![]() |
|
Blir det något bolagsspel i helgen? :moneybag:
|
Spelar en överspelsdubbel med Apeldoorn-Fortuna och MVV-Volendam idag. 2.17 fick det bli hos bet365.
|
Provade en superscore idag också:
AIK 1,2,3,4 Luleå 0,1,2 MoDo 0,1,2 Skellefteå 2,3,4 |
Fortsätter med lite random livespel då det fungerat bra.
SA Mohammadia till 2.37 (0-0 i ht). Statsen lutar bra åt hemmagänget. |
0.5 unit 5-0 Zenit @ 34.00 Dynamo Moskva - Zenit.
Står 3-0 efter 27 minuter. Helt öppet i Dynamo Moskvas försvar. Även 1 unit 4-0 @ 5.5 Edit: Missar öppet mål, fan. Aja, det var värt ett försök. |
Muhammadia vann med 2-1. Tack (Vad ni nu är för lag)! :)
|
Nytt livespel:
Braunschweig-Frankfurt över 1.5 till 2.00. Står 0-0 men Frankfurt har varit inblandade i riktiga målkalas på slutet. |
Över 0.5 till 3x nu. Riktigt sugen, har du tittat så du vet hur det ser ut?
|
Så otroligt skönt att överspelsdubbeln satt i 90:e minuten.
|
Jag tänkte att vi hoppar strykbolaget imorgon. Tråkig kupong. Men så kör vi en 200 kronors e-Tips på söndag ist , där det är jackpott och en ganska kul bong.
De som redan är med i bolaget kan väl fixa in pengar innan klockan tre så bjuder jag in reserver efter det. Nu ska jag sätta mig och kolla om jag kan hitta matcher att följa upp veckans parlay vinst! Ha en riktigt bra fredagskväll grabbar! |
Måste säga att jag tycker att spelvärdet den här helgen är otroligt lågt , kan vara den sämsta helgen de senaste åren rent ut sagt , får ingen som helst känsla alls när jag ser matcherna,,,
Blev en liten parlay som förrätt i alla fall Spel 95 Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Fulham @ 1.83 Wigan @ 2.70 Bologna @ 2.20 Catania @ 2.37 Siena @ 1.57 Udinese @ 2.50 Espanyol @ 1.66 Borussia Dortmund @ 1.28 Eight-Folds, 1 Spel * 100,00 kr 16/03/2012 21:26:11 100,00 0,00 |
Godmorgon ! ânnu en härlig lördag framför oss!
Jag ger sporttjänsten en ny chans efter förra helgen totala besvikelse ;) Oddset Match/Spelstopp Speltyp Spelalternativ Odds Resultat: A. Färjestad-HV 71 17 mars 2012 kl. 15:12 1X2 2 3.30 Resultat ej fastställt B. Kall.-Rby-Sundsvall 17 mars 2012 kl. 14:59 1X2 2 1.73 Resultat ej fastställt Totalt odds: 5.71 Möjlig vinst: 2 855 kr Har ni några bra spel idag? Hoppas verkligen att Sunderland slår ut Everton idag på sin väg mot FA guldet:) |
Mitt bästa spel idag är antagligen VVV Venlo +0,
Man har spelat upp sig rejält efter nyår och har 5 raka vinster på hemmaplan. Nec´s formkurva ser helt annorlunda ut med 3 förluster på de 5 senaste, de är inte ett speciellt bra bortalag. Venlo saknar Yoshida (25/5) i försvaret och Molhoek(13/0) på mitten men får tillbaka mittbacken Mei (11/0) som förväntas starta. I NEC så är enbart Gossens(12/3) tveksam till spel. VVV Venlo +0 finns till 2.3 på flertalet sidor (bet365,pinnen mfl) Jag tycker även rak till 3.25 @ pinnen är ett riktigt bra spel. |
Sonen här är sjuk (med 100 % säkerhet smittad av sin morbror!!!)
