![]() |
|
allting bara rasar, Danmark åxå... och basketspelet jag har... gud va dåligt det går!
|
Tror du malaga kan vända? Har dem x2 och Milan kvar på topptipset idag. ganska bra utdelning verkar det som.
|
Citat:
|
Citat:
Kom igen nu Sverige! |
MEN DRA ÅT HELVETE SOPSVERIGE!!!!!!!!!!!
|
Kan han rädda ett skott i målet?
|
Vad har du bettat Tompa? Sverige rak vinnare hade ju inga odds. Spelar du handicap?
|
Spelbekräftelse - RT16055135F - Flash Tid då spelet placerades: 15/01/2012 19:35:05 Skriv ut
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Sverige Sverige v Makedonien (Insatsen tillbaka vid oavgjort) 15/01/2012 Ingen 3.00 Levande Insats: 300,00 Vinst: 600,00 Utdelning: |
nä, gjorde ju en liten parlay då vettu, spelade sverige+frankrike @ 1.85.. största spelet denna veckan :/
|
Freebettet på Betsafe? i så fall har jag exakt samma.
dum fråga: hur länge är det kvar av matchen? är det totalt 45, 50 min eller vad? Sverige fixar väl det om det är en stund kvar. |
vet ingenting om nå freebet, men jag ryggade dig :)
|
aj då. sorry. Betsafe hade ett freebet (satsa 99 i en dubbel på handboll och få 100 kr). kan inte ett skit om handboll så jag bara chansade. Du kan alltid skicka ett PM och fråga om du tänker rygga nåt. När jag tycker att jag rekat nåt bra och tror på det brukar jag sätta en "rekare Jinx" på det bettet (=kan vara värt att rygga). Vanliga bets kan vara rena chansningar speciellt om det är freebets eller liten insats.
|
En av två idiotparleyer satt ju i helgen så jag testar en till :KO:
Spoiler:
Medelodds 1,385 tot 92,1 ggr :cheers: |
Citat:
|
S-V-E-R-I-G-E ! ! !:KO:
|
Citat:
|
ja, torskar ett basketbet med 1 poäng sista MILLISEKUNDEN och sen KUKAR Sverige bort ledningen igen, det är ju för fan pinsamt hur dåliga dem är idag :((
|
Inter börjar skarpt. shit. Maijadona är du "här"? Ska man liva nå tycker du?
|
Citat:
|
/quit Värdelösa äckliga jävla sopsverige dra åt helvete! åsså självklart blir det X för att jag har safeat upp vinsten på flera kuponger med att Makedonien ska vinna.... orkar inte..
Åxå bestämmer sig tampa och Pens för att börja göra massa mål i 3e perioden åxå, VA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Hur lyckades de tappa 25-22??? Tur man spelade DnB men hade redan räknat in vinsten!:thumbdown:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Funderar på Milan HcP:smoke: |
Citat:
Sådärja, 3-2 Tampa, FAN VA ROLIGT! Malaga DnB också för att komplettera en till kupong, fantastiskt bra dag tack så jävla mycket gud! |
3-3.
|
Citat:
Milan HcP. ja du, friskt vågat hälften vunnet som farmor brukar säga. Jag vet inte, känns som man underskattade inter lite idag. De spelar lika bra som när de mötte Juve för några månader sen (innan raset var det va?). men då förlorade de iofs också. Lägger några spänn på 0-0 för säkerhets skull. gammal vana från spanska ligan... |
Skönt, så har man en liten peng på tampa och underspelet. Tampa tar igen 3-0 till 3-3 på 5 minuter å sen släpper man in fucking 4-3 iaf, det är ju helt sanslöst!
|
Väntar med att spela tills Malaga matchen är slut. Vill ha x2 där på tipset
|
Veckans sista parlay
Spelbekräftelse -Spel 30 - Internet Tid då spelet placerades: 15/01/2012 19:38:19 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Man City Wigan v Man City (Resultat efter fulltid) 16/01/2012 Ingen 1.44 Levande 2 Fulham Fulham v Newcastle (Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 2.00 Levande 3 Sunderland Sunderland v Swansea (Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 1.72 Levande 4 Milan Novara v Milan (Resultat efter fulltid) 22/01/2012 Ingen 1.44 Levande 5 Napoli Napoli v Bologna (Resultat efter fulltid) 16/01/2012 Ingen 1.30 Levande 6 Real Madrid Real Madrid v Athletic Bilbao (Resultat efter fulltid) 22/01/2012 Ingen 1.16 Levande 7 Villarreal Villarreal v Sporting Gijon (Resultat efter fulltid) 23/01/2012 Ingen 1.80 Levande 8 Barcelona Barcelona v Real Betis (Resultat efter fulltid) 15/01/2012 Ingen 1.05 Levande Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning 8-val 1 500,00 500,00 9.830,29 Total insats: 500,00 Total utdelning Med tanke på min parlayform rekomenderar jag ingen att rygga:innocent: |
Fadematerial inatt; Washington och Vancouver...
|
En till!!
Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Malaga Sporting Gijon v Malaga (Resultat efter fulltid) 15/01/2012 Ingen 29.00 Levande Insats: 50,00 Vinst: 1.400,00 Utdelning: |
Malaga! spelar vancouver och Washington i nattens favoritdubbel!
|
Bara Milan kvar nu Maija?
|
Fy vad snyggt och fy för mitt topptips.......................
|
Skjuter mig själv snart. 90+3.
|
Överspelet i Milan matchen ser ju värdelöst ut det med. Vilken dag detta blir, mår så jävla dåligt nu!
|
Citat:
|
|
|