![]() |
|
Jaha haha vet inte har inte kollat.
|
Citat:
Håller tummarna :) |
Nej spelet lever :)
|
Citat:
Kan man inte bara göra så att om man inte tror på honom så skiter man bara i att följa honom? Och kom inte dragande med nåt om "integriteten på forumet". Fireas har väl för fan bevisat rätt länge nu att han är duktig. Lägg ner gnället grabbar! Peace out..... |
Hehe, har tagit vidare disskusionen i P.M.
Det är där det kommit fram. Folk har inte varit otrevliga utan framfört bra argument till varför jag skulle kunna ha det så och jag håller faktiskt med:) Tack för lovorden Majo:) |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som tittar Bilbao-Valencia?!?! Vilken jävla filmning som han drar Valenciaspelaren och får Iraola utvisad, Iraola rör han inte ens och lägger sig. Smutsigt och äckligt, usch.
|
Citat:
Du får nog ta fram glasögonen om du inte tycker där är någon kontakt.. :holms: |
Citat:
|
Avslutar kvällen med en superscore:
Udinese 0,1,2 Napoli 1,2 Lille 0,1,2 Valenciennes 0 R.Madrid 1,2,3,4,5,6 Malaga 0 |
Det blev en specialare i Udinese-Napoli också.
Ogiltigt spel-ID: 876566 |
Testar båda gör mål @ 2.00
samt ö0.5 mål i HT @ 1.57 Udinese - Napoli matchen då. |
Känns skönt att ni spelar på mål i Napoli matchen, själv sitter jag med ö2,5 till 2,2!
|
mål udinese ;D
|
Själv kör man på ö3.5mål Napoli matchen :skamsen:
|
Det är faktiskt rätt många chanser i matchen så det är inte omöjligt.
Aj aj aj federer gör det svårt för sig |
Att di Natale skulle göra mål var inte spelbart va? Nu bara ett till sen blir det sängen efter tre träningspass idag!
|
så missar napoli straff, kommer båda gör mål gå in ens.....
|
Rött kort och 15 minuter senare bränner Cavani straff. Kan vara bland den sämsta jag har sett!
|
Åh herregud... Behöver verkligen 3 mål. Cavani för fan.
Edit: CAVANI! :) |
Citat:
EDIT: nästa mål satt visst ändå |
Citat:
Citera mig själv, tänkte redigera... |
en balja till.. jeebuz fuck, snubbe att komma tillbaka
|
yaaaaaaaaaaaaaaaay :clap:
|
Tre hörnor till och ett mål Napoli tack!
|
omg vilken tur jag fick där!
|
Citat:
|
hehee
EDIT: Sällan har jag sett en domare vara så fördelaktig åt ett lag i sina blåsning och sällan sett Real spela så här dåligt och barnsligt. |
Kan inte annat än tacka tompa87 för hans inlägg angående Kilmarnock som fick mig att säkra upp mina pengar på det där satans parplayet som Malaga lyckades fucka upp i sista minuten.
|
Lär va många som torskat på Real ikväll. :hurt: :whoco5:
|
Vart fick du 5,50 i odds på att Roger Federer skulle vinna BNP Paribas, som du la in i sheetet söndag morgon? :) Han stod i oddshögsta 1,27 i när jag kollade...
|
Citat:
Citat:
|
:whistling:
Citat:
Ny dag och hoppas att Real tar matfcherna som kommer på allvar. Tror Mourinho ger en rejäl känga i baken på folket. Testar en liten chanspeng i turkiska ligan, Besiktas-Manisaspor. Besiktas ligger på en fjärdeplats men har dålig form just nu, man är 20p bakom ledande Galatasaray och har därmed ingen chans för vinst. Dessutom har man just nu 0-1-5 senaste sex matcher i alla mästerskap. Senaste 6 i ligan är 1-2-3. Manisaspor ligger på 16e plats och kämpar för överlevnad i Süper Lig och motivationen är på topp. Kommer försöka mig på Manisaspor +0 @ 5.75 hos bet365 (Oddshögsta : DnB @ 6.5 hos StanJames) |
Vi satte Bomben igår såg jag.
|
Citat:
Japp! Man tackar för de extra kronorna in på svs. På återseende när du har något nytt på g |
Bra jobb med bomben!
|
Citat:
|
Ser intressant ut Jinx, ska kolla in på det:)
BTW: Grattis till bomben vinsten killar:) |
Hur känner du för en hockeybomb idag djungel?
|
|
|