![]() |
|
Jens, såg att du lagt Shrewsbury i ditt sheet till 1.90. Oddset är uppe i 2.50 nu. Vet du vad anledningen till det är?
|
Citat:
|
Tjenare grabbar!
Mycket bra intiativ Jensw och Dellgren (som jag fick pma av) ! Men som du säger så håller jag med om att vi kör på fotbollsbomberna. Vad sägs om det här upplägget? : På onsdag 100 spänn per skalle och på lördag när staten bjuder på 888 888 extra gör vi en bomb som kostar 200/andel ( Jag tycker även att den bomben ser grymt spännande ut och att man nog kan hitta riktigt sköna "lågprocentare" där. Om ni är sugna kan vi även köra en bomb på fredag med tanke på det fina övervärdet med 100 kr som insatts. Det finns redan en hel del folk i bombenbolaget, Hur många av er är sugna på att köra så här? Det skulle betyda 400kr per person. Ni som redan är med kan väl sätta in pengar så man ser hur stort inntresset är. Om det är några nya som är sugna så PMa mig så bjuder jag in om det finns platser och annars så bjuder jag in så fort som det blir en plats ledig. Jag har tyvärr inte hunnit svara på alla mail idag, hoppas att ni har haft överseende med det. Tänkte även att vi kör ett EU tips nu på onsdag 100/andel. Strykbolaget var egentligen en engångsföretelse men har fått så mycket positiv feedback pm så jag tänkte att vi kör även på Lördag men med 100 kr per andel i stället för 250 som det var den här veckan. âr det någon som vill hoppa av Eu eller stryket så kan ni väl bara inaktivera er så kan någon ny få plats istället. För att vara med på Eu eller bombenbolaget på onsdag vill jag att pengarna ska vara inne kl 12:00 på onsdag så man hinner bjuda in eventuella reserver. Tråkig speldag idag och jag kommer ligga lågt och kolla på 30 grader i Februari istället för att tippa idag. Er andra som spelar önskar jag lycka till! Citat:
|
Citat:
Härligt att ni orkar styra sånt här!=) Tänkte bara få klarhet, är det EU-sharps och Sharpsbomben som 100 kr var skall in på till på onsdag? |
Citat:
Edit: Det tog 5 min så var bolaget fullt. Dock många som inte har några pengar inne i bolaget så det kommer säkert bli några andelar lediga. |
Jag är gärna med i ert bolag också om det finns plats över :)
|
Jag hoppar ut bomben, finns det plats på lördag så är jag gärna med då, skickar ett PM.
Stannar kvar i EU. Frugan börjar undra varför det försvinner exakta 100-lappar från matkontot! ;D Ni gör en bra insats grabbar. Har själv inte tid att sitta och kolla upp alla matcher inför ett onsdags EU, i min takt tar det åtminstone en heldag. Kan tänka mig att ni lägger ett par timmar iallafall. Så att någon tar på sig ansvaret att göra det åt alla andra som bara behöver chippa in pengar är stort. Så ett stort tack till er som gör jobbet! |
Citat:
Tur att ni uppskatar det mer än henne :lol: Onsdagens kupong är riktigt lurig ( bara träningslandskamper och hade det inte vart för jackpotten hade man nog hoppat den) Det blir att försoka leta så mycket info som möjligt om vlka lag som "satsar". Så det kommer nog gå åt mer än några timmar den här gången;) men jag ska absolut inte klaga , Tycker att det här är jätte kul och Ni är helt otroliga:hattenav: inte ett enda PM med okvädnings ord. Något som jag tror är vanligt bland "spelare" ( kolla planket på RoK):D |
Citat:
|
Skulle precis gå in o skriva att alla skulle jobba in Shrewsbury och så gör de mål direkt! JÄVLA TURSIDA DETTA!!!
|
Nu ska bara Braga göra ett mål till så min parlay på shrew och över 2.5 på braga går in :)
|
Citat:
Fast man vet ju bättre än att börja argumentera för sig eftersom det alltid slutar med att man har fel ändå! :) |
Kom på att jag säkrat upp braga matchen så hur det än går går jag + :)
Dock lite mer om inga fler mål blir till. |
Maijadona....
