![]() |
|
Bombenbolaget stänger klockan 18:00 ikväll ,fFera som inte har betalat.
Djungel: Kalas imorgon här i utlandet. Viill du va med? Hade vart sköj! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Edit Kollar du Rosenborg någonstans Peter? Värt att gå in live, såg att norskarna bara skjutit ett skott på mål... |
Citat:
|
Provar en liten liten bomb själv idag:
Benfica 0,1,2,3,4 Porto 0,1,2 (måste bli minst två mål) Blackpool 0,1 Hull 0 Deportivo 0,1 Alcorcon 0 48 rader |
Bombenplatser finns kvar om någon är sugen!
|
Citat:
|
Nu vill vi se sköna storsegrar av hemmalagen
http://www.liverättning.se/bomben/20.../MaijadonaBomb 13 andelar. Lycka till:cheers: |
Citat:
|
Citat:
:hattenav::hattenav::hattenav::hattenav: Må de nästa 5000 inbringa ännu mera pengar tll oss!:cheers: |
Kan någon snälla skriva ut bombenraden, sitter med Mob och kommer inte in på liverättning
|
Självklart pittaluga
Bollnäs 5-8 Broberg 0-2 Match B Spelas: 2 mars Sandviken 7-Flera Edsbyn 1, 5-6 Match C Spelas: 2 mars Västerås SK 5-7 Hammarby 1-3 Edit sandvken har börjat riktigt bra 1% bara på fler än 9 mål;) |
Västerås går det lite sämre för!
|
Explodera nu!
|
2 till nu VSK och Bollnäs!!!!!
en chanspeng på Almtuna live 100x10 |
3 små bandymål från 155 238 kr:sad44:
|
någon som sitter på en bra streaming till Benfica - Porto?
|
Citat:
|
Nu börjar arbetet med morgondagegens super bomb! PMa om ni vill vara med 200/andel
|
Citat:
Synd att Bollnäs inte kunde knö in en kasse till så HCP spelet också hade gått in. |
Borde inte Växjö vinna mot AIK imorgon? âr värdelös på Hockey men man brukar ju säga att motvaton slår klass och i det här exmplet är det ju snarare motivation slår medelmåttighet;-)
Två parlays lagom till helgen känns som ett måste :-) Spoiler:
|
Njae tycker värdet är större på AIK OM fasth står....
Kan tilläggas att hockey inte är min starka sida, dock är han helt outstanding i elitserien. |
Tagit mitt förnuft till fånga och börjat lira för kaffepengar pga liten BR istället för att chansa big.
Men det är inte den bästa nyheten. Lyckades pricka in 4 bets på Blackpool - Hull matchen :D X (Tack hull för den i slutminuterna) Under 2.5 1-1 Under 15hörnor (Livebet) Lyckades även med över 2.5 i Portomatchen. Nu väntar bara nattens MMAmatcher :) |
Vad tror om MMAn då apis? :)
|
Citat:
|
Citat:
Benavidez säker, men oddset är inget värd.. |
Citat:
Satsar 3u till 2.15 |
Citat:
|
Det lutar mest åt underdogen Martin Kampmann till oddset 2.10 på bet365.
Javisst han har förlorat mot strikers som Daley innan men han klarade även av Condit som är snabb och Alves är ingen attackerande striker som Daley är. Han är en counter-attacker och Kampmann klarar ju även av att dela ut sin goda del av misshandel också. (Tänker på Sanchezmatchen som han förövrigt borde ha vunnit) Kampmann har dessutom möjligheten att ta det till marken om han så skulle vilja där Alves inte är den bästa. Alves har dessutom nackdelen att hans överkroppsstyrka gör att han inte orkar med allför länge i högt tempo innan mjölksyran kommer. Alves hade dessutom problem med Papy Adebi som är nybörjare i UFC och som dessutom inte ens försökte att undvika Alves slag trots att han är känd för bra kraft. Jag kommer köra 4/5 units på Kampmann då jag tycker oddset är felplacerat, förmodligen pga av hans förluster mot Diego(som jag sagt han borde ha vunnit) och Shields. Court McGee vs. Constantinos Philippou. Denna vet jag faktiskt inte mycket av och den får du ta som en klackspark men jag går på McGee pga av att han har ett par submissionwins och Philippou misslyckades att komma in i TUF huset pga av en submissionloss. Skulle tro att det går till marken och han förlorar på submission eller tko. Men som jag sagt, går bara på info på denna. Inte tittat på tillräckligt med matcher innehållande vederbörande för att säga annat. 2/5 units på den, möjligtvis 3/5 Det är dem 2 jag är inne på just nu iaf. Hojtar till om det blir fler :) EDIT: Något jag glömde tillägga är att Kampmann är hela 8cm! högre än Alves och kommer förmodligen kunna om han så vill hålla Alves på ett bekvämt avstånd |
Citat:
|
Kollar UFCmatcherna just nu, Daniel Pineda imponerade stort. Såg fräsch ut, någon att hålla koll på i framtiden. Måste försöka skriva upp lite sånt här så jag inte glömmer det till nästa gång som vanligt :)
|
Citat:
|
Förvånar mig alltid hur en MW som Noke kan ha så extremt dålig kondition att han börjar sakta ner med 50% i andra ronden och nästan slutar i 3e. Absoluta toppen och idioten orkar inte ens 15minuter!
Längtar tills den dagen kommer då en väldigt stor majoritet av MMAfighters har den konditionen eller iaf i närheten av den konditionen t ex Nick Diaz besitter. Bra och framförallt korrekt domslut som tur är. |
Godmorgon! Skönt med lördag! Alltid lika förhoppningsfull på lördags morgon när man sätter sig och finslipar på helgens spel. Otroligt att man kan känna sådan optimism i början av varje helg :)
Börjar med ett dubbelsystem med enbart 2or sitter 2/4 blir det ca plusminus noll. Spoiler:
Bombenbolaget idag har fortfarande platser kvar 200/andel och jag hoppas att vi kan hämta hem en storvinst ikväll! |
hur mkt kör vi stryket idag? 100/200?
|
Citat:
|
Bomben med +888 888 kan jag inte neka, bjud in mig herrn
|
jag är gärna med på bombem också, PM:a
|
|
|