![]() |
Vonn vinna till 5x :ohmy:
Nu är bet365 ute och cyklar..... Vonn har redan vunnit 3/6 DH i WC iår, helt galet att erbjuda 5x på henne....liras utan att blinka på ren grundkapacitet och att hon trivs vettigt i GAP. Att hon åkte kass förra helgen har bara med underlag/förutsättningar att göra, formen är där, och som sagt 5 är helt för högt på tjejen som vunnit 50% av årets DH.... .....att hon sen vann förra gången hon körde i GAP med 0.4 sek gör ju inte det hela sämre :) Eftersom hon är tillbaka från skada inför iår är hon lite ojämnare än förr om åren, men man kan inte blunda för oddset här, 3-3.50 hade jag satt Vi får 6x på liven, lägger till lite nu |
[QUOTE=Kirtap;413931]Vonn vinna till 5x :ohmy:
Nu är bet365 ute och cyklar..... Vonn har redan vunnit 3/6 DH i WC iår, helt galet att erbjuda 5x på henne....liras utan att blinka på ren grundkapacitet och att hon trivs vettigt i GAP. Att hon åkte kass förra helgen har bara med underlag/förutsättningar att göra, formen är där, och som sagt 5 är helt för högt på tjejen som vunnit 50% av årets DH.... .....att hon sen vann förra gången hon körde i GAP med 0.4 sek gör ju inte det hela sämre :) Eftersom hon är tillbaka från skada inför iår är hon lite ojämnare än förr om åren, men man kan inte blunda för oddset här, 3-3.50 hade jag satt[/QUOTE Vi som är lite morgontrötta får 6@, tar ett lite större bet på top3 till 2.20. Övriga jag kollat toppar med 1.60. :cheers: |
Kört för Vonn :(
Synd på det fina oddset...... Nu kör vi vidare med Mayer vinna/top3 i Kvitfjells DH Odds på NB 11/3.10 |
Tvpeng på att Hirscher kör upp sig från 19e till pallen nu, 21x är lite väl högt med tanke på hur bra han körde sitt andra åk.
|
Det närmar sig.... :)
2,5 vecka kvar!! GOTT |
GRATTIS ALLA SOM FÖLJER FOTBOLL I ALLSVENSKAN!!!
LERJEUS LÄGGER NER :clap::claps::drunk::D:cheers::hattenav: YES!!!!!! |
en liten fråga.... hur mår Sharps.se egentligen?
har vi svar från någon admn? chatten verkar nere? cirka 4-10 pers inne/kväll trådarna (många) icke aktiva... så frågan, vad händer med sidan? Verkar segla utan vind nu tyvärr... |
Enligt Boone så pratas det med en kodare som håller på med "Sharps 3.0" så förhoppningsvis kommer det något sådant relativt snart..
Får hoppas att sportspelsdelen kan vakna igen och bli lika sprudlande som travdelen är nu |
Idag kom en ännu bättre nyhet-Martin Hansson följer hans exempel!
|
:clap:
|
Anna Fenniger skadade sig idag på träning och är borta hela säsongen :hurt:
så surt för henne:thumbdown: och för oss som inte får njuta av den fina och mjuka åkningen :sad44: och att jag inte han betta/reka mot henne på totalen som nu är vid öppen iom att även Vonn har skadebekymmer...:rant: Topp 6 i totalen förra året Fenninger Maze Vonn Hosp Hansdotter Zettel Inför året ser det ut såhär för topp6: Fenn skadad, kör ej Maze timeout kör ej Vonn skadad på G tillbaka mkt osäker form/håller knäet? Hosp lagt av Hansdotter, HEJA HEJA Zettel, lagt av 4 av topp 6 förra året kör alltså inte ALLS iår.... 1 är halvskadad och Frida kör... -Jo där är en STOR öppenhet i Dam-WC iår.... kul och svårt.... därunder har vi Gut, Rebens, Tina W, Brem och några till som ska slåss om det..... shit detta blir en spännande vinter.... :) |
I väntan på den alpina premiären.... dom som inte lyckades så bra inom fart och slalom
https://www.youtube.com/watch?v=Awkqte1mgcs :clap::cheers: |
Störigt att jag inte hann skriva imorse....
