![]() |
|
Citat:
|
Citat:
0,9% = 1/111 :) Edit: Antar att det blir 112 utan att avrunda. |
Jag var nog ganska luddig när jag satte igång den diskusionen. Varje spel kommer inte ligga på exakt 3.25 i odds utan det beror på utbudet av spel. Jag har här tagit ut matcher som jag ser som "säkra" Om den här kupongen kommer gå in så kommer det "normala oddset ligga något under 3 i odds på de flesta kommande kupongerna. Lyckas jag få upp den till 10000 så blir jag nog ännu tajtare och skulle gissa på ett oidds runt 2.2 med max 5 matcher....
|
Ja, då kör vi ett snabbtips igen då boys.
Bottenmöte i Bundesliga 2 mellan FSV Frankfurt (precis ovanför strecket) och Ingolstad precis under på 15 resp. 16 plats. Först skall sägas att Frankfurt är ett uselt hemmalag (6 oavgjorda och 4 förluster på 10 matcher) men Ingolstad är ännu sämre borta (2 oavgjorda och 8 förluster och man har släppt in 27! mål på dessa 10 matcher, alltså nästan 3 i snitt) Med det sagt så tar vi fram vad som är viktigt för spelet: Frankfurt har visat gryende form sedan tränarbytet, där man plockade in en coach som coachat i just Ingolstad. Han kan således dagens motståndare ut och in. Man vann senast starkt borta emot Duisburg och såg bra ut emot Bundesliga motstånd (X mot Hoffenheim) i träningsmatcherna och vann även emot mittenlaget Bochum på bortaplan i en träningsmatch så det är ett lag på G. Man har plockat in en spännande anfallare i Micanski som presenterade sig direkt med att göra bägge målen sist. Ingolstad kryssade senast hemma emot topplaget Dusseldorf, men deras största problem är att man har svårt att göra mål. Borträknat träningsmatcher så har man gjort 1 mål eller mindre i 6 raka Bundesliga 2 matcher och man har som ni ser ovanför svårt att hålla bollen ur eget mål, speciellt på bortaplan. Ingolstad sålde å sin tur en bra spelare under transferfönstret i Edson Bundle (numera LA Galaxy) som alltid var ett hot och gjorde 9 mål på sina 31 matcher i Ingolstad. Idag saknas även Metzelder (back semi-ordinarie) Gerber (inhoppare mittfält) Hartmann (bästa målskytt med 5 mål och tungt avbräck) och Caiuby (den andra ordinarie anfallaren). I hemmalaget saknas bara Tosunuglo (inte spelat en minut än i år) och Filinger (ersättbar). Vanligen brukar jag säga låga insatser i blåbärsligor, men jag ser mycket värde i en rak 1a till 2.41 på Pinnacle och även -1 AH till 3.70 på bet365. To win to nil känns också värt med tanke på hur dåliga Ingolstad är på att göra mål och nu saknas som sagt dem 2 bästa anfallarna! Spelstopp 18:00 |
Maijadona
Jag tycker så här: Ja, vi (du) öppnar ett Sheet vi har gemensamt. Startkassa är vad vi har i fonden just nu och sen lägger jag en parley för 1000 kr och du en för 1000 kr och sen spelar vi en gemensam för resten, och så hoppas vi på maximal utdelning. Det var nog samma som du skrev men det ser bättre ut när någon myndig skriver det :) Jag PMar dig min parley när den är klar! |
Sen har jag och DÖ kläckt en fantastisk idé till vår mensklubb:
CURLING i Halden!! |
Spoiler:
Bra rek tompa:hattenav: Funderade en del på den här matchen i morse. valde då istället att spela Wolfsburg matchen. Tror jag kommer gå in live på den här matchen. |
Citat:
ps Erkänn att han var sugen på Dart eller Bowling. Vi tar ditt förslag. Lägg bara in spelet här så för jag över den i sheetet. Resultetet i curlingen kommer troligtvis påminna om när vi spelar Wii curling:KO: |
Citat:
|
Mitt bidrag till fonden blir en sexling faktiskt men så får det bli:
Fredag: Braga Lördag: Bayern Munchen, AZ Alkmaar Söndag: PSV, Porto, Real Madrid 2.11 :) |
Tipsar också om Braga, även om flera varit inne på det redan, 10 vinster på 11 matcher och inga stora skador.
