimore. Inbördes är det jämt och man har 5-5 i de senaste matcherna. White sox har bättre form med 7-1 i de senaste åtta på borta plan och baltimore i sin tur har 2-5 på hemma plan.

White sox är:
Bättre laget
Matchar vänsterhänt pitcher
Matchar bättre pitcher.
Har form.

Jag tror White sox har detta!
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-12, 17:08   #13
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har ingen tid att skriva om betten men det blev fyra idag:


Ogiltigt spel-ID: 465975



Ogiltigt spel-ID: 465990



Ogiltigt spel-ID: 465972



Ogiltigt spel-ID: 465973

rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 16:26   #14
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 468412



San Fransisco har haft det lite knakigt på senaste och inte visat på någon stabil form men man ligger fortfarande tvåa i NL central och nu matchar man Vogelsong som har 9-2 2.58ERA. Han matchas mot Floridas Vilstad som har 5-8 5.58ERA. Florida har denna säsongen spelat bättre på borta plan och när man nu matchas mot SF och Vogelsong på Hemmaplan tror jag inte SF missar chansen att ta en vinst och det är värt ett litet spel.

Ogiltigt spel-ID: 468409



Ja detta spelet har jag varit på några gånger förut. The brew crew har vunnit alla matcher i år och också de tio senaste mötena. Man har 11-1 på hemma plan och 43-15 på hela säsongen. Nu startar man med Shaun Marcum som har 10-3 3.62ERA han har mött Pittsburgh en gång och det var i april i år, då vanns matchen med 6-0. Pittsburgh matchar med Charlie Morton 9-6 3.56 han har mött Brewers fyra gånger och förlorat alla, dock ingen iår. Pittsburgh är 2-13 i lagets 15 senaste och man har 30-30 på borta plan. Jag tror milwauwkee bibehåller sin segerrad och vinner med 2 runs.


Ogiltigt spel-ID: 468415



Ogiltigt spel-ID: 468417



Boston förlorade igår över Seattle och jag tror att man är riktigt revanshsugna idag. Boston som ligger tvåa av alla lag och Seattle som ligger fjärde sist. Det är klass skillnad på lagen och nu matcher Seattle ut vänsterhänte Furbush med 1-3 och en ERA på hela 7.71. Boston matchar med Wakefield 6-4 4.95ERA. Wakefield har vunnit båda sina möten med Seattle detta året och boston är 5-3 i år mot Seattle. Även om Seattle är bättre hemma så tror jag att Boston kommer vara så taggade och möta en så pass dålig pitcher att vinna med 2 runs inte kommer vara några problem. När nu boston dessutom möter en sämre pitcher och det över statistiken de fem senaste r 4-1 så tar jag med detta också.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 17:48   #15
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 479649



Seattle har vunnit 17 av 54 matcher och 4 av 24 på bortaplan. Det är ett av seriens sämsta lag mot ett medel lag. Till detta ska vi räkna att Cleveland ställer upp med pithcern masterson som bara har förlorat en match på två månader. Cleveland har vunnit 3 av 4 denna säsongen och masterson har vunnit sin start mot Seattle. -1 eller -1,5 för att få upp oddset lite.

Ogiltigt spel-ID: 479649



Philadelphia, seriens bästa lag mot New York Mets. Mets har 5-16 i sina senaste 21 matcher och Unbeattable phillies har 17-5 i deras senaste 21. Phillies har ändå haft det trögare än vanligt på senaste och förlorade två av tre matcher mot Washington. Igår vann man med 10-0 över Mets och även om jag inte tror att det blir samma siffror idag så borde man täcka spreaden. Worley är 8-1 2.78ERA och matchas mot Mets vänsterhänte Niese 11-10 3.94ERA. Phillies har spelat bättre mot vänsterhänta pitchers denna säsongen.

Fler spel finns i Sheatet.
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td