Brignone :D 10ggr.... Bra början |
Nani top3 idag
|
Citat:
|
Roberto Nani, Italien
|
Självklart så kommer Nani 4a.....gaaahhhh:rant:
|
Vilka sajter brukar du lägga din bet på?
|
Citat:
|
Då drar det igång på allvar ihelgen..... det Alpina :) :)
Idag tror jag på E-M Brem Vinna/topp3 till 12/4x är för bra för att låta blir! Vann Aspen förra året, 5 pallen sista 8 GS Unibet ligger rätt med 7,5/2,5, Bet365 snett ute här tycker jag. |
Ja, det låter ju högt, förutsatt att hon är bra även i år. Hon var inte så bra i premiären, hur bra anser du att Brem är jämfört med förra året? Ser att det finns 9ggr på att hon skall vinna första åket, om du har lust att kommentera det.
Lycka till! |
Maria Brem topp3 sitter fint till 4x, överodds :clap:
hon kommer 2a så lite surt på vinna till 12 men är nöjd m plus för kvällen o varit rätt ute! :) nya tag nästa tävling |
:clap:
|
Det händer inte så ofta att jag lirar favoriten men idag går det inte att motstå, vi får hela 2.10 på Shiffrin att vinna SL idag...
Hon har vunnit 7 av sista 11 och är bevisligen i bra form, hade ju vunnit överlägset igår om hon inte hade kört ur med 3 portar kvar. Kom 5a här förra året men ledde efter 1a åket o gjorde en miss i andra, hon trivs med backen. Trodde på 1.70 själv, flera har 1.80-1.85 men Bet365 sticker ut med 2.10, vi lirar utan tvekan Visas på Svt vid 18-tiden |
Vilket ÅK!!!!!
Shiffrin leder med 1,82 sekunder.... är ju för fan Stenmarkklass på det åket.... !!!:clap: Endast uråkning emot för att spelet inte ska sitta nu, jissses så bra hon är!! |
Spelar en "tv-peng" på Fayed vinna DH snart, låg insats då det är galet jämnt i DH-herrar men magkänslan får man testa ibland
|
Fayed kommer 4a, kul tvpeng som var nära men inte hitta hem hela vägen... kul för Svindal att vinna i Comebacktill WorldCup...han lär vinna många race iår...
|
Vinst igen...... Shiffrin vinner med 3 jävla sekunder... :rolleyes::clap::claps:
2.10 in på kontot....gött så och vintern börjar jävligt bra, kul :D |
Shiffrin leder med 1,61 med knappt 20 sek att åka..... i mål är hon 3.07 sek före... vilken grym avslutning, kanske den bästa någonsin..!! Grymt
|
Nåt lir idag?
|
Ligger en h2h-trippel i spread nu BroderH
Tror mycket på Svindal idag igen men tråkigt odds för att vinna, tror dock han slår Jansrud "lätt". Talangen Kilde Aamodt åkte kanon igår, åkte bra här förra året oxå Velez-Zuzolva slog Strachova med 0.80 igår, går ut som 1a idag, klar fördel där Vettig h2h när vinnar/topp3-oddsen känns rätt satta idag |
Citat:
|
Sorry.....lagt spelen på Unibet
|
Jaha, den levde i cirka 7 sekunder den trippeln sen åkte Zuzolova ur :cry:
sjukt |
Mattis Mayer vinna får en liten peng på liven, 13x på UB, han startar om ca 10 min
|
Men fan dååååå..... Mayer in som 2a :cry:
så nära 13x |
Trippel h2h hade sett bra ut om inte Zuzolova hade åkt ur.....
Svindal slår Jansrud Kilde slår Bauman.... så dom 2 sitter, då får vi hoppas på att Stachova kör ut i 2a åket....lär inte hända men under kan ju hända... |
Nope, ingen uråkning på Strachova....torsk på h2h-trippel 2/3 sitter men vad hjälper det :(
Nya tag nästa helg! |
Dagens första idé är ett ickespel....
Spela inte Svindal vinna till favo-odds, han har historiskt inte varit jättebra i Beaver, så lira inte honom till dryga 2x, way too low..!! |
Vonn vinner till 1,85 på Bet365
Hade satt 1.60 som Bwin har, så litet överodds på Vonn som har LakeLouise som sin favobacke, vunnit här 14-15ggr redan och var 2a på träningen igår, form finns alltså :) Klart hon kommer vara med i täten idag också, jag tror att det är hon mot sig själv idag, inga misstag och hon vinner... enkelt! :) |