![]() |
|
hv -0.5 @ 2.6 tas de verkar nära
Olympiakos pressar och jag testar Olympiakos leder i HT @ 2.62 |
Citat:
|
Någon som har koll på hur matchbilden ser ut i Schalke - Twente?
|
Fan HV...så nära...
|
Citat:
|
"Sjögren gör mål, men domarna har en konferens. Färjestad-spelaren pillar nämligen av en hjälm på en HV-spelare som tvingas åka och byta. Då gör FBK mål."
Ska det godkännas??? |
Nej det här kändes inte rättvist :)
|
äsch, sånt som händer. Du har väl fortf chans på 10.00 vändningen? eller va det innan OT?
Hipossum, synd:( Hatar när sånt händer. |
Det var innan förlängning tyvärr...
|
Yes, yes yes!!
Hann PRECIS mitt live spell. Checka:) Maxbettade (trodde man c skulle göra mål så hade väldig tur :$ , jag tar dock vinsten everyday fastän fel:) ) http://i1094.photobucket.com/albums/...15kl214820.png Citat:
|
Shitty kommer sabba mitt topptips idag igen :(
För andra gången på en vecka... :gun_bandana: |
Citat:
Jag kommer aldrig att förlåta mig om jag inte testar iaf, antingen 1 u @ 21 på att de går vidare eller 1u @ 2.5 mål @ 6. Inte bestämt mig vad tycker ni? Kommer att lägga en dubbel lite in på andra, känna läget först: Schalke gör nästa mål ( just nu @ 1.66) Olympiakos gör nästa mål (just nu @ 1.9) |
Citat:
Den enda matchen som inte sitter är Shitty. En del tid kvar... Men slutade på 7 rätt förra veckan med, enda matchen som inte satt var just Shitty.. |
Kom igen nu Schalke håll detta.
|
Man måste älska att se denna matchen hehe.
Oscar, håller tummarna för dig hehe EDIT: OJOJOJ, 10 min kvar , ett mål till:) 21-oddsare kan gå in! |
MEN!!!! Precis när jag sätter Metalist att gå vidare till 8.00 så ändras oddset så att jag måste trycka acceptera och när den laddar så gör Metalist mål.
Ikväll har jag haft otur. |
Olympiakos???:sad44:
|
Jinx! :hattenav:
Jag får trösta mig själv med att dubbeln satt
|
Herregud Devic, passa bollen så får ni ett satans mål.
I princip 2 st givna mål sista 5 när jag sätter metalist att göra nästa mål @11.00 |
Citat:
Du höll tummarna väl!!!! När Olympiakos ledde var vinsten 184... MEN metalist vände och nu blev det 838 :clap: Tack som fan :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
EDIT: fan att det inte finns hjärtan-symboler. Jag är kär :innocent: |
Ukrainsk fotboll is the shit! Allt utom Shakhtar då förstås... Med Manchesterlagen ute så ligger vägen öppen för Metalist-seger i EL!
|
Snyggt Metalist!
Avslutar dagen med att lägger -3.5 på Hafnars damer (leder 2-0 i ht) till 2.40. Sängdags! Sov gott alla! ps. Synd att du skulle dra dig ur mjuktennisen i morgon Maijadona...men efter senaste gången var det väntat faktiskt... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
När är nästa lottning btw?
|
om det är champions league du menar så är det imorgon kl 12:00! :)
|
Citat:
|
Yes. Kvart, semi och final lottas imorgon. Om nu final är något att lotta...
|
Någon som vet hur CL semifinalerna lottades? Kommer eventuellt Barca -Real mötas i semin? Sugen på att gå in hårt på BM. Tankar?
|
Citat:
vinnaren i real får vinnaren i bayern matchen. barca-milan mot chelsea-benfica |
Tack . Jag hade hoppats på att BM skulle fått Chelsea i semin , då hade man kunnat trycky på och sedan safe ur i en fnal på hemmaplan mot Barca. Någon sida där man redan nu kan spela på vilka som möts i final?
|
"Apoel - Real Madrid
Marseille - Bayern München Benfica - Chelsea Milan - Barcelona I en eventuell semifinal ställs Milan mot segraren i mötet Benfica-Chelsea." hmm, tror madrid har en hyfsad chans mot APOEL. |
Du tror inte att bayern klarar av real? tycker också att 7 i odds lockar
|
Citat:
|
Jag kliver lätt in på Bayern som mästare av Europa. 7.00 är fint!
Att ha en eventuell final på hemmaplan är guld värt. |
Citat:
|
har inte speciellt bra koll på metalist utanför el men jag tycker att det finns kvalite i laget av det jag har sett...metalist att vinna el hittar jag just nu till 21 gånger, de ses alltså med minst chans till att vinna turneringen och jag undrar varför... de har sporting i kvarts som lyckades slå ut city, väldigt starkt av sporting men jag tycker att mycket låg på att city var väldigt svaga långa delar av matcherna. Någon med bättre koll som kan hjälpa mig här?
|
|
|