![]() |
Citat:
|
Worley kör kass, långt ner...
Brignone 4a..... går bra nu :idiot: |
;)
Felpost |
3 åka ut på liven
Krischgsser 7x Costazza 6.5x Gagnong 7x |
Gagnon klarar sig men Costazza åker ur :)
Kirchgasser kvar att åka om en stund ....och där brakar även Kirsch ut :claps: |
Citat:
|
Citat:
Dock inte i Aspen/Åre iår då oddsen var för låga tyckte jag |
Jo jag var ju med förra året och året innan det om jag minns rätt, alltid plus typ. Det var denna säsong jag syftade på :)
|
Citat:
Jag själv var även inne på PH köra ur idag, men valde samma spel som Kirtap gjorde utom det på Gagnon. Costazza och Kirch är ganska standard när det kommer till årkningar och det var helt enkelt dags nu när de lyckats ta sig i mål ett antal tävlingar i rad. Du har dock rätt i att det är den speltyp som går bäst för Kirtap. Skulle han ha ett sheet som går att filtrera så skulle du snabbt se att hela hans plus kommer från uråkningsspel + säsongsspelen (de som satt pga Höfl Rieschs krasch) så att rygga hans återkommande outright-spel och h2h-tripplar är ju väldigt onödigt då dessa inte har visats vara vinnande sett över väldigt många säsonger. |
Citat:
|
https://i.imgur.com/Zak9lei.jpg
Där är alla spel som innehåller ordet ut eller ur om dom inte samtidigt innehåller RebenbURg |
Snabbt överslag så är det +-0 på andra spelen ja.
sen baserade jag spel på Fenninger vinna totalen (till sjuka 21x) på att M Riesch brukar avsluta säsonger dåligt/mindre bra, inte på att hon skulle skada sig, det hjälpte till såklart men det gäller att hitta dom där guldkornen oxå (ingen annan hitta den iden vad jag vet) och hade troligen gått in hur som helst me tanke på hur hon brukar avsluta säsonger. |
Jag tackar och bockar iaf då jag mer eller mindre bara ryggat dessa uråkningsspel.
|
Du gav väl inte upp?
|
Nej då :) Är på Semester i Sälen med begr. möjlighet att söka info/nät...
|
Fritz Doofer vinna/t3 1a åk Adelboden nu om 10 min, 23/4,5 1unit styck, åkte bra förra helgen, trivs här, bra startnummer, form på G bet365
|
Hutter vinna/top3 vettiga odds, 15 resp 3 på liven bet365
Gör Vonn ett litet missatag öppnar det för att Hutter ska vinna sin 1a tävling, varit bra med hela året |
Razzoli köra ut hittar vi till 5x på Bet365, liras såklart
|
Rizzoli klara sig ner :(
Hutter kommer 3a, gött (äntligen marginal med, klarar sig med 1/100 :) ) |
Carmen Thalman vinna 28x SvS samt topp3 9x Bet365 liras, 0,5u/2,5U mkt vettigt lir, många åkare som ofta åker sämre här av fanos
Ser att NB har 10ggr på top3 nu, ökar på med 0,5u har 3u totalt nu på top3 |
Citat:
|
Blev en 5e stavning nu på liven :innocent:
eller är den lika ngn av dom andra :p |
SJÄLVKLART SÅ KÖR HON UR :rant:
Sjukt!!! |
Bra att man hoppat över uråkning idag, för lätt bana :)
|
Kör några uråkning ikväll.... Feller, Nordbotten, Anton L, Yule, Strasser, 5.50x på alla utom Anton L 6.50, sitter en är vi plus
|
1/5 ikväll... kass men miniplus
|
Tessa Worley din lilla godbit :clap::clap:
23 :D:moneybag::smoke: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Felsatt odds på SvS inför GS herrar, Faivre vann förra tävlingen förra helgen i Val Disere MEN det var i en annan backe jmf med idag, idag åker dom i den brutalt branta framsida ner mot byn, HELT ANNAN typ av backe.
Visst Faivre SKA vara favorit mot Feller men inte 1,16 - 4.00 Jag hade satt ca 1.50-2.50 Feller kom bla 4a i denna backen förra året, kan slå till iår igen och Faivre kan såklart får en reaktion på sin allra första seger i WC från förra veckan, inte helt ovanligt (uråkning?) |
Rygg.
|
Feller kör ur :( kört m andra ord om inte Faivre kör ur i 2a åket
|
Trist på ett bra värdelir... vilket jävla monsteråk av Pintu :omfg: Några ideer i damernas? teknisk och brant, borde passa Shiffrin?
|
Citat:
|
Galet jämnt i 1a åket, Shiffrin leder med endast 0.01 för Tina W och 0.05 före Gut....bra att hon leder :D och oddset va som sagt lite snett....
nu håller vi bara tummarna att hon har hundradelarna på sin sida även i 2a åket...:):) |
Parallel GS ikväll i AltaBadia....den där formen där Myhrer är rätt vass....tror dock på en högoddsare i Österrikes P Schörghofter ikväll....
galna 26 ggr vinna samt 9 ggr top3 hugger jag lätt istället för sjukt låga 9 på tex Myhrer att vinna... P Schörghofer är vass i parallell har han visat förr och åkt bra iår, bla på G mot ledning igår i GS i 1a när han körde ut....möter troligen Myhrer i kvarten sen får vi se.... Nu kör vi på SVT |
Kör en uråkning i 2a åket i Madonna di Campiglio nu....
N Yuasa:s första åk var ALLT annat än säkert....ger 4.5x att åka ut i 2a Galet bra odds m tanke på hur backen ser ut och hur han chansa i 1a åket.... bakvikt och ut är min gissning. :D |
Kanske dum fråga, men har ingen koll på alpint ;)
Min fråga är iaf, spelet du la, är det samma spel som Yuasa fullbordar båda åken - Nej? Var det jag ryggade på iaf, var samma odds så antar att det var den ;) |
Några uråkning spel?
|