![]() |
|
4 11or a 599kr
39 10or a 142 Systemets vinst:7 934 kr |
396 kr / skalle tror jag.
Djungel och Maijadona levererar som vanligt :hattenav: :hattenav: |
:claps:
|
Coventry 1-0 :) Nu börjar vi en ny resultatstreak hehe.
|
Riktigt flyt där i slutet!
Grymt! |
Hade Wigan Leeds, eller Newcastle gjort ett mål i slutet hade vi suttit med 12 rätt.
Svagt av Birmingham att förlora hemma mot Nottingham. Hoppas ni hade det lika trevligt och spännade som jag hade nu i eftermiddag. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra spelat och kul att få vara med! :claps:
Tycker att Leeds var ett bra val, hade själv lagt ett spel på dem då de mötte krislaget Pompey. Oflyt där helt enkelt. :sad44: |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som har en stream till Man City?
|
Citat:
Spar den sidan! |
Citat:
3 8or och 2 7or i Tips-SM duger nog tyvärr inte , bara hoppas att vi inte tappar för mycket inför slutspurten! Drar en Livedubbel.Spel 88 Real Betis @ 2.50 FK Austria Wien @ 1.53 Doubles, 1 Spel * 250,00 kr 25/02/2012 18:18:22 250,00 FK Austria Wien @ 1.80 Real Betis @ 2.75 Doubles, 1 Spel * 100,00 kr 25/02/2012 18:23:02 100,00 Det Finns förövrigt några få platser kvar till E-bolaget imorgon. 100kr styck PMa om ni vill vara med. |
Citat:
Den i särklass bästa streamingsidan då de har massvis med streams om några stängs ner och till många olika sporter :) |
Citat:
Mitt spel: 2400 rader spelade via Egna rader, för expanderat läge klicka här Antal rätt: 3 rader med 11 rätt á 599 kr totalt 1 797 kr 28 rader med 10 rätt á 142 kr totalt 3 976 kr Vinst: 5 773 kr Utbetalningsdatum: 25 februari Utbetalningssätt: Bolagskonto Rättning: Spelet avgjort 25 februari 2012 Nånting blev tydligen fel men en vinst blev det iaf :clap: Edit. SORRY, såg nu att det var 2 olika vinster, BLINDSTYRE :skamsen: |
Citat:
Kom igen nu Mancester City borde redan gjort 3,4 mål ju . JOBBA:KO: Edit Bra |
Max tiltspel på att Danny och Dynazty går vidare till Globen. 2.15 hos svs.
|
Citat:
Va ett tag sen man såg dig här! hur går det med portföljen ?=) |
Nej, usch jag ångrar mig nu när jag ser att Miskovski är läsarnas favvo...men gjort är gjort.
|
Ja, man skulle hållit i hatten :)
|
Citat:
2011 (rekade endast maj-dec): +312,7 units på 302 spel ROI: 117% 2012: +52,0 units på 58 spel ROI 114% Alla spel lagda med 1-10 units och snittet är 6,2 unit/spel :) Jag är här en del även fast jag inte skriver så mycket om egna spel utan mest kommenterar andras spel och lägger till information som saknas i folk funderingar :) (Ta resten i pm om du undrar något mer) |
Godnatt på er! Inbjudningarna till EU-Boilaget kommer imorgon, kan finnas någon plats kvar om man är sugen
Jag lägger en parley som jag inte råder någon att rygga ( haha med tanke på min parley form så är det väl ingen risk att någon gör det heller;) Spelar den för att ha chans att vinna en tävling jag är med på. Spoiler:
|
är det samma bolag, eller kör ni annat för eu?
usch vaknar alltid 8.00 när jag är bakis... slår aldrig fel |
Citat:
Ïnte skoj att vara bakrus jokkey. Jag har blivit en såan orutinerad drinkare att jag känner mig bakrus i flera dagar efter ett kalas:whistling: Men det kan det vara värt:smoke: |
Citat:
du förvaltar väl vinstpengarna från igår ännu bättre idag :rolleyes: |
Citat:
Strykbolaget var egentligen tänkt som en engångshändelse pågrund av jackpotten men om det blir ett "sug" efter det kunde man köra nästa lördag men med 100/andel. Räcker att köra högre andelspris vid speciella tillfällen:) |
Dagens trippel blir Liege, PSV och Twente.
|
Dags att så smått titta på EU-tipset. 2 x 11 rätt har vi haft, idag siktar vi högre :)
|
vilket program kör du djungel?
|
Citat:
|
Härligt grabbar!
Plats 28 i lag-SM nu! 2 rätt ifrån finalen, det ska vi fixa! |
Citat:
|
Ser värde i 8.00 på Schalke idag. Bayern är inte i slag och Schalke kan mkt väl plocka hem detta.
|
Citat:
Tar vi oss till final så hade det varit grym reklam för sharps också. Tror knappast RoK har något lag i de främmre leden:holms: Förövrigt stor humor igår på "planket" när Milan och Juve spelade:drunk: Edit Spelar AM hemma mot Barca idag 250x7 Blir inget "dagens spel" idag. På tok för trött och sliten plus att min energi får gå åt till E-bolaget;) |
Hur går den här kunskapsfinalen till? Jag ihop med Maijadona kan nog allt och jag är säker på att ni andra är minst lika bra :)
|
Citat:
|
Citat:
|
|
|