![]() |
Du Slurf sa ju att du fann värde i USA som vinnare till 14x, är det inte då också värde till USA till final till 5.1x? För en final för USA ger ju i princip garanterad vinst på Kirtaps dubbel (givetvis finns det extremfall där Österrike åker ut i omgång 1, men det finns även mängder av scenarior där dubbeln sitter utan att USA går till final varav vi fick se ett idag..)
|
..jäklar vad det ramlar in sharps här, från höger till vänster:lol:
|
Citat:
Citat:
Citat:
"Men visst, fortsätt med ditt ensidiga fokus på outright-spel och tripplar och du kommer inte att se något mer av mig i den här tråden." Till mitt försvar så släppte han sitt ensidiga fokus på outright-spel och tripplar och då fick han ju tydligen också se mer av mig i tråden. :evilgrin39: Citat:
|
...nu förstår ni vad jag menar..."suck",,,:innocent:
|
:idiot:
|
...kommer inte att övningsköra en sekund mer med dig, om du inte ger dig o går o lägger dig nu, ok...
|
Citat:
|
...hoppas att ni inte tycker att jag var för hård, men någon gång måste man väl ändå säga ifrån...
|
Tar en chansning på Hector vinna/top3
Åkt jämnt med Fenninger ett antal åk iår, brutalt missnöjd efter 1a åket, med perfekt träff kan hon åka upp sig (för vinst 67x krävs såklart en rejäl miss av Fenninger) Men i mina ögon bäst odds bland dom som är top10 i ett jämt lopp |
Oj vad kass åkning.... Surt :( :(
Rebens gjorde däremot drömåk, kan räcka från 11e till 3e kanske... Imponerade åk där från tyskan |
Koroshilov vinner VM idag...
Lite för högt odds på honom idag, hade själv satt ca 5x nu får vi 7 |
Bra åk av Ryssen, ligger 2a bara 0.23 efter Hirscher
Men skit i det egentligen, Myhrer och Hargin är 3a resp 4a ju...... Fan så kul :clap: Kööööööör i andra åket pågar!!!!!!! |
Citat:
Ett hotell visade Eurosport repris mef Kalla, annars vet infen här vad/var Sverige är. |
Så sjukt bra åk av Grange, värdig mästare och väl värd efter alla skador....
Ryssen pallade tyvärr inte pressen o vek ner sig precis som dom svenska hoppen.... |
"Tv-peng" på Sara Hector vinna Maribor nu, lite väl högt odds på svenskan som vann sista tävlingen innan VM osv...
Mitt odds ca 7 10x på NB |
Tur det var "tv/peng" ligger 5a men långt efter Fenninger :(
|
Tung säsong för dig, hoppas det vänder snart! :(
|
Uråkningsoddsen slår dock aldrig fel, synd att Bet365 verkar ha justerat den marknaden. Var skoj så länge det varade :(
|
[QUOTE=forbidden_closet;409755]Tung säsong för dig, hoppas det vänder snart :(
99.04 ROI, så inte jättetungt men ska över 100 snart såklart :) |
PS....
När tomtar säger det går tungt och man man gått plus 3 alpina år på raken och iår ligger på 99.04% ROI och 120 % totalt...... Det är då man under varför man egentligen håller på att lägga in här..... |
Citat:
Fortsätt lägga ut spel det uppskattas av alla, tro mig. :cheers: |
Citat:
|
Tro meg Kitrap, du vil alltid få en del negative tilbakemeldinger når du legger ut spill på nettet. Husker et av mine første tips her inne da fikk jeg denne:
http://s3.postimg.org/v7cvzadlb/Skje...l_23_43_49.jpg :lol: Man kan ikke bry seg om slikt, stå på det ser jo ut som det er en del som følger deg :cheers: |
Gått igenom dom flesta trådar här, men inte sett någon kritk mot en enda som är plus utom min....
Är det något jag missar? |
Citat:
https://www.sharps.se/forums/390022-post8396.html Sådana inlägg går inte att skriva i din tråd utan att du borrar ned huvudet i sanden och ställer krav på ett uppvisande av ett "låst" sheet med minst 500 spel och 120 i ROI. Jag tror att Twitter egentligen är mer din grej, de flesta av dina inlägg skulle inte påverkas av teckenbegränsningen, samtidigt som denna begränsning av max antal tecken omöjliggör givande debatter, vilka du ändå inte är intresserad av. |
Jisses!
|
Jaha.... Då la man in spel, låste och la in fel tecken.....
Hur fan gör man? Ska vara Paris vinna den h2h ju...odds/insats stämmer men står i SS att jag lirar Streitberger... Kan man ändra? Eller bara låta stå och rätta det som rätt om Paris vinner? Hur gör man bäst? Helt fel odds på Paris......åkte bra mycket bättre än Streitberger igår innan han åkte ut, slår S i dom flesta SuperG och är i grunden en mkt bättre superGåkare än S. Svenska spel ute och cyklat här tycker jag Lägger även en "Tvpeng" på 3 hemmavinster i h2h på SVS odds 7x, Jansrud såg inte bra ut igår, riechelt vass, Mayer vann, bör slå fransmannen "lätt" vettig trippel imo |
Och väljer att låta spelt i SS stå men rättar det efter det jag skriver här, alltså Paris vinna 2.80 liras och rättas efter oddset som är rätt inlagt
|
Vad är det för nån senil gubbe som ska föreställa "expert" i TV4:s sändning från SuperG?
|
Citat:
Anders Pärson, Anjas pappa.....och landslagstränare alpint i 10år |
Citat:
|
:clap:
Sweet med galna 2.80 där |
4 uråkningar ligger i SS nu inför 2a åket.
|
Kirtap du tar ju alla former av diskussioner som kritik mot dig. Ja deal with it att det varit en tung säsong för dig hittills med dina mått mätt. Tål man inte att höra det behöver man inte reka offentligt.
Blir less på alla som ska slå ifrån sig istället för att se nyttan med diskussioner om spelteori osv. Kom ner från piedestalen! |
Nära nära att costazza räddar oss men hon tar sig ner :( 0/4 idag på uråk, satan!!!
:rant: |
Helt galet imponerad av Kalla och Olsson
:clap::clap::clap: |
En liten smygare i dagens DH herrar, Janka
2 st 4e platser förra helgen, en viss stigande formkurva, varit på pallen tidigare i DH iår och vunnit i Garmisch en gång, åk vettigt utan att glänsa på träningen.... Vettigast odds av alla jag hittar 7x pallen och 26 vinna Alltid jämnt och svårt i herrDH... NB har tex 3.70 på pallen. Vinstmarginal 0.10-0.19 sek, höga 7x liras oxå, brukar vara jämnt i GAP och 2.50x på 0.00-0.09 är ju ett skämt i förhållande till 7 på tