|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 214Persken NHL Stats: 14 - 20 - 0 ROI: 106.30% Vinstprocent: 41.18% |
Persken Capper 11/12-NHL
Hej gott folk.
Mina spel har nu efter en tid visat sig ge en stabil avkastning och tänker därför dela med mig av dessa. Jag har under hela min uppväxt följt all sorts idrott, har på senare år inriktat mig på den sport jag är mest intresserad av, dvs hockey. Jag har även under hela min uppväxt spelat hockey, det blev även några senior år. Jag kommer till viss del skriva rekar men om ni vill ha alla mina spel så måste ni följa mitt spreadsheet. BoL om ni ryggar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Steinstein (+10), Andreas15 (+5), skog89 (+5), Boone (+10), Shell Peppe (+1), dktrades (+5), woodface (+2), Snivar (+1) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lycka till! Skall bli kul att följa
![]() Länka gärna till ditt spreadsheet också
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hört talas om dina spel förut! Kommer rygga redan från start. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vart har du hängt innan sharps då?
![]() Välkommen hit iaf och lycka till !
|
|
|
|
#5 |
|
Vad har du för stats tidigare säsonger?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
20k på 2 matcher?
Ska bli kul att följa, lycka till iallafall Senast redigerad av trance_error den 2011-10-24 klockan 21:04. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lycka till med spelen!
Undrar också om du har spel från några tidigare säsonger? |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ryggar!
Lycka till med dina spel
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
|
Äntligen Persken! Skönt att se dig här. Ryggar givetvis också! Garanterade pengar ju!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Snygg start grattis
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Välkommen! Har du tidigare spreadsheets att visa?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Härlig start på dagboken. Kommer kika in här regelbundet
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banned
Skön start
![]() Nattens spel kommer vid 7-8 i kväll. Lattj n' out! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+2) |
|
|
|
|
|
#14 | |||||||
|
Banned
Senast redigerad av persken den 2011-10-29 klockan 17:15. |
|||||||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har du nå statistik ifrån tidigare säsonger ?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ska bli kul att följa. Insatserna motsvarar någon avancerat units-system antar jag? Jag har då aldrig fått spela 6000 på NHL på Betway till 3.7.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Persken, skulle vara intressant att få veta vad din unitsize är så man kan anpassa den till sin egna kassa, keep it up!
|
|
|
|
|
|
|
#19 | ||||||||||||||
|
Banned
Unitsvärde är 2<°///>< /unit ![]() Unitsats 1-10
Galeocerdo cuvier (+5), alex1212 (+10), Shell Peppe (+5) Senast redigerad av persken den 2011-10-26 klockan 01:44. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Snygg lax! Vad har du för unitsats? (kanske står i sheetet, men sitter på telefonen....)
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jag satt på CBJ ML, men att våga ta -1.5 och sätta den. Shit, du är verkligen sharp.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Shit, du har börjat ditt sheet med några riktigt snygga spel!
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fantastisk start på de oddsen dessutom.
|
|
|
|
#25 |
|
Tack för de fina spelen!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5682Winter - VS Stats: 74 - 53 - 7 ROI: 117.69% Vinstprocent: 58.27% |
Snygg start persken!
Enda man skulle önska sig var en liten write up kring spelen som läggs. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
Helt otroligt, hoppas det håller i sig
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tackar så mycket för spelen, förstår självklart att du inte kommer kunna hålla denna form men du har gjort det fantastiskt snyggt hittills.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Riktigt bra spelat!
även att du satt Columbus -1.5
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
grymt spel! riktigt imponerande. kommer där något spel för ikväll kanske?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Grattis till en mkt bra start på denna dagbok. Har märkt redan från förra året att det är grymt mkt dogs som vinner i NHL. Har tyvärr inte ryggat (dig) innan eftersom jag inte känt till dig, men efter denna starten kan jag inte låta bli. Bara för det så blir det en downswing nu..
Keep doing a great job Pohjan
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banned
Tack allihopa
![]() Nattens spel lagger jag ut vid 8-9 ungefar! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vart har du hållit hus innan??
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banned
Sitter på mobilen...
Philadelphia rak 2.2 5u Vancouver-st.louis u5.5 Skål! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Philadelphia spelas raka alltså 1x2 en 2a till oddset 2.20 = 2.2
5 units är hans insats. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Sorry för amatör frågor om NHL, har bara ryggat ishockey spel hittills kan inte så mycket.. Men det står att Montreal Canadians spelar inatt 27e, sen står det att dom spelar även imon(28e) mot Boston Bruins. Min fråga är stämmer det? Spelar dom verkligen 2 dar efter varandra?