Tänkte bara i mitt ölfryntliga tillstånd ( Lördag för mej eftersom jag jobbar helg :D )kolla så att jag fått siffrorna rätt inför veckans bolagsspel: Sharpsbomben: 400 kr Sharpsstryket: 100 kr Eu-sharps: 100 kr ( + en hundring till ev eu-tips till helgen :whistling: ) Och som Vingsle skrev tidigare: Allt jobb ni lägger ner för oss okunniga hedningar som bara behöver ösa in flisen är riktigt riktigt stort. |
Citat:
Tja då , kom nyss tillbaka från Paris:) Underbaart! Till min fasa ser jag att senaste omgången i tipssm var skit men tydligen så för alla inblandade. 28e plats - ASAGRYMT! Jag suger på kunskapen då jag sett frågorna från föregående åren. hehe nooooo thank you. Det var faktiskt en av mina krav för att gå med, INTE vara med i kunskapstävlingen. |
Elgin (4a) vs Clyde (8a)
Fina odds här, Elgin är i kanonslag, 4 raka vinster och 14 gjorda mål under den spannen, väldigt imponerande. Dagens motståndare Clyde däremot har 4 raka utan vinst och endast en bärgad poäng på dem 4 senaste. 1 endaste gjort mål dem senaste 3. Lagen möttes nyligen på Clydes hemmaarena där Clyde fick se sig besegrade med uddamålet (1-2) och jag förväntar mig bättre siffror ifrån ligans näst bästa hemmalag (9-1-1, 33-8) idag. Man är alltså +25 mål på 11 hemmamatcher, ligans bästa målskillnad. Clydes bortafacit är verkligen inget att skryta med heller (2-4-6, 8-14) och man är det lag som gör minst mål borta i hela ligan, alltså ligans sämsta bortaoffensiv emot ligans bästa hemmaoffensiv! Elgin vann senast hemma emot ligaettan Alloa med 3-0, och extendade sin streak till 4 raka hemmamatcher vunna med dagens handikapp. Detta är en otroligt viktig match för Elgin då man kan dra ifrån närmast jagande lag under strecket (4 första får kvala uppåt) och dessutom ta sig ikapp de 2 lag som ligger närmast ovanför om man vinner dem 2 hängmatcher man har. Jag tror mycket på Elgin och spelar Asian handikapp -1 till 2.13 på Pinnen! |
Citat:
http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=30798473 |
Haha, där fick man sig allt ett gott skratt på morgonkvisten Maija..
och jag vet precis hur det är jag med! :) |
Citat:
|
Dagen spel hämtas från mitt nya hemland....
Denna matchen är mycket viktigare för hemmalaget än för gästerna. Dessutom saknar Lörenskog flera spelare ikväll. Allt annat än en bra rek men jag sitter lite tajt idag :skamsen: |
Om jag förstår sidan rätt så är det; Tonseth, Thygesen out med sjukdom, Ylven är 50/50,Sixsmith är GTD, Koivu , Fjeldstad och Penker OUT. Har inte tid att kolla in deras betydelse då jag är sen till en buss, men http://www.pointstreak.com/prostats/...&seasonid=7617.
|
Citat:
Citat:
Istället petar man in orutinerade Ale Magnussen mellan stolparna. Ale har bara fått 90 min matchtid under säsongen och är lagets 4e målvakt. Självklart vill han visa att han duger men måste få mycket hjälp här av backarna om man skall ha en chans att vinna matchen. En liten varning kan också vara på sin plats, Lörenskog har 4-0 i matcher mot Lillehammer i år. Jag passar också på att peta in en "räntematch" här och spelar en dubbel ihop med Våleränga som besöker Frisk Asker. Säker 2a. Ogiltigt spel-ID: 825056 |
Har nu lagt in alla mina pengar på lite olika bets idag (och det är inte mycket heller med tanke på att man är arbetslös :) )
Iaf Charlton till oddset 2.00 100kr Över 2.5 i Serbien - Armenien till oddset 2.05 50kr Serbien till oddset 1.90 100kr Under 4.5 i Djurgården - Linköping till oddset 1.95 50kr Elgin -1 till oddset 2.60 37.40kr Känns bra tycker jag men man vet aldrig. Jävla massa jobbande för att få in dem :) Får bli mer seriöst sen när man hittar arbete och lägga in 5.000-10.000 då |
Citat:
|
Citat:
|
Javisst Kan jag göra det :)
Ska skriva det alldeles strax, ska dock varna att inte lita blint på mig då jag är långt ifrån en expert så ryggningar sker på egen risk :) |
Citat:
|
Citat:
Känns skönt att du spelar Lillehamer ikväll, du är ju trots allt dagbokens norska hockey expert:cheers: |
Ja då ska vi se här.
Charlton matchens motivering är helt enkelt att jag såg att många spelat på Charlton under "dagens populäraste spel" som jag brukar spana in om där finns något intressant. Kollade sedan tabellen för ligan och det är toppen vs. jumbolaget med 2.00 i odds för toppen så jag slog bara till den på den helt enkelt. Serbien matchen hittade jag också under där och det vara bra en rakt av "ryggning" på serbien och överspelet därifrån. Har väl en aning om Serbien men inga notabla kunskaper precis. De andra 2 var i princip rakt av ryggningar också med någon lite ändring av vad jag hittat på forumet. Brukar oftast ha en motivering i mina bets men detta var mest på magkänsla. I MMA är jag faktiskt ganska skarp att pricka rätt om jag får säga det själv. Visst, vissa fighters har jag lite kärlek för och går på hjärtat men i de fallen om jag tipsar i framtiden kan jag ju alltid lägga till att de finns i hjärtat. Problemet med MMA är dock att jag lägger Parlays och där brukar ju vara en match som går åt helvete om man sätter 3+. Hade jag bara kört singlar på föregående helgs MMA hade jag varit extremt mycket + med tanke på att jag pricka in 2 av maineventets högoddsare. Bara ett tips på vad du ska lyssna på om du ryggar mig :) Edit: Värt att tilläggas att överspelet på serbien matchen la jag främst för att det är en träningsmatch och det är lite slappare än om det är ligan osv. Risk för fler mål |
Jag är lite sugen på stevenage - huddersfield då huddersfield saknar Rhodes.
2.50 på Stevenage (bet365), 1% kan de vara värt att testa iallafall :) DNB är lockande men ingen minns en fegis! |
Citat:
Ett tips är att läsa spelskolan, och framförallt BRM. Att gå all in med hela rullen kommer ALDRIG fungera i längden. |
Citat:
|
Vad tror folket om Morecambe vs. Dag & Red i engelska league 2?
|
Ser att spelstoppet för EU är 19.30 i morgon. Jag jobbar till minst 18.00 så jag är inte hemma förrän runt halv sju. Tungt ansvar på dig i morgon Maijadona!
Tur att det inte är en speciell dag för dig ;) |
Citat:
|
Jodå, som jag sagt innan. Det är jag fullt medveten om.
|
Tänkte bara tipsa om att i Macclesfield vs. Plymouth i engelska ligan 2 finns Plymouth dnb till 1.80ggr pengarna.
Senaste 6 för plymouth är O/V/O/O/F/O Senaste 6 för Macclesfield är O/F/F/F/F/F |
Slänger iväg två bandytripplar för att slipa på formen till bandybomben på fredag;-)
Tror att lde "bra" lagen kommer vinna sina hemmamatcher i slutspelet. Spel 90 Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Bollnäs GIF -2.5 @ 1.90 Villa/Lidköping -2.0 @ 2.00 Sandvikens AIK -2.5 @ 2.00 Trebles, 1 Spel * 100,00 kr 28/02/2012 17:48:18 100,00 0,00 Spel 91 Bollnäs GIF0.0 @ 1.30 Sandvikens AIK0.0 @ 1.30 Villa/Lidköping0.0 @ 1.50 Trebles, 1 Spel * 500,00 kr 28/02/2012 17:47:57 500,00 0,00 |
Jag hoppas att alla som följde mitt fantastiskt dåliga Hockeyspel även valde att rygga bägge bandy tripplarna!
Citat:
|
Hur är det nu, spelat ett underspel på djurgården matchen. Är det full tid som räknas eller förlängningar också??
|
|
|