Om någon vill dra ihop ett strykbolag idag är jag gärna med men kommer inte ha tid att greja med bolag själv idag tyvärr. |
Herta Berlin - Bayern Munchen
BM spelade riktigt bra I CL senast mot Basel där man vann med fina 7-1. I ligan har det gått betydligt sämre och framförallt på bortaplan, frågan är om Basel-matchen var en islossning? Jag tror inte det och förväntar mig en reaktion. Herta Berlin är inte de heller ett bra lag med 4/5 förluster på hemmaplan, noterbart är dock att det bara varit uddamålsförluster i alla hemmamatcher under säsongen. I Herta saknar man två försvare i form av Franz(7/0) och Kobiashvili (25/1) samt mittfältaren Lustenberger (12/0) I Bayern saknar man i försvaret van Buyten (13/4) samt Breno (0/0), Schweinsteiger(15/3) och bänknötaren Olic (15/2) Bayern har enbart vunnit 1 match denna säsong med mer än 1 mål på bortaplan (schalke i premiären) och Herta har inte förlorat någon match denna säsong med mer än 1 mål hemma. Jag spelar Herta berlin +1.5 till 1.95 @ bet365 (oddshösta) Vill ni se fler "halv" rekar här i tråden i framtiden? |
Jag tänkte dra igång ett stryktipsbolag från och med idag, 50kr per person med villkor och reducering som görs i Copema. Sätter tak på 15 personer, finns just nu 8 platser. PMa med er mailadress vid intresse!
|
Citat:
|
Någon som är hajj på att göra reducerade system?
Tänkte försöka mig på ett på unibet men jag är så sjukt talanglös känner jag. Vilka program använder ni? Krångel krångel, aldrig ska de få vara enkelt. |
Såg pittaluga's svar när det uppdaterades. FÅr ge mig på o vara talanglös på programmet han snackade om innan jag ger upp :)
|
Citat:
|
Citat:
Får sätta mig in i det där en dag då jag har lite mer tid, kör en dyrare toto idag istället. Kan det vara värt, hoppas jag. |
Dalen lämnar hela förstafemman hemma när man åker till Helsingborg. Verkar som man skiter i denna match.
1.92 på nordicbet! Betsafe är nere redan på 1.55... |
Finns några platser kvar i stryktipsbolaget, 50kr/person. PMa vid intresse!
|
Northampton har riktigt fin form, någon man inte kan säga om Accrington. Kryssrisken är stor. Väljer Northampton dnb 2.20 bet365.
|
Livar ht/ft på Dundee Utd till 5.00.
|
Citat:
:D |
Maijadona, finns spelvärde i Ipswich idag till 1.73? Du har väl koll på dina tracktor boys?
|
Jag ser mer värde i Ipswich - Petersboro ö3.5 mål @ 2.25.
Två lag som gillar att göra mål. Båda har i genomsnitt haft matcher med ö3.0 mål per match i ligan och förra matchen blev 7-1 till peters.. |
Tv-peng på Ishida top 3 i skidorna till 7.00.
|
Kör ett egen litet stryk idag:
1. Fulham -Swansea 1X2 2. Wigan -West Brom 1X2 3. Barnsley -Reading X2 4. Birmingh.-Middlesbr X2 5. Blackpool-Brighton 1X 6. Crystal P-Hull 2 7. Doncaster-Derby 1 8. Ipswich -Peterbor. 1 9. Leeds -West Ham 1X 10. Millwall -Southampt 12 11. Portsmo. -Brist.C 1 12. Watford -Coventry 1 13. Notts Co -Sheff.W 1 Vilkor: match 1 och 2 får inte sluta med samma tecken. |
Bra jobbat Dundee! 2-1 (1-0) :)
|
Väntar tills 10 min in i matchen mellan Leeds-West Ham, sen kör jag in ö0.5 i HT
|
Var Ishida ens med? :) Inte i toppen i alla fall...
|
Helsingborg släpper in 5-5 med 30 sekunder kvar...tungt.
|
Hann ett litet chanssystem på topptipset
1. Fulham -Swansea 1 2. Wigan -West Brom 1X2 3. Barnsley -Reading 2 4. Birmingh.-Middlesbr 1X 5. Blackpool-Brighton 1X 6. Crystal P-Hull 1X2 7. Doncaster-Derby 1X2 8. Ipswich -Peterbor. 1 |
Wigan livas, verkar dominerar.
|
ö0.5 mål livas nu @ 1.83 i leeds matchen. 3.5 u
EDIT: Han precis innan målet med 3 u: http://i1094.photobucket.com/albums/...17kl163843.png |
Citat:
|
hehe, har vissa dagar då det går -15u , inte roliga :(
EDIT: kollade igenom mina spel i sheetet och ser att jag missat en chans-parlay. http://i1094.photobucket.com/albums/...17kl161121.png Verkar gå hyfsat. Vet inte om Birmingham håller, det gör de nog. Men HV måste göra mål EDIT igen: Hehe verkar sitta nu EDIT Igen: Ska vara tyst tills matcherna är över 2-2 nu..... |
Kommer göra att det inte blir oavgjort i leeds matchen
|
|
|