Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-13, 23:31   #16
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Älmhult
Inlägg: 46
Sharp$: 1213
Standard

Längesen jag hade tid att skriva här.
Har 7 spel inatt, egentligen för många, men alla har enligt mig ett bra värde, blir kortare motiveringar då jag inte har jättebra med tid.

Ö5.5 Columbus- Vancouver @ 2.05 (b2)
Båda lagen har legat nära/över linan sista matcherna. Jag tycker att Columbus har fått igång anfallsspelet sista tiden, och räknar med att de fixar två mål. Men jag tror att Nucks fixar resten.

Wild ML @ 2.05 (b2)
På tok för högt odds, på ett Wild som jag tror spelar på lånad tid, men medans det går bra är det dumt att inte utnyttja det. Tycker de har mer än 50 % chans att slå Winnipeg. Försvaret ger målvakterna chansen att hålla nollan varje match och jag tror stenhårt på en tät match med Wild seger.

Ö5.5 Avs- Sharks @ 2.07 (b1)
Avs ett av de bästa lagen i PP, Sharks ett av de lagen som gör mest mål. Avs försvar är väldigt ofta vilsna (om man ser senaste matcherna) och Sharks kommer utnyttja detta. Sharks är dock ett lag som sitter en del i utv-båset. Jag tror på 7 mål här. 5-2, eller 4-3 till Sharks.

U2.5 Jets @ 2.00 (b1)
Se motivering för Wild.

Sharks ml @ 1.704 (b2)
Sharks kommer bara ha problem när Avs har PP enligt mig. Avs kommer ha problem med Sharks forwards hela matchen.

Detroit ML @ 2.02 (b1)
Högg detta så fort jag fick reda på att Malkin och Staal var tveksamma. Är alla big three vid sidan om kommer Detroit gå mot en jordskredsseger i natt. Även om de kommer till spel så anser jag att Detroit och Pens är ungefär lika bra och med Crosby så har pens en 55-45 fördel. Nu utan Crosby och backarna som är borta ligger den snarare 52-48 till Wings fördel.

Ö5.5 Pens - Wings @ 2.03 (b2)
Jag tror dock att någon av de två stora kommer till spel och att det blir lite mer offensivt, framförallt tror jag Wings tar ledningen och att Pens får jaga mål, och då kan det lätt gå över
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td