Elitserien har iaf en dags vila. I Så fall bör ju det vara trötta ben på Montreal matchen efter..? |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
detta låter som ett jävla fylllebet! blir fan lesss.......
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banned
Citat:
![]() ursäkta ser även nu att jag inte lagt ut unitvärd... Men ny omgång imorgon, väldigt intressant.. lattj n out Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fruitdealer (+5) Senast redigerad av persken den 2011-10-27 klockan 05:50. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vi förstår att du är ute och super när du vunnit såpass mycket som du gjort haha. Antagligen var du full när du fyllde i spreaden också, 2.00 på u5.5 har aldrig funnits
![]() Hoppas att du kommer med spel för i kväll senare
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jag va själv full när jag såg din rek och spelade på canadiens ist för flyers vilket slutade bra
![]() tack för tipsen! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Detta ska bli mycket intressant att följa! Men jag förstår inte unitsystemet, 6000 innebär vadå? Det du skrev tidigare i tråden förstod jag inte. Tack på förhand!
Senast redigerad av nattif den 2011-10-27 klockan 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Hade han nyktrat till vid andra bettet då?
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
"Unitsvärde är 2<°///>< /unit " Översatt från geektecken = En unit är två lax = En unit är två tusen kronor. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 | ||||||||||||||||||||||||||||
|
Banned
många <°//>< i havet
Senast redigerad av persken den 2011-10-29 klockan 17:17. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
Ryggar såklart! Persken är fan bäst!
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
ryggat o klart! sätter du alla fyra inatt åker jag gärna hem till dig och serverar dig ett par stora groggar imorrn!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Flyers - Jets är bland det sjukaste jag sett.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
haha det kan jag hålla med om !
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banned
liren
Senast redigerad av persken den 2011-10-28 klockan 22:34. |
|
|
|
|
|
#57 | ||||||||||||||
|
Banned
2<°///>< ![]() lattj n' out Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sox (+2), forbannat (+2), O12 (+1), Harry Haller (+2) Senast redigerad av persken den 2011-10-29 klockan 17:19. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banned
...
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banned
|
Bra persken
Dig kan man lita på.
|
|
|
|
|
|
#60 | ||||||||||||||
|
Banned
Kommer eventuellt nagot till under kvallen.
Andreas15 (+2), Soap (+1), morrowindl (+2), zomgarn (+1) Senast redigerad av persken den 2011-10-30 klockan 20:24. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#62 | ||||||||||||||
|
Banned
BoL ni som ryggar!
yertle (+1), Andreas15 (+2), keffok (+2), zomgarn (+2) Senast redigerad av persken den 2011-10-31 klockan 17:40. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Persken vad tror du om Toronto över 5 mål?
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Tänkte rygga
dock ligger spelen offline på pinnacle vad menas med det? Och kommer oddsen upp igen?
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Sharpest
|
Offline betyder nere för oddsjustering och brukar komma upp igen när en oddssättare tagit sig en titt. Anledningen är förmodligen för mycket pengar in på en sida att deras varningssystem slagit in och sagt stopp. Dvs behöver manuell kontroll utav info/odds för att sedan lägga upp den igen.
PoL0 (+5) |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Vet du hur länge de brukar va offline? Funderar på km det är värt att hålla sig vaken ![]() För övrigt tack för fina spel persken
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banned
Helt klart intressant spel. Oddset på +5 var i underkant och fann inget spelvärde i det. +5.5 som ligger på runt 1.85 just nu, finner jag mer intressant.
Mycket hänger på gustavssons insats ikväll. Även tråkigt att Alfredsson inte spelar. Men jag tror att Ottawa's offensiva spel med Spezza och Michalek i form kommer tära hårt på torontos redan svaga defensiv. Därför går tankarna även på Ottawa ml. Senast redigerad av persken den 2011-10-30 klockan 22:49. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Siket jävla derby vi har att vänta oss! Gustavsson Vs Lehner
Låter denna vara & korkar en vinare istället... Bol på er andra dock... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Steinstein (+2) |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Webmaster
|
Citat:
Dem brukar vara offline där.
|
|
|
|
|
#72 |
|
Blue jackets satte fint!, synd med EO, typiskt att det alltid ska bli 1 mål mer..
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |||||||||||||||||||||
|
Banned
Kommer bli en svettig natt men finner spelvärde i underdogsen!
yertle (+1), Andreas15 (+2), Soap (+1), Jensw (+10), lillnilsson (+2), skog89 (+1) Senast redigerad av persken den 2011-11-01 klockan 18:33. |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#74 |
|
extra plus att du lägger ut dina rekar tidigt, hjälper oss dödliga arbetare som börjar 07.00 att rygga
Soap (+1) |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banned
|
Vafan persken! :( Vad har hänt?
