![]() |
|
Citat:
|
Spoiler:
De skriver lite konstigt men det var nog ändå 70% du fick . stämmer väl med att du fått 17 unitsplus. vid 100% hade du väl fått 23 extra units. Lägg in vinsten på saldon manuellt i sheetet så har i alla fall jag gjort tidigare. |
Citat:
|
Eftersom jag och Maijadona ska starta ett gemensamt sheet för vår fond plockar jag bort vår fyrling från mitt personliga sheet. Skriver det så ingen undrar.
Idag kör jag på tre hemmasegrar i Italien: Napoli, Udinese och Inter. Ogiltigt spel-ID: 758046 |
Citat:
Synd att han inte fick sin transfer igenom, då han passar i ett bättre lag! |
Citat:
2012-02-01 10:56 Kombispel Inter - Palermo (1 X 2) Inter Udinese - Lecce (1 X 2) Udinese 800.00x2.15 |
Kör februari månads första parley!
Spelbekräftelse - XC48806591I - Internet Tid då spelet placerades: 01/02/2012 10:00:51 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Man City Man City v Fulham (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.30 Levande 2 Inter Inter v Palermo (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 3 Napoli Napoli v Cesena (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.30 Levande 4 Udinese Udinese v Lecce (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.50 Levande 5 Juventus Juventus v Siena (Resultat efter fulltid) 05/02/2012 Ingen 1.30 Levande 6 Palermo Palermo v Atalanta (Resultat efter fulltid) 05/02/2012 Ingen 1.80 Levande 7 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.062 Levande 8 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.25 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning 8-val 1 700,00 700,00 7.265,82 |
Vad tror ni om Milan idag? tycker den känns bra mot Lazio! Brukar inte Milan åka hem ganska glada från sina besök i huvudstaden?
Datum Turnering Match Resultat Detaljer 22/09/2010 Serie A Lazio vs. Milan 1:1 08/11/2009 Serie A Lazio vs. Milan 1:2 01/02/2009 Serie A Lazio vs. Milan 0:3 07/10/2007 Serie A Lazio vs. Milan 1:5 21/01/2007 Serie A Lazio vs. Milan 0:0 05/02/2006 Serie A Lazio vs. Milan 0:0 26/09/2004 Serie A Lazio vs. Milan 1:2 29/02/2004 Serie A Lazio vs. Milan 0:1 11/02/2004 Coppa Italia Lazio vs. Milan 4:0 28/09/2002 Serie A Lazio vs. Milan 1:1 03/02/2002 Serie A Lazio vs. Milan 1:1 18/11/2000 Serie A Lazio vs. Milan 1:1 03/10/1999 Serie A Lazio vs. Milan 4:4 03/04/1999 Serie A Lazio vs. Milan 0:0 Som man ser här har inte Lazio vunnit en enda gång sedan 1999 över Milan på hemmaplan. |
Citat:
Lazio sålde ju även cisse. Jag tror på milan idag! |
Milan körde ju dessutom över Lazio i cupen förra veckan med klara 3-1.
|
Citat:
|
Citat:
Ännu en gång ett stort grattis. Dem är sköna för bankrullen att få in ! |
1 Inter Inter v Palermo
(Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 2 Napoli Napoli v Cesena (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.30 Levande 3 Udinese Udinese v Lecce (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.50 Levande 4 Palermo Palermo v Atalanta (Resultat efter fulltid) 05/02/2012 Ingen 1.80 Levande 5 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.062 Levande 6 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.25 Levande 7 Man City Man City v Fulham (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.30 Levande 8 PSG PSG v Evian Thonon Gaillard (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.33 Levande 9 Galatasaray Galatasaray v Antalyaspor (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.33 Levande 10 Besiktas Besiktas v Mersin Idmanyurdu (Resultat efter fulltid) 02/02/2012 Ingen 1.36 Levande Blir min Parlay denna vecka! 20.22 totalt odds |
Citat:
Ser bra ut allt utom den första matchen ugu aldrig mer Man C i alla fall inte så tidigt igen :D körde denna lite taget från andra parlays som dog med Man C igår plus den parlay ovan. Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Aston Villa Aston Villa v QPR (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.83 Levande 2 Fulham Fulham v West Brom (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.90 Levande 3 Sunderland Sunderland v Norwich (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.83 Levande 4 Inter Inter v Palermo (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.44 Levande 5 Napoli Napoli v Cesena (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.30 Levande 6 Udinese Udinese v Lecce (Resultat efter fulltid) 01/02/2012 Ingen 1.50 Levande 7 Juventus Juventus v Siena (Resultat efter fulltid) 05/02/2012 Ingen 1.30 Levande 8 Palermo Palermo v Atalanta (Resultat efter fulltid) 05/02/2012 Ingen 1.80 Levande 9 Barcelona Barcelona v Real Sociedad (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.062 Levande 10 Arsenal Arsenal v Blackburn (Resultat efter fulltid) 04/02/2012 Ingen 1.25 Levande 1u satsat som vanligt :) Oj ser att det blev 55 i odds har aldrig lyckats få in nån sån förut men nångång ska vara den första :) |
Oturen och nederlagen fortsätter Gold coast kvitterar i 93 min....
