Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-27, 09:38   #256
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tycker du ska fortsätta att reka och skita i vad folk tycker. Jag läser hellre än rek än att bara titta på sheetet. Folk får ju rygga vad man vill och vill man se vad man själv har för statistik på en särskild rekare så kan man ju se på sitt egna sheet. Vet oxå att det är svårt att hinna med ibland 2 barn på 3.5år och 9månader, även om dem kanske har rätt att det inte tar så lång tid att rätta. Fortsätt precis som vanligt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:58   #257
 
forgetfuls avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 498
Standard

Instämmer helt. Bra rekar med läsvärd info. Det uppskattas, fortsätt gärna.

Undvik damlandskamper i handboll bara.
forgetful är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 13:13   #258
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nani Visa inlägg
Fondell.... tydligen har du inte ungar själv så du förstår inte... musklick hit eller dit ja.. jag tycker det är bättre att jag lägger upp nya spel SAMT skriver rek till spelen istället för att skynda mig att rätta dom.. men det är bara jag..

Aja.. låter bli att lägga spel alls tills jag får tid över att springa och rätta direkt..
Helt rätt, ungar har jag inte.

Men som du säger så är du själv inne i ditt spreadsheet, och rättar senare fel.

Måste då vara rätt jobbigt att trycka på max-spelet, sen kvittar det nog om du har 0 eller 10 ungar. Det tar nog ungefär lika lång tid.

Kommer inte att skriva mer, onödiga diskussioner skall inte förstöra din speldagbok.

Ha ett fortsatt bra liv och lycka till.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 09:50   #259
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 156
Sharp$: 1641

Nani
Stats: 31 - 37 - 6
ROI: 88.81%
Vinstprocent: 45.59%

Standard

2011-10-12 Haslum - Nøtterøy (Handboll)



Datum: 2011-10-12
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Norge
Liga: Handboll
Match: Haslum - Nøtterøy
Period: ft

Spel: Haslum -6
Insats: 5.00
Odds: 2.010
Bolag: Pinnen

Motivering:
Haslum har börjat sisådär i årets postenliga med en förlust redan mot Follo vilket inte var i deras planer direkt,

Nøtterøy spelade senast mot Sandefjord som är det sämsta laget i serien och på hemmaplan vann man med 4 bollar efter en jämn match i 45 minuter,

Nøtterøy har även spelat jämnt mot bra lag men mot tex Viking fick man stryk med 6 på hemmaplan,

Haslum på bortaplan är en svår match och ett Haslum som spelar en snabb handboll med bra skyttar så tror jag inte att Nøtterøy har mycket att hämta i denna matchen och detta bör avgöras redan i första halvlek,
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), Harry Haller (+1)
Nani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td