![]() |
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag funderar på Athletic Bilbao - Levante, varför erbjuder expekt 2 till 5.75?Eller X2 till 2.25? Spelbart?
|
Citat:
EDIT: Levante 7.25 @ Pinnacle! |
Citat:
|
QPR öppnar lovande :)
|
2 till spel lagda:
Ogiltigt spel-ID: 719109 Ogiltigt spel-ID: 719120 Lyckades även rätta till nattens parlay, tack för hjälpen killar! |
Citat:
|
Citat:
|
Andra ramträffan för QPR..
|
wow. så snyggt mål. synd på pengarna men ack så snyggt.
|
Ogiltigt spel-ID: 719217 Ytterligare ett spel lagt. Återkommer runt 16:30 om jag hittar på något intressant i matcherna som börjar vid 17! :moneybag: |
Borde man kanske spela QPR+0.25 live?
|
Kommer inte ihåg vem som sa det...Men jag vet att någon här inne skrev att Best är allt annat än bra. Tror att han får börja att hoppa över att spela Newcastels matcher:idiot:
Fast han har redan spelat mot Newcastel i nästa match mot Fulham. 2 gånger pengarna.:drunk: |
Bara jag som tror Barca avgör i första idag? Cupmatch i veckan emot Real, 3-0 efter första å transportsträcka? .. Spelar i alla fall halvlek med flest mål 1a till runt 3 gånger pengarna.
|
Citat:
Gillardino måste ju visa sin nya publik vad han duger till:) |
Citat:
EDIT: Rött kort Aris, lite mer än 10 minuter kvar kom igen nu!! |
Livear Genoa 1X till 2.6x400 tycker den känns riktigt bra!
Jobba greker!!!!!!! Edit: Cesena har i alla fall börjat som jag hade hoppats på!:) |
Usch, Bothroyd är en horibel fotbollsspelare tycker jag. Hemskt ego men har inga direkta kvalitéer...
|
Synd på grekerna.... Spelade du på skidskyttet tompa? Hittar inte resultatet?
|
Citat:
|
Citat:
Ja, aldrig mer grekisk fotboll. Ingen på plan var intresserad av den matchen. Ohwell, nya tag! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det ser ut som om min idiotparley @80 ggr är i farosonen, Juventus - Cagliari 1-1 :gun_bandana:
|
Kollar på Genoa - Udinese. Genoa fått Rossi utvisad och Udinese sumpar hela läget, trots flera chanser. Trodde det skulle bli över 5.5 mål, men inte då :sad44:
|
Citat:
|
Citat:
Blev rättat som vinst nu haha :) Målfoto? Insats Odds Utbetalning: 10,00 SEK 4,25 42,50 SEK Datum Event Spel Resultat Odds sö jan 15, 14:30:00 |
kan man bli matchens flopp efter att ha spelat runt 20 minuter? Isf är då krasic i riskzonen... :D
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Denna dagen går fint hittills, vi fortsätter på den inslagna vägen :) :moneybag:
Ogiltigt spel-ID: 719474 Ogiltigt spel-ID: 719476 Ogiltigt spel-ID: 719479 |
Sista spelen för kvällen lagda. Återkommer med nattens nhl lite senare:
Ogiltigt spel-ID: 719538 Ogiltigt spel-ID: 719541 Ogiltigt spel-ID: 719546 Ogiltigt spel-ID: 719554 |
saaaaaaaaatans juventus :gun_bandana: :gun_bandana:
|
Snabbtips:
Spelstopp 18:10 Handbolls-em. Polen dras med massor av skador; förste målvakten och tillika lagkapten Szmal, högerback Lijewski, mittback Rosinski och yttern Tomcak saknas alla i dagens match emot hemmanationen Serbien som har massor med talangfulla spelare och en galen hemmapublik i ryggen. Man verkar ha fått spelet att fungera med 3 raka vinster i träningsmatcherna och jag tror det blir Serbisk vinst idag. Raka spelet ger runt 1.60, kanske lite lågt, HCP -1.5 ger 1.80, bra nog! |
Safear Swansea nu; Över 5.5 mål till 2.
Har man en jävla tur så gör Swansea 4-2 :) |
Har vi nå tennisexperter här då? Australian Open börjar ju inatt :)
|
Juventus är riktiga svikare idag........Varför hoppade jag över att spela Swansea?:idiot:
Tennis Experter hade vart perfekt att ha här inne nu! Milan avgör om det blir en okey eller en bra vecka:gun_bandana: |
Sverige :/ så jävla dåliga emot denna b-nation.. så jävla trött man blir!
Å skitMalaga har väl haft 5-6 lägen där det kunde blivit mål, Racing har haft ett bra läge och där blir det mål.. ser ut att bli en värdelös söndag.. |
|
|