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Sant, men det verkar som att de flesta av dem känner igen han sen tidigare med tanke på alla glada tillrop och just det du nämner.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Inte så konstigt när man tänker på att halva forat började rygga efter 3 raka i början
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga! Senast redigerad av henke111 den 2011-11-01 klockan 16:10. Anledning: . |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Slökollade på panthers - jets och hawks - preds och de matcherna kunde lika gärna ha slutat i vinst för jets/preds.
Nästa gång sitter dom. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
mrkoreander det kan dom flesta nhl matcher. väldigt små marginaler. så det är ingen ursäkt
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Absolut ingenting riktat mot TS, inte honom jag syftar på.
Ser likheter mellan denna tråd och r&k planket. Synd inatt dock, bara att köra vidare och komma igen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Varför skulle han be om ursäkt, förstår inte vad du menar.
Det var fortfarande två bra spel. Senast redigerad av MrKoreander den 2011-11-01 klockan 17:14. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
"mrkoreander det kan dom flesta nhl matcher. väldigt små marginaler. så det är ingen ursäkt" jisses säger jag bara.
tyvärr valde jag att bomba på de 3 spelen, oddsen såg så gulliga ut nya tag ikväll!
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Det var ju dumt att bomba han spelade ju bara 6Unit totalt på 3 matcher vilket inte är särskilt mycket.. Kanske ska läsa spelskolan igen om du inte gjort det!
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Gud vad alla gnäller... Bara att prestera själv om man inte tycker om att rygga. Tycker att spelen har varit legitima och att ha den träffprocenten till det oddset är imponerande hittills.
Spela aldrig för pengar ni ej kan förlora och slut å gnäll! Keep up the good work Persken! Och ursäkta att jag kladdar i din dagbok men jag blir less på folk som klagar direkt man förlorar något spel... |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bara att trumma på Persken! De som börjar gnälla efter något förlorat spel borde inte hålla på med betting.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Okej om folk gnäller på betalspelen där de flesta går minus, och de kostar faktiskt pengar. Den här killen är hittills (litet sample visserligen) plus 40k, även om ni spelat med 10x mindre insatser borde ni vara plus runt 4k. Kom igen?
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Det jag skrev var inte heller ett klagomål på Persken om någon trodde de. Jag tycker bara det är konstigt att det kommer en ny kille som lagt 20 spel och inte har visat några tidigare stats, och helt plötsligt är han mest ryggad på hela forumet.
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
Sedan är det märkligt att han fick ett sådant stort förtroende så fort, men blir lätt så om man börjar med sweep. Sedan droppar folk snabbt av när förluster börjar komma, så oroa dig inte för folks kassor. En dagens NHL-tråd skapas sällan numer, men just idag skapades en och de brukar skapas när förtroendet för de bästa NHL-grabbarna på forumet sviktar. Flatbettar själv 1u och är plus 3,4u på det jag ryggat från Persken så klagar inte. |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Pohjan, bara för att han kör 6 units betyder inte det att jag behöver göra det? jag hade bra känsla för matcherna och dessutom så rekade persken dem, jag kände för att bomba, så varför inte bomba?
|
|
|
|
|
|
|
#91 | ||||||||||||||
|
Banned
Rygga på egen risk! ![]() Lattj n' out! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dktrades (+5) Senast redigerad av persken den 2011-11-03 klockan 03:29. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Vart är den sköna persken? Klart som fan vi ryggar på egen risk.. Herre min gud
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Du har intressanta spel persken.
Det skulle dock vara intressant att läsa en mening om vad som avgjort att du lägger resp bet, ex om en specifik spelare är skadad, laget är speciellt revanschsuget eller om det helt enkelt bygger på ren statistiskt. Bra bettat oavsett om du orkar fälla en kommentar per bet eller inte Keep up the good work!
|
|
|
|
|
#94 |
|
Sharpest
|
Gnällinlägg/oneliners bortplockade.
Ni ryggar på egen risk. TS är fortfarande plus för säsongen så varför gnälls det ens. Fermkules åker på 1 veckas avstägning pga upprepande gnäll. trance_error får en varning. /MOD |
|
|
|
|
|
#95 |
|
helt jävla otroligt, misstänker att det inte var någon som gnällde när 4 spel av 4 satt första kvällen. Är bara nybörjare inom betting, men har lång bakgrund inom poker och fattar ärligt talat inte vad många av er som klagar här inne sysslar med. Det går upp och ner i spel, spelar ingen roll hur bra man är eller hur väl man graderat ett spel. Ingenting är någonsin 100% säkert (kan iofs vara det i poker ibland, men thats beside the point).
