![]() |
|
3/4 i kväll, det är fint.
|
AnkeDD. I fortsattningen sa har du ett antal att valja pa. www.atdhe1.net www.rojadirecta.me. eller sok wiziwig pa google. Alla dessa har aven allsvenskan, och wiziwig brukar ha valdigt bra kvalietet pa sina lankar.
|
Nöjde mig idag med ett livespel på Caen nu i matchöppningen till 7.50. Ett chansspel såklart.
|
Tråkig speldag idag. Kan kanske bli ett livespel på Barca? Vill nog ha över 2 gånger degen för bortavinst idag.
|
Själv slänger jag in en slant på att Chelsea får straff och gör mål. Mål på straff chelsea @11.00 bet365. :whistling:
|
Hänger med på Chelsea mål på straff. 11.00 är bra, unibet brukar ligga högt på sådana spel men har bara 8.00.
|
Jag har ångrat mig spelar 300 på Chelski DnB till 4.33. Tror som ni att de görmål påen fast situation, fast jag tror mer på att en hörna kommer stångas in än att de får straff.
|
Ser ut som du valde rätt Maijadona ! 45 min kvar nu. Kämpa England
|
Heja Chelsea!
BM-CFC i final tack. |
Såja. På tiden att man får in ett spel:)
Nä djungel, där har du fel! BM och Barca i final:) |
Kolla in överspelet i öster-ängelholm nu!
Galet överodds, över 2.5 ger fina 2.35 @ pinnacle. (deadline om 25min) |
samma på Bet365 ! Riktigt fint odds.
|
Citat:
|
Två matcher på Superscore idag bara. Litar lite till Bilbao:
A. Madrid 0,1,2 Valencia 0,1,2 Sporting L 1,2,3 Bilbao 2,3,4 |
Tror Brynäs vinner idag, 2.20.
|
Är förresten riktigt taggad inför volleybollturnering på Lördag.
6-0 i set mot det vårt andra lag på två matcher ger goda förhoppningar. Maijadona visar gryende storform och själv är man stjärna som vanligt. Det enda som kan fälla oss är vi själva :drunk: |
Llorente målskytt till 2.40 blev det också.
|
Kör två spel i B-VM i hockey också:
Slovenien -1.5 till 1.85 mot Ukraina och Polen -9.5 till 2.00 mot Australien. |
Citat:
|
Har ni inte spelat Skellefteå ML än kan det vara värt 6,40 live med 18 minuter kvar och ett PP. Bara ett mål skiljer och så liten chans att dem vinner är det inte.
|
Men så blev det inte...
Aja, chansen fanns och till det oddset var det värt en lillpeng. |
SM GULD SM GULD SM GUUUUUUULD SM GULD SM GULD SM GUUUUUUUUUUUUUUUUULD!
|
Imorgon testar jag Djurgården borta mot Mjällby i Allsvenskan. Djurgården har Chibsa avstängd men får tillbaks Sjölund från avstängning, och har öppnat Allsvenskan mycket bra spelmässigt. Senast mot MFF var man iof utspelade till största delen av matchen men var riktigt nära att plocka en poäng ändå. Det visar på stark lagmoral och James Keene såg het ut. Mjällby AIF har värvat mycket men inte mycket kvalite, Pär Ericsson är den som visat kvalite i början i Allsvenskan, såg många träningsmatcher och där spelade dom väldigt dåligt med många felpassningar( mycket från den nya Kivuvus sida) Troligtvis startar Ekenberg imorgon också och kommer vara lika oduglig som vanligt.
Mjällby AIF-Djurgårdens IF: 2 @2.90 @Bet365 är för högt för att inte spelas anser jag ! |
F Mayer/J Melzer - M Lopez/M Granollers 2a @ 1.72 (Nordicbet)
Älskar detta spel av många anledningar: *Grus och spanjorer brukar alltid vara en vinnande kombination. Grus och 2 spanjorer mot en tysk och en österrikare borde således vara än mer lovande. *Dessa 2 spanjorer mötte i förra rundan semifinalisterna ifrån Australian open (Tecau/Lindstedt) och vann i 2 raka set som underdog i den matchen, mycket imponerande. *Granollers/Lopez har spelat ihop i över ett år nu, Melzer/Mayer spelar idag sin 3e match ihop. *Granollers/Lopez är hitskickade av Spanska förbundskaptenen för att spela ihop sig. Dem har även moroten att Nadal är sugen på att spela dubbel och således kan en av dessa få stå åt sidan. De lär därför visa sin allra bästa sida igenom turneringen för att få en plats, vilket kan vara väldigt motiverande. |
Pacos - Braga idag så är överspelet riktigt bra.
Finns till fina 2.1 @ bwin Braga har gått över linan vid 8 av de 8 senaste bortamatcherna. Jag skriver en ordentlig rek senare ikväll men ont om tid nu. |
Överspelet satt ju som en smäck igår Jensw! Trist att brynäs vann , jag hade faktist redan gått och grämt mig över att jag inte lastade in mer på skellefteå till 13 gånger pengarna. Doch så lyckades Perlskog se till att jag inte orkade se hela matchen igår. Hur kan man vara så oduglig på all sport och samtidigt få kommentera alla stora sporthändelser!
|
TRåKIG TILLSTäLLNING I KROATIEN, HEMMAVINST OCH UNDER 3.5 MåL SAMMANLAGT @ 1.75 (bwin)
Det sämre laget ifrån huvudstaden möter ett redan nedflyttningsklart Karlovac och jag förväntar mig en tråkig tillställning och en hemmavinst av ett par enkla anledningar: *Karlovac bortafacit är horibelt; 1-1-11 med 4-32 i målskillnad. Alltså inte ens mål var 3 match borta. Jämfört med Zagrebs hemmafacit som lyder 6-2-5, alltså på plussidan om än inte speciellt bra; 15-13 i målskillnad. *Karlovac motivation lär inte vara på topp, medans Zagreb spelar för att hålla sig kvar på den övre halvan (just nu 7a, men bara några poäng ner till 12e plats) *Karlovacs bortaform dem senaste 9 matcherna: 0-1-8 5-23 (2 av dessa gjorda var i cupen emot hajduk, dock även 3 insläppta) *Lokomotivas hemmafacit dem senaste 7 lyder 5-2-0 (varav alla dessa 5 vinster gav oss en total score på under 3.5 mål). Spelas med medelinsats. |
Citat:
NÄ NU J=!)"/ :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men han är väl inte ens en hockeykommentator i första hand? |
Citat:
|
Det får bli ett lite tyngre spel på en trippel idag: Liberec i Tjeckien, Dordrecht i Holland och Monaco DNB i Frankrike.
|
Citat:
|
Provar ett livespel på Djurgården DNB till 7.00.
|
Sköna ni är Djurgården!
|
Känns inte som det var världen bästa spel...3-0 nu.
|
Vad fasen händer?
Hade ett överspel på 2.5 i Mjällby - Djurgården. Går in efter 35 minuter, men det sjuka är att både Ö 3.5 och Ö 4.5 alla hade gått in i första halvlek. Hur ser matchen ut? |
4-1.
Jävla vad underbart! |
Citat:
|
|
|