Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-01, 13:01   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fotböll 11/12


Hej Sharpare!

En del av er har följt mig på ishockeyn där jag har rekat spel en längre tid. Nu skall jag börja att analyser fotboll också. Fotboll är ingen sport jag brukar spela på men skall testa mig fram och se hur det går.

Blir det hälften av den succen som det är på hockeyn så är jag nöjd

All spelen hittar ni här https://www.sharps.se/spreadsheet/10569

Insats
1-5 u

Rygga försiktigt
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-01, 13:04   #2
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Arsenal -0.5 @ 1.81
Wenger sa i förra veckan att han såg kommande matcher mot Chelsea och Marseille som två cupfinaler. Ett bra resultat mot Chelsea skulle stärka lagets självförtroende och visa att man fortfarande är att räkna med i ligan och en vinst mot Marseille på tisdagen kan se Arsenal kvalificera sig för nästa omgång av Champions League.

Laget är verkligen i form och jag hoppas att man fortsätta me det fina spelet som man lirade mot Chelsea.

Shaktar Donetsk +0.5 @ 2.16

Förra mötet mellan lagen slutade 2-2 och det här är en mycket jämn match i min bok. Zenit har blivit alldeles för stora favoriter.

Lycka till
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td