![]() |
|
Enda spelet i kväll: Nytt målskyttsspel på Cardozo. Dags att leverera igen.
Ogiltigt spel-ID: 886625 |
Citat:
|
Citat:
Räntespelen är avslutade och det har blivit betydligt jämnare så jag vill inte gärna rekommendera några spel eftersom jag mest går på magkänsla. Imorgon kommer jag troligtvis att spela på hemmavinster för både Lillehammer och Våleränga. Lillehammer har kniven mot strupen och måste leverera om dom inte vill ha en tidig semester. Vålerängamatchen kör jag på magkänsla. Jag måste också få tipsa om ett par killar som jag skuggat ett tag nu via twitter. En är krönikör på Expressen och heter Amrish Kubavat,(@AmrishKubavat). En annan jag följer är Niklas Jarelind, (@Jarelind) krönikör på fotbollskanalen.se Bägge två är sjukt framgångsrika med sina tips och jag rekommenderar dom varmt.:thumbup: :thumbup: Kollar ni den senaste månaden i mitt sheet så har det gått riktigt bra och dom flesta singelspelen på fotboll kommer från dom (dom flesta från Amrish!). :moneybag: :moneybag: :moneybag: |
Citat:
|
Fan vad ont jag har i svanskotan...jäkla rutschbana man gav sig upp i på djungellandet idag. Men vad gör man inte för sitt barn...och maijadonas barn :)
Tack för idag Maijadona! Mkt trevligt! |
Liten livepeng på Twentes Damer med 20 min kvar (0-0).
|
Citat:
Synd att Molde sl¨ppte in mål med några minuter kvar. Jaja, sk¨nt att det finns AH spel i alla fall så man slipper raka HCP spel. |
Citat:
|
Di Natale liras som målskytt idag. Inte så mkt att säga om det.
Ogiltigt spel-ID: 887370 |
Spelar detta utav flera anledningar, först och främst så är Chelsea ett helt annat lag utan Villas-Boas (dock inte bara hans fel men det kändes som att det nästan var myteri på gång i Chelsea då ingen av spelarna verkade motiverade att spela för AVB) och med Di Matteo vid rodret har man börjat spela Chelseas riktiga spela igen.
Man har krossat motstånd, man har fått Torres att göra mål igen, man har spelat jämnt och blivit snuvade på poäng sent borta emot City (även om City dominerade) och man har gjort 14 mål på dem 5 senaste matcherna! Tottenham å sin sida är påväg åt andra hållet. Man dras med seglevade skador på VDV och Bale mfl, även Lennon och ständigt skadade King har inte kunnat spela speciellt mycket och det har gjort att man slitigt hårt på Modric och Parker mfl. Idag saknas Lennon medans Bale testas sent och jag tror man får problem att vinna här men jag tror ändå att man har möjlighet att göra mål. Ser man på Tottenhams matcher emot storlagen denna säsong har man varit iskalla, 0-3 emot Utd 1-5 emot City 1-1 emot Chelsea hemma 2-3 emot City 0-0 emot Liverpool 2-5 emot Arsenal 1-3 emot Utd. Trenden visar att i 5 av dessa 7 matcher torskar man emot topplagen och matcherna går över 2.5 mål. Spelar Chelsea vinst och över 2.5 mål till 2.87, medelslant. |
Mycket bra Tompa! Hänger med på den till 3.00 på ladbrokes!
|
Rullpott på Bomben idag!
Om någon vill dra ihop ett bolag så är jag på! Själv har jag inte tid då jag har kalas att gå på :) |
Extra insatt! Strykbolag! Ni som redan har plats sätt in 200 kr innan halv 3. Ni som vill va reserver Pma mig. Tänkte vi skulle fira djungelhjul med 13 rätt ikväll!
|
En målskytt till. Zidan (Mainz). Hertha släpper in mkt mål och Zidan lär få ett par chanser.
Ogiltigt spel-ID: 887816 |
Kör ett bet på att Swansea vinner utan att släppa in mål. Man är stabila hemma och Everton lär vila folk inför FA-reprisen.