|
Citat:
Jag kondomade dock liten vinst på den då allt går emot just nu. |
Citat:
Nu jobbar jag in Sverige -12.5 och Ryssland -5.5 !! Sverige just nu 8-0. |
Citat:
|
Kul för alla som vaknar upp med för mycket pengar. Själv har man tömt ett konto å är på ruinens brant på det andra. Helt otroligt att jag går minus när alla andra härinne går plus och jag ryggar era spel. Måste ha en otroligt dålig karma :/
Anyways, Marsielle - Nice i cupen idag Nice saknar hela sitt mittfält! Digard 14g, Faé 4g, Hellebuyck 12g, , Coulibaly 13g, Diakité 10g och Palun 5g. Lägg därtill 2 anfallare i Moulungu och Pelencote och försvarare Pejcinovic och dem har inte ett lag som kan matcha det otroligt formstarka Marsielle som tar cupen på allvar. Nu vet jag inte hur värt det är med 1.41 för er men det går ju att krydda andra rader med eller spela -.1,5 till ~2 gånger degen. |
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 758194 |
Nice ligger dessutom sist i ligan, tvivlar på att Prio ligger på att slå ut Marseille i cupen.. Spelar även Ajaccio emot Nice i helgen. Ajaccio skrällde senast och verkar vara påväg uppåt, Nice lär sakna minst ett par av dessa spelare även då..
|
Angående bet365s Europafotbollsbonus vad händer om man till exempel har en turkisk match eller ett över/under spel med på kupongen?
|
200 spel in och mitt flatbet test är ett fatalt misslyckande. Tänker inte sätta in nå mer pengar för tillfället då jag inte kan bli en vinnande spelare över tid, tydligen. hursomhelst, flatbetta hjälpte inte tyvärr, det blev samma skit.
Next up, 2-6 system, vettifan om jag orkar det :/ måste man ju räkna ut wig å skit, matte är INTE min grej. |
Citat:
|
Kör en parley körde en åttling igår med endast 3 rätt så det kan bara gå bättre!:)
Parlay 01/02: Sunderland @ 1.83 Inter @ 1.40 Napoli @ 1.30 Udinese @ 1.50 Milan0.0 @ 1.60 Real Madrid @ 1.33 Barcelona @ 1.062 Borussia Dortmund @ 1.66 Bayern München @ 1.53 Juventus @ 1.30 |
Citat:
|
Vad menas med "parlay" spel? :/ verkar vara ute och cykla rejält här haha tack på förhand!
|
Citat:
Parlay=kombospel. tex trippel, fyrling osv. |
Citat:
Maijadona & co kör allt som oftast på Bet365 då de (som enda sida i förhållande till deras mastodontutbud, vad jag vet) erbjuder extra bonus på just parlays, se: http://www.bet365.com/extra/extra.as...uroSoccerBonus |
Citat:
Så jag rekommenderar inte att du skall rygga min parlay! :cheers: |
Ryggar Marseille jag också -1 (3 vägs spel) @ 2.05
|
Plockar ett NHL spel redan nu för inatt:
Rangers Rak @ 2.15 En av de oskrivna lagarna i NHL är att ett bra lag oftast studsar tillbaka direkt efter en förlust. Rangers är ett extremt stabilt lag, Lunkan lär stå idag och man torskade en tajt match igår efter straffar. Buffalo vann igår (en av få på senare tid) men vinsten blev dyrköpt då Vanek (deras bäste målskytt) blev skadad och missar dagens match. Utöver det har sabres en hel drös skador: Hecht, McNabb, Stuart, Tropp (med Hecht och McNabb som dem viktigaste avbräcken). Rangers är skadefria sånär som på några långtidsskador (men dessa har knappt spelat i år så dem räknar jag inte). Resan är värre för Buffalo hem ifrån Montreal än från Long Island till Buffalo så om någon märker av resan så är det Buffalo. Rangers rak till 2.15 känns som att den kan komma att droppa. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sen igår t.ex. så spelades Parma på många håll, även Tunisien och lite annat smått och gott. Men det blir ju att favoriterna syns ofta, dem är favoriter av en anledning, men är man härinne hela tiden så hinner man skilja dem bra spelen och dem spelen som bara spelas för att dem är favoriter utan motivering. Tanken är ju att alla spel skall motiveras men tyvärr är inte alla lika arbetslösa som jag :) Så ser jag det iaf, och jag ryggar sällan blint om jag inte fått bra information på matchen. |
Tror ingen här tycker du är dryg Pacman. Tror de flesta här i dagboken ofta spelar på favoriterna till lägre odds. När favoriterna får däng går många back. Om detta lönar sig mer eller mindre i längden än att spela på dogsen vågar jag inte uttala mig om. Men jag vet vad som funkar för mig och givetvis utgår jag från mina egna erfarenheter när jag skriver här, det är ju ett forum som bygger på att utbyta tankar och spelidéer. Men som tompa säger när det är motiverat spelas även icke-favoriter. Många var inne på Parma igår och dessutom gicks det in på att mycket talade för Swansea i mötet med Chelsea vilket såg bra ut fram till 93:e minuten :rant:.