I Setubal saknas: Diego (förstemålvakt), Pedro (mittfält), Fidalgo (Anfallare), Anderson Do O (back) Lägg därtill att bäste målskytt Silva och anfallskollegan Pitbull (coolt namn:D) drog till nya klubbar under transferfönstret och vi har ett lag i kris. Braga har vunnit 9/10 senaste matcherna och ser ut att faktiskt kunna utmana toppduon trots den dåliga starten. Såna här matcher är man för stabila för att tappa poäng i tycker jag, emot ligans sämsta lag med ligans sämsta anfall utan 3 av sina toppar, och sin bäste målskytt! |
Wolfsburgs bästa värvningar har kommit i försvaret och man känns stabilare men kreativitet framåt är det dåligt med. Ett kämpande Freiburg kommer försöka göra allt för att stänga igen och vädret är säkert inte det bästa.
Ogiltigt spel-ID: 779634 Ogiltigt spel-ID: 779635 |
Celta är i gott slag i Segundan och man har faktiskt inte släppt in ett enda mål de senaste sju ligamatcherna. Man spelar tight och kontrollerat. Ny målsnål vinst idag när Huelva kommer på besök?
Ogiltigt spel-ID: 779705 |
1-0 frankfurt!
|
Det enda jag kan tänka mig som singelspel i Braga är att hemmagänget vinner båda halvlekar så det kör vi på!
Ogiltigt spel-ID: 779768 |
Kunde jag ju gett MIG FAAAAAAAAN PÅ .. Ingolstad 88'...
|
Helt otroligt tompa..
|
Citat:
1. Om detta är måttstocken på vilka spelare man får gilla eller inte då finns det fan inte många att gilla. Skärpning. |
Citat:
|
Helt off i Tyskland...inte mitt land det...
|
vilken kung dag, allt går åt helvete.. Twente ligger under, Southend ligger under, Frankfurt tappar ledning i 88'.. tänk att det aldrig vänder, hur mkt tid man än lägger ner.
|
Gött att Wolfsburg gick in efter många om och men ikväll. Twente förstörde dubbeln för mig med braga.
|
KOM IGEN NUDÅ LITE TUUUUUUR SNÄLLA!!! Ldu Loja, vinna vinna vinna 18 minuter kvar.
|
Sydney(8a) - Perth (4a)
Tycker vi får ett fint odds här av ett par anledningar. Formmässigt är dessa lag väldigt långt ifrån varandra, Perth är i kanonslag, man har 8 raka utan förlust och dem 3 senaste har man vunnit övertygande med 11-1 i målskillnad! Sydney å sin tur har bara vunnit 1 av sina 9 senaste matcher och är totalt ur form. Senast släppte man in 5 mål hemma, emot ett Newcastle jetssom ligger 6a. Perth ligger 4a! Sydney är dessutom ligans näst sämsta försvar och som ni ser så är Perth i kanonslag offensivt! Sydney är även det näst sämsta hemmalaget i Hyndai A-League där man släpper in över 2 mål per match och endast tagit 11 poäng på 10 matcher. Perth är det näst bästa bortalaget med 15 poäng på 11 matcher, 13 gjorda och 15 insläppta. Eftersom jag tror att det kan bli en ganska jämn match så garderar jag mig emot krysset med en DnB option. 2.25 @ sportingbet! Medium insatser. |
Tack så mycket för gratulationerna och imorgon fixar vi 13 rätt!!!
Är halvvägs genom skadera+pporterna och samanställer imorgon. Har ett par spikar på gång och så får vi se hur det är med planerna:) Håller tummarna för oss imorrn:):) |
Spelar Ipswich idag. Man har två raka segrar och presterar bra mot de bättre lagen. Boro har lite bekymmer med halvskadade spelare som är osäkra till spel. Dessutom har man 120 min omspel mot Sunderland i benen.
Ogiltigt spel-ID: 780906 |
Spelar Man U Ö 1.5 idag. Dom har lyckats med den bedriften i över 65% av sina hemmamatcher. Vi har också Man Us prestation mot Chelsea i färskt minne.
Visst Liverpool har ett bra försvar men tycker dom har varit lite upp och ned det sista. 1.90 bjuds och tycker det ser lite högt ut för Manchester på hemmaplan.... |
Hej är det någon här inne som kan ge mig tips om hur ni tror att dessa matcher slutar!
sunderland-arsenal bolton-wigan everton-chelsea fulham-stoke Tack på förhand! |
Bara jag som gillar båda lagen gör mål i United - Pool till 1,72. Risken finns enligt mig att pool inte orkar göra något mål. Jag är säker på att United minst gör ett mål och då kommer pool gå framåt. Det bästa vore ju om pool dunkar in ett mål tidigt sedan gör United två!