Ogiltigt spel-ID: 887889 |
Ska på promenad men slänger in en snabb lillpeng på att Cahill gör första målet till 29.00.
|
Dagens Stryk:
1. ARS-A.V. 1X 2. BOL-BLA 12 3. LIV-WIG 1X 4. NOR-WOL 1 5. SUN-QPR 1X2 6. SWA-EVE 1 7. NOT-BRI 1X 8. REA-BLA 1X2 9. BUR-W.H. 1X2 10. COV-PET 1X2 11. LEI-HUL 1X 12. MIL-LEE 1 13. WAT-IPS 2 Vilkor: U-tecken på Liverpool och Arsenal - minst en måste vinna. Minst två st kryss. Liverättning: http://liverattning.se/1x2/2012-03-2...t/Maijadjungel |
Parley: Arsenal, Liverpool, Swansea, Norwich, Milan, Real och Barca. 28.66.
|
Chelski sabbar helgens parlays men här hänger ingen läpp utan jag går in direkt på två nya!
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Arsenal @ 1.33 Liverpool @ 1.30 Norwich @ 1.75 Milan @ 1.61 Barcelona @ 1.22 Real Madrid @ 1.12 Schalke @ 1.85 Seven-Folds, 1 Spel * 500,00 kr 24/03/2012 14:51:48 500,00 0,00 Man Utd @ 1.22 Liverpool @ 1.30 Arsenal @ 1.33 Norwich @ 1.75 Milan @ 1.61 Napoli @ 1.57 Juventus @ 1.61 Barcelona @ 1.22 Real Madrid @ 1.12 Nine-Folds, 1 Spel * 500,00 kr 24/03/2012 14:51:06 500,00 0,00 1.000,00 0,00 |
En liten parley att bevaka i helgen till oddset 27,91
:cheers: Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Man Utd Man Utd v Fulham(Resultat efter fulltid) 26/03/2012 Ingen 1.22 Levande 2 Arsenal Arsenal v Aston Villa(Resultat efter fulltid) 24/03/2012 Ingen 1.33 Levande 3 Liverpool Liverpool v Wigan(Resultat efter fulltid) 24/03/2012 Ingen 1.30 Levande 4 Norwich Norwich v Wolverhampton(Resultat efter fulltid) 24/03/2012 Ingen 1.75 Levande 5 Barcelona Mallorca v Barcelona(Resultat efter fulltid) 24/03/2012 Ingen 1.22 Levande 6 Real Madrid Real Madrid v Real Sociedad(Resultat efter fulltid) 24/03/2012 Ingen 1.12 Levande 7 Athletic Bilbao Athletic Bilbao v Sporting Gijon(Resultat efter fulltid) 25/03/2012 Ingen 1.36 Levande 8 Napoli Napoli v Catania(Resultat efter fulltid) 25/03/2012 Ingen 1.57 Levande 9 Juventus Juventus v Inter(Resultat efter fulltid) 25/03/2012 Ingen 1.61 Levande 10 Milan Milan v Roma(Resultat efter fulltid) 24/03/2012 Ingen 1.61 Levande |
Citat:
|
Citat:
Nu skickar jag ut inbjudningarna tii morgondagens E-tips Hoppas ni har en riktigt bra helg! |
TILTade in en dubbel med Schalke och Real som verkar sitta.
Läggs såklart inte in i spreadsheetet. |
Kass bettingdag i sheeten...ok dag tack vare TILTEN...
I morgon lirar jag hcp på Waasland-Beveren borta mot St. Wetteren i Belgien. Såg ett tips på denna på ett internationellt forum redan i början på veckan och nu när jag kollat upp form osv så verkar det vara ett helt ok spel. Ogiltigt spel-ID: 889194 |
Riktigt nära med parlayen igår. nytt försök idag!