Men i denna matchen ovan tyckte jag resonemanget om en låååång skadelista på viktiga spelare för Nice men framför allt att de ligger sist i ligan och nog borde lägga mer krut på den istället var väldigt relevant. I cupen är det väl dubbelmöten som gäller (tror jag?) och då är en vinst med god marginal säkert önskvärt för Marseille. Tycker mycket talar för en komfortabel vinst för Marseille. Skador tror jag generellt många lägger för stor vikt vid och jag kan inget om Nice eller betydelsen av varje enskild spelare som är borta. Men med så många skador på ordinarie spelare i viktiga funktioner (framför allt mittfältet)... tja... Men är det din erfarenhet att det oftare är lönsamt att spela på dogsen med ett plushandicap (och då syftar jag på fotboll i större ligorna och inte hockey)? Dela gärna med dig! Visst kan man "testa" Nice med plushandicap, bara det att jag kan inte finna något motiv till det mer än som en chansning. Tycker Marseille har allt som talar för dem och Nice har det mesta emot sig. Min tanke med att lägga upp mitt spel var inte som en rekommendation till andra att spela som jag utan främst för jag tyckte oddset var bra för ett spel som passade bra in på det resonemang som förts kring matchen. Jag tror de som läser i dagboken vet att det blandas friskt här mellan korta live-chat inlägg, resultatuppdateringar, renodlade rekar eller bara inklistrade spel helt utan motivering. Inte många som motiverar sina spel lika väl som tompa. För övrigt, tack för många fina tips här från dig. Följer dig även på twitter och ryggar ibland på finska hockeyn. |
Kanske blivit övermodig men dagens spel:
Hoppas på det bästa med denna Blackburn - Newcastle över/under under 2.5 mål 1.87 on 02/01/12 21:00 Eng. Premier League Bolton - Arsenal Över/Under under 3.5 mål 1.50 on 02/01/12 21:00 Eng. Premier League Sunderland - Norwich över/under över 2.5 mål 1.85 Insats: 10.00 SEK Möjlig Vinst: 51.90 SEK odds 5.19 Singlar: Ryggar Marseille (-1.0) 2.05 Insats: 25.00 SEK Möjlig Vinst: 51.25 SEK [email protected] Insats: 50.00 SEK Möjlig Vinst: 155.00 SEK :popcorn: Ska bli spännande! |
Spoiler:
Först vill jag poängtera det som Jinx sa. Tror verkligen inte det är någon här som tycker att du verkar dryg Pacman. Kul att höra kritik och kan man ta den bra så är det väl på det sättet de flesta utvecklas. Lätt att bli "hemmablind" Dock håller jag inte riktigt med om att det spelas/rekas särskillt många storfavoriter. Har fåttt för mig att de spelen som det skrivs om ligger i intervallet 1.80-2.50 med flera över än under dessa tal. Favoriterna som spelas här läggs oftast upp utan någon motivering och jag håller med tompa när han skriver att man inte ska rygga någon blint utan att själv ta reda på så mycket som möjligt om lagen. Förövrigt är tompa ett föredömme när det gäller att motivera varför spelen är bra/dåliga. Och visst kan jag säga som trådskapare att det ultimata hade varit med fler sådana rekar i stället för tex: Idag spelar jag. Den den och den matchen punkt slut. Jag vet med mig själv att jag "slarvar" med motiveringarna ibland. Men om någon frågar varför jag spelar det ena eller det andra försöker jag ta mig tid att skriva ner mina tankar om "spelet". Förövrigt tycker jag det är kul att spelboken bara växer och växer. Över 200 sidor nu:cheers: |
Iofs sant Maijadona. Mitt snittodds ligger faktiskt på 3,42. Trodde det var lägre.
|
Citat:
Och sen vill jag passa på att tacka Maijadona och Jinx för den positiva kritik jag i undertonerna fick :cheers: |
|
|