![]() |
|
Börjar inte bra idag......
|
I kväll är vi helt väck :(
|
Testar en livetrippel med Chelsea, Saints och Wigan till över 40.00 :)
|
Citat:
Ställer gärna upp mig till onsdagens lir.. Ni tippar med hjärna i alla fall, å inte som en annan :idiot:, Liverpool i hjärtat, nada i lädret... Nu får Sevilla promenera hem detta, så blir det plåster på såren...:hurt: |
Lite surt med 1X i Blackburn - Bolton matchen, åkte på samma själv :sad:
|
Citat:
NÄSTA gång, då........:ful: |
Citat:
Tyvärr gjorde inte jag själv det:skamsen: |
Får väl slå ett slag här hos Maijadona också för sammanfattingen av Sponsorfondens första månad som ni hittar på vår blogg.
I morgon firar första månaden med dryck av det starkare slaget. Följ vår kväll och befinner ni er i närheten av Strömstad så hör av er :) |
Då var EU-systemet klart på sidan.
|
Helg dubbeln sitter som en smäck, dock vet jag inte varför jag bara gick in med3% i fonden...
Nu kör vi en repris på förra veckans eu-tips.djungel behöver mer pengar om han ska fortsätta bjuda så goa brudar på shots som han gjorde i fredags😊 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Funderar på att lira dom som singlar... |
Citat:
Wolfsburg borde vinna över ett skadedrabbat Hamburg. Lorient och Celta är värdespikar som jag inte skulle spelat som singlar idag eftersom bägge ger för dåliga odds på "lången" |
Blir det inget lir i bolag 2 idag?
|
Citat:
|
Citat:
Förövrigt gillar jag Djungels " dejtingsida presentation" som han skrev till mig, kommer få hur mycket brudar som helst nu:D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad gör Genoa??? Fixa ett kryss!
|
Genoa är ju helt värdelösa :sad:
|
Livar 1X på Genoa med en liten peng.
|
Inte ens med en man mer...
|
Någon som kollar Cardiff ? Läge att kliva in när de närmar sig 2.0???
|
Citat:
|
Yihaa! klev in på 2.30, hoppas dom håller detta nu :)
|
Citat:
|
500 påwolfsburg 1x till 2.7
|
Citat:
|
1-1 Snyggt!!
|
Har rak wolfsburg seger, nån som vet om de kan peta in en boll till?
|
Vi hoppas på det.
|
Citat:
|
Bara 9 rätt på tipset idag, men ändå känns det väldigt nära, tror helt klart att vi kommer sätta en till 13 rättare innan året är slut.
Stryktipset har dock inte känts så bra de senaste veckorna men jag hoppas att det kommer bli ändring på det nu! |
Citat:
|
hur ligger man till på reservlistan?
|
Jäkla otur igår i slutminuterna, 2000kr bet försvan på Crewe i 92 minuten , plus att jag la en skoj fyrling på Dortmund, PSG, RM och Malaga.....Malaga 2-2 i sista minuten, Skoj? nä, väntat+ mmm ganska.
Det som är bra är ju docka att då har man gjort slut på den här veckans otur och kan räkna med ett par goa övertids mål i egen favör resten av veckan , vad sägs tex att dra in 13 på EU nu med ett gött mål i 95 minuten ikväll/imorgon:) |
Blir det EU idag eller är det först imorgon?
|
|
|