![]() |
Citat:
|
"Höfl-Riesch fördes i väg med helikopter till sjukhus och enligt de första rapporterna handlar det om skador på överarmen och skulderbladet.
– Hon har smärtor i axeln och på höger sida i ryggen. Just nu vet vi inte hur illa det här, men vi tror inte det är någon frakutur eller att axeln hoppat ur led, säger tyska landslagets presstalesman Ralph Eder till AP. Trots det är risken stor att tyskan inte kan delta på någon av veckans grenar i världscupavslutningen." - Aftonbladet. |
Säsongen bekräftat över för Hoefl-Riesch enl tyska ARD.
|
Verkar som om det gick dåligt för Riesch, min fråga är då hur det egentligen gick för "våran" Fenninger, fick hon några poäng?
|
Fenninger leder med 235 poäng före Gut.
För att Gut ska komma ikapp så måste hon först och främst vinna 2 tävlingar av 3 som är kvar tex super G och storslalomen... Det kan hon iofs kanske göra men samtidigt så ska Fenninger kamma noll, alltså utanför top15 i båda. Inträffar det, vilket är högst osannolikt så ska Gut dessutom komma top7 i slalomen, hon har åkt 13 slalom i Världscupen sista 6 åren, kommit ner en enda gång och kom då 14e. Kommer Fen bättre än 15 i SG/GS så måste såklart Gut komma bättre i SL osv... Läget ser med andra ord rätt så bra ut för 21x. |
Bwin har redan betalat ut mitt spel där på Fenninger som totalvinnare! :clap:
|
Citat:
|
Samma här, stort tack för den!
|
Super G- banan verkar passa dom som är duktiga på att svänga, tror att den kan passa Rebensbug som har högt och fint odds ;)
6x resp 21 på vinna o topp3. |
Miss på Rebensburg.. :( men.....
|
HELT KLART ATT FENNINGER VINNER DEN TOTALA CUPEN TILL 21 GÅNGER
:clap::claps::clap::claps::drunk::clap::claps: Så jävla nöjd med den reken, kanske den bästa på 3 år! |
Du är så jävla grym, tack! <3 :moneybag:
|
Rätt kul att jag endast lyckats hänga på fem av dina spel, där två av dem har gått in (40%) där dessutom ena inte ens gick att vinna (vi spelade ju Maze OCH Fenninger).
Första vinsten var oddset 8 (blev 4a då två kom på samma plats) och andra imponerande 21(!). Fått en ROI på 843% på dina fem spel jag ryggat:). Hatten av!:hattenav: |
Du rekade Maze samtidigt, så det sammanlagda oddset om man viktade bägge är runt 14x och inte 21x. Om vi har ett evenemang med 10 deltagare och alla står i 10x och jag rekar fem av dem så sätter jag ett odds till 2x och inte ett till 10x om någon av dem vinner. ;) Stort tack för spelet!
|
Du får ta och rätta Fenninger spelet som en vinst med :) Din nettovinst för denna säsong kommer bli väldigt trevlig.:moneybag::moneybag::moneybag:
Och tack för spelet återigen:) |
tackar vi för!!!
|
Magisk ROI :)
|
Statistiska överodds på att Kirschgasser och Löseth åker ut i 2a åket, 8 resp 11 spelas
|
Tyvärr kan jag inte betta på det bolaget.
Men det ska bli intressant och se hur många uråkningar det blir i andra åket, tjejerna fick verkligen gå i botten i första, med åktider från 1.05 och längre. Lycka till! :cheers: |
Löseth ut till 11x :clap:
Jihaaaaaaa |
Fortsätter dagen med att spela en del av vinsten på att Matts O tar sig upp på pallen idag, vi får fina 4x (minipeng även vinst 21x) på Matts som i 1a åket var brutalt snabb och utan missen hade han varit i ledningen.
Han är i mkt god form det visade han i 1a idag och även i 1a åket förra veckan... Dags idag för pallen? Ja jag lirar lätt till 4x iaf |
Snyggt mannen, nu är hela utekvällen betald :)
|
Citat:
|
Någon här som vet när Fenninger-spelet "officiellt" blir klart? För Bet365 har iaf inte rättat mitt spel än.
|
Storslalomen imorgon är väl sista tävlingen?
|
Citat:
Bet365 lär betala ut idag eller imorgon |
3 st uråkningar idag...
Pintu 8x Chodounsky 6,50x Yuasa 6x Alla 3 har för höga odds tycker jag. |
Fasiken vad dom hade bra balans idag då :(
|
Alpina säsongen är över,
det kommer en sammanställning/text om säsongen ikväll eller kanske imorgon. Saknar det redan ;) |
Kirtap vad kommer hända nu? Går du i ide tills det alpina börjar igen? :)
|
Ja det gör jag,
tänkte skriva en sammanfattning av säsongen men inte kommit loss, den kanske kommer men mest troligt är att den dyker upp framåt Okt när det närmar sig nu säsong |
Om bara 4 månader drar alpint igång igen :yes:
njut av sommaren tills dess och Glad Midsommar :cheers: |
Då ska vi göra deg, tack för senaste vintern med speciellt Fenninger där till 23 gånger smasket. Den lever vi på än!
Jag längtar till uråkningsspelen på bet365, skadeglädjen är den enda sanna glädjen :) Glad midsommar! |
Idag kom det väntade med dystra beskedet att den bästa av alla kvinnliga slalomåkare någonsin lägger sina Atomics på hyllan... Så överlägsen under flera år så att man utan tvekan kunde skriva:
"Står hon vinner hon" Och åkte hon ut så kunde man bara veta att hon vann gången efter. Så överlägsen i teknik/tempo/känsla har ingen i mina ögon varit sen Stenmark, magiskt att se henne åka och under flera år helt enkelt utklassa sin motståndare inte sällan med mycket mer än 1 sekund.... Courchevel - Marlies Schild 2nd run http://www.youtube.com/watch?v=GW57lErxO1o&sns=tw via @youtube Ett av hennes bättre åk... Kolla tiden...Magi!!!! Tyvärr så ställde skador till det för henne under några säsonger annars hade hon såklart varit än mer överlägsen i statistiken. Saknar hennes åkning redan! #thequeen |
Felpost
|
En månad kvar till Söldenpremiären
Längtar |
Det är ju underbart! Får gärna bli december också så man får göra sin egen premiär.
|
Citat:
|
Om oddsen är på vår sida så kommer det troligen några säsongsspel Kung
|
SM-GULD :clap::claps::clap:
|