![]() |
|
Vad tungt det känns nu när Newcastle kvitterar för då hade demba bas straff vänt hela dagen, nu ligger jag massor back redan ifrån början :/
|
ahmen herregud. hade jag haft X och under hade det garanterat blivit mål där :/
|
djungel, ser bra ut för din dubbel:)
har en trippel med hernanes i :) |
Hernanes gör mål för Lazio! Nu hoppas vi på att Arango kan sätta ett för Gladbach!
|
Mig finner ni också vid pokerbordet idag.. Är det anv.namnet på bet365 som ni pratar om när ni snackar vad ni heter?
|
Vad ska man tro om Inter-Catania ikväll då?
Inter har inte vunnit på de senaste sex matcherna och inte gjort mål senaste fyra. Catania har vunnit två matcher i rad. Catania vinner @5.00 Bet365 Catania DnB @3.75 |
Citat:
|
fel tråd :lol:
|
Vad tror ni om Besiktas vinst idag? 2.40 på Pinnen känns ju kanon, Besiktas är giftiga hemma medans Trabzon verkar vara i en formsvacka, 4 matcher (2 i europaleague iofs) 1 kryss 3 torsk och en 12 insläppta.. Besiktas är 3e bäst hemma, medans Trabzon är 6e bäst borta... väldigt viktig match detta.
|
Trabz får tillbaka Yilmas idag.
Saknas mycket backar i båda lagen (2 Trabz och 3 Besiktas ) Överspelet tycker jag ser mest intressant ut... tror att Yilmas kommer att vara spelsugen idag. |
Testar en slant på 1X på PSV. 1-4 men det kan gå snabbt :)
|
Funderar på att slänga in en peng på Valencia ! Soldado i storform efter hattricket i landslaget i veckan :D
|
Bakruset vägrar att gå över... Inte var det någon särskild bra medecin att vara på fotbollscup med grabben hela dan heller;-) Kör ett livelir på spurs 200x11
Grattis ni som hamnar vid mitt bord på pokerturren sedan , Känner mig ganska slaskig:cheers: Bilden jag skulle lägga upp var från Tallin där jag var med och spelade Live-SM för 5 år sedan. :evilgrin39: |
Vad heter du på pokern Maijadona?
|
Citat:
|
Anderlecht över 1.5 kan jag tipsa om nu! (finns till 1.75 @ bet365)
Halvtid just nu men massivt spelövertag för hemmalaget och det känns som att målen kommer trilla in snart. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bologna @ 1.72 Anderlecht @ 1.44 Doubles, 1 Spel * 500,00 kr 04/03/2012 17:58:53 500,00 |
Lycka till alla nu på pokern:cheers:
|
Fan vad jag är feg vid pokerbordet... :) Tur man spelar en turnering om året...
|
Jag punktar i alla fall EdenLake på hans bord :)
|
Hur går det vänner? Får bara skräp jag!
|
På tal om poker. Någon som känner en pokerspelare som höll till på B2B klienterna för typ6-7 år sedan som hette "Komma" ?
|
För mig går det som förväntat :)
|
Citat:
|
1-0 Anderlecht!
|
Maijadona, blir du avundsjuk om jag säger att en parkpizza avnjutes till pokern? ;)
|
Citat:
|
Straff Anderlecht!
|
2-0!!
|
3-0 :)
|
Citat:
|
Du får inte byta bord sådär Maijadona! Drygt att leta upp dig igen :)
|
4-0 ! Sitter med Ö4.5 :) Säljer av det nu :D
|
Fick kåk med knäcktar och tvåor :)
|
Citat:
|
Fan det är tunnsått med bra händer lär jag erkänna... :P och bluffar man då har ju alltid motståndarn ngt.. :D
|
Citat:
|
Räknar att någon här inne i dagboken plockar hem vinsten :-)
Vinner jag ska jag skotta för hela vinsten. |
|
|