Antingen kan man acceptera det och gå vidare med seriös och konstruktiv kritik eller så håller man tyst, accepterar att spel inte är något man har psyke för att syssla med och börjar med något annat. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
gufimuse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#96 | |||||||||||||||||||||
|
Banned
Nu vänder vinden http://www.youtube.com/watch?v=7DqayqX3Zu8Lattj n' out Senast redigerad av persken den 2011-11-03 klockan 16:07. |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jösses vilka insatser du kör! Iaf för mig, var också inne på över i leafs devils så ryggar den!
GL! |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Fina spel och fin natt! Där vände vinden igen.. För vissa.. En annan som kollade på tiderna och tyckte man hade god tid på sig, sen kunde jag bara spela Colorado, givetvis.. Ha, Känns som om han där uppe sitter och hånler mot mig. Så här är det fortsatt motvind
.. Imorgon ska jag vara tidigt ute så jag också får lite klirr i kassan. Tack för att du fortsätter trots dessa gnällspikar som härjat i tråden! |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Tack för fina 19u+ inatt!, riktigt fint
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vackert!
Ett litet tips bara. Tänk på att tiderna som skrivs in per automatik fortfarande är sommartider. Spelar mindre roll för oss som hänger med, men du lär ju ha en & annan ryggare som kanske inte lirar NHL i vanliga fall & därmed går miste om dina guldkorn p.g.a spelstopp.
|
|
|
|
|
|
#101 | ||||||||||||||
|
Banned
Lattj n' out! Senast redigerad av persken den 2011-11-03 klockan 21:25. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Skulle hjälpa mycket om du skriver vart du satsar också... För just nu hittar jag inte ML Red Wings på 1.90 i odds. Checkat flera spelbolag nu.
Keep up the good work =) |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Red wings finns till över 1.9 men då är det FT och inte ML som gäller. Antar att Persken menar FT.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ett tips... Voida spelen istället för push så påverkas inte statistiken.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banned
Yes tar och voidar dem, tackar!
Senast redigerad av persken den 2011-11-03 klockan 22:07. |
|
|
|
|
|
#107 | |||||||
|
Banned
![]() Lattj n' out Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+2) |
|||||||
|
|
|
|
|
#108 | |||||||
|
Banned
|
|||||||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Sharp$: 598NHL 2011/2012 Stats: 121 - 146 - 3 ROI: 97.25% Vinstprocent: 45.32% |
Välkommen tillbaka! Och bokför pusharna som pushar, rätt ska vara rätt.
|
|
|
#110 |
|
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177yertle - Hockey 12/13 Pres Stats: 115 - 125 - 1 ROI: 99.54% Vinstprocent: 47.92% |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Hej! Ny till sportsbetting, så jag tänkte följa några dagböcker medans jag lär mig, det här blir en av dessa!
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Ändå har du vart reggad här i drygt två år??
Bobbobula (+1) |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Bättre att säga att man är ny på betting efter två år än att säga att man är expert efter två veckor
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Haha japp! Tittade till Boones speldagbok lite då och då på ett annat forum innan den här sidan skapades.
Då han klev över hit så följde flera efter, däribland jag. Men jag kom aldrig igång med spelandet, men nu har jag lite mer tid till övers och har till och med kommit så långt att jag skapat ett konto och satt in lite småpengar på bet365!
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banned
|
Ser att du lagt nya tips!
Välkommen tillbaka! Självklart ryggar jag spelen. Du är fan bäst!
|
|
|
|
|
|
#118 | |||||||||||||||||||||
|
Banned
"Perfection is not attainable, but if we chase perfection we can catch excellence." -Vince Lombardi Lattj n' out
Senast redigerad av persken den 2011-11-18 klockan 00:50. |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#120 | |||||||
|
Banned
|
|||||||
|
|
|
|
|
#121 | |||||||
|
Banned
|
|||||||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Banned
|
Bra spel Persken och välkommen tillbaka
nu ska det ryggas du är fan bäst Persken <3
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
fan va nice persken, vi har saknat dig. Klart man ryggar, du är fan bäst <3
|
|
|
#124 |
|
håller helt klart med.. du är bäst.. Ryggar också men spelar 50k istället. <3
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Sharpest
|
Då låser vi denna dagbok då det är troll bakom.
Användaren Persken samt användaren Fermkules åker även på permanenta avstägningar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10) |
|
|
|
|
|
|