Spel 101 West Brom @ 2.10 Man Utd @ 1.22 Man City @ 1.22 Tottenham @ 1.36 Juventus @ 1.61 Barcelona @ 1.12 Borussia Dortmund @ 1.36 Borussia Dortmund @ 1.33 Bayern München @ 1.33 Nine-Folds, 1 Spel * 500,00 kr 25/03/2012 10:18:27 500,00 0,00 Nu promenad och sedan ska E-Tipset snickras ihop. Känns riktigt spännande. Vågar man köra en kryss spik? tror jag har en riktig goding på gång:evilgrin39: |
Citat:
|
Karabukspor Över 2.5
Hemmalaget har gått över linan 80% av hemmatcherna och har inga skador på ordinarie spelare. Man har 5 raka vinster hemma där ALLA har gått över 2.5 Bortalaget är betydligt tightare och har bara gått över linan 33% av bortamatcherna, idag saknar man förstemålvakten (rött kort) samt Amrabat forward (22 matcher 5 mål) Är ett par skador till men ingen som kommer saknas på planen. Jag grundar detta spel helt på hemmalagets förmåga att göra OCH släppa in mål. 2-1 till hemmalaget känns som ett mycket troligt resultat. Jag spelar ÖVER 2.5 @ 2.08 (Pinnacle) Kommer antagligen vara lite mindre aktiv här nu ett tag framöver, men kommer fortsätta släppa mitt bästa spel för dagen på twitter! (https://twitter.com/JenswPicks) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vallecano hemma emot Villarreal tycker jag är ett bra spel idag, även överspelet i Espanyol - Malaga och Stuttgart hemma; Vallecano har gjort det jättebra och spelar för Europaplatser, har inget att förlora och spelar en offensiv rolig fotboll, 3/4 senaste hemma har vunnits emot lag som Betis, Racing och Getafe (torsken var uddamålet emot Real). Villarreal har 6 raka utan vinst och 5/6 senaste bortamatcherna har varit förluster. Ligans sämsta bortalag har endast gjort 6 mål på 14 matcher borta. Espanyol och Malaga är i fint slag bägge 2, och matchen är jätteviktig då Malaga ligger delad 4a (sämre målskillnad) och Espanyol 6a. Espanyol får inte förlora för att ha chans att nå Levante och Malaga som ligger ovanför, det skiljer just nu 4 poäng. 4/6 senaste hemmamatcherna har gått över linan. Malaga vill vinna för att gå förbi Levante på Champions League platsen och har kanonfin form, 4/5 senaste har slutat i vinster och krysset var på Bernabeu. Man har inte varit så hemskt bra borta, men 5/6 senaste borta har gått över linan. 18 av 28 denna säsong. Stuttgart har kommit igång och jagar Bremen på Europaplatser, 4 vinster dem 6 senaste och man är i målform, 17 gjorda dem senaste 6 matcherna. Nurnberg har 2 raka torsk och jag tror inte motivationen är lika stor emot EL platser som Stuttgarts är, dessutom har man endast mäktat med 6 mål dem 6 senaste och borta har man endast vunnit 2 av dem senaste 8 matcherna, och man har bara kryssat en enda gång på 13 matcher borta, så det är antingen allt eller inget, förhoppningsvis blir det inget idag. Liten snabb genomgång bara, någon som har några tankar? |
Maija- PM
|
1 WBA-NEW 1
2 BIL-GIJ 1X 3 ESP-MAL 1X2 4 LEV-OSA 5 VAL-VIL 12 6 GEN-FIO 1X2 7 JUV-INT 1 8 LAZ-CAG 1X2 9 CHI-SIE X 10 NAP-CAT 1X2 11 KÖL-DOR 2 12 AJA-PSV 1X2 13 PSG-BOR 1X2 Vilkor: U-tecken på Bilbao, Vallecano, Napoli och PSG. 2/4 måste sitta. Liverättning: http://liverattning.se/1x2/2012-03-25/europatipset/UEDM |
Citat:
|
Det är kanske dumdristigt att spika kryss när man gör system på över 3200 rader. Men jäklar vad nöjd jag blir nu när matchen slutar 1-1 :cheers:
|
Citat:
|
Ni har inget tecken alls i Levante-Osasuna eller? ;)
|
Citat:
|
Sorry vi hade 1X i Levante...
Livar förresten att Diego Costa gör första målet i Vallecano-Villarreal, 8.00. |
Själv satt man med 12 rätt på EU-tipset med runt 250 rader, tills bilbao gick åt helvete, halvgardering på Juve samt PSG(1X) samt 12 på Vallecano, man blir ju lite ledsen när 30 lök är riktigt nära..
|
Bordeaux och Inter i livedubbel till 28 ggr.
|
|
|