|
Citat:
sunderland-arsenal Jag har spelat Sunderland +0.25 här. Tycker att Sunderland har en riktigt bra form just nu och hemma i norr är de alltid starka. Dock är det inte så mycket spelvärde i den matchen tycker bolagen ligger helt rätt och på styket blir det nog helgardering Bolton-Wigan Jag är allt annat en ett Wigan Fan men jag kommer nog lägga en liten peng på två här. Undrar om inte Wigan kan kontra sönder ett darrigt bolton försvar Everton-Chelski Otroligt svår match att tippa men oavgjort ligger nog närmast . under 2.5 mål kan nog vara ett riktigt bra spel här . Dock spelar jag sällan sådana spel. Fulham-Stoke Fulham ser jag som en av dagens bästa spel. Dock är Pl lurig när två jämnbördiga lag möts men de ena laget blivit upphausat dagarna innan match. Hoppas mina tankar var till hjälp :cheers: |
Citat:
|
Djungelhjul: Såg att vi får hålla dubbelt på AZ och BM idag! Här kommer min lapp till fonden.
Trippel med 1.99 i odds AZ BM Lördag Espanyol Söndag Spoiler:
|
Oj Oj Oj vad vi hoppas på en bra dag idag:)
Spelen är lagda och jag ska äta thaimat och köra go-kart...Hoppas inte flickvännen vinner en:( Försöker hålla mig uppdaterad inför tips SM med mobilen. Har Svenskaspels app så nu kan jag lira stryktips därifrån. Team-Sharps upp på topp 100 idag?:) |
Citat:
|
Citat:
Ni inspirerar mig att spela 1 parlay om veckan iaf:) lägger 2.5 u på : Ogiltigt spel-ID: 781451 |
Dagens Lördagsgodis!
Efter två veckor med missade godispåsar är det dax att ta sig upp på plusstatestik igen! Real Betis - Athletic Bilbao 2.62 Bet365 La Liga.Real Betis började säsongen bra men det roliga tog snabbt slut! Real Betis senaste 17 matcher har det trista facit 3-2-12. Man har bara samlat en poäng på de sista fyramatcherna. De sista två går förlorade man med 1-2 hemma mot svaga Granada och 0-1 borta mot Mallorca. Álvarez (f) är avstängd, men Perez (f) är tillbaka. Athletic Bilbao står med resultatet 3-2-1 i sina senaste sex matcher, Förlusten kom borta mot "omöjliga" Real Madrid. De vann sista bortamatchen med 3-2 över Rayo Vallecano flera här inne som liveade in den har jag för mig), Förra veckan blev det ju 3-3hemma mot Espanyol ( sista sekunden, vilket ju var temat förra veckan;-) ) Lagets stora stjärna och skyttekung Fernando Llorente är toppform och har gjort åtta mål i de sista fyra matcherna.Herrera (m) är avstängd idag. Form kurvan pekar i olika riktningar för dessa lag och gästerna har också den starkaste truppen. Chansen för en bortaseger är riktigt stor och 2.62 är ett kanon odds! |
Citat:
Lycka till med go-karten. Se till så tjejen får en bil med punkterade däck ( du fyllde ju trots allt år igår;) ) :cheers::cheers::cheers: |
Nu ska jag ut med barnen och mata fåglarna.
Dagen spel blir Atletico Blbao 2.62 Wigan 3.9 Everton-Chelski under2.5 1.7 Dessutom har jag ju ett gäng spel lagda igår. Kom igen nu grabbar så rånar vi bolagen i helgen , känns som att det är dax nu! :thumbup: |
2.60 på hemmastarka Borussia mot ett Schalke som såg riktigt trögt ut mot Mainz? Jodå, det är taget. Unibet.
Ogiltigt spel-ID: 781807 |
Efter en vecka då jag inte har haft tillgång till dator och bara kastat iväg olika mindre genomtänktaspel från mobilen i ren tristess ska jag försöka ta tag i mig själv igen.
Serie B 2012-02-11 15.00 Cittadella - Brescia 2.90 Brescia är ett av de formstarkaste lagen i Serie B nu under de senaste matcherna och har vunnit 5 av de 6 senaste matcherna (tre bortamatcher) plus att dom inte har släppt in något mål i de senaste 6 matcherna (5 1 0 10-0). Den enda spelare som saknas i Brescia idag är mittfälltaren Salamon, han har dock inte varit helt ordinarie i år och borde kunna ersättas. Cittadella är ett mittenlag som har seglat omkring i mittenregionerna hela säsongen. Senaste sex matcherna har man statistiken 2 3 1 8-5. De ställer upp med ett ganska ordinarie lag. I höstmötet vann Brescia med 2-0. Formen talar för att Brescia vinner, men i och med att det är Italien so finns ju alltid X i tankebanan. Jag spelar dock en 2a till 2.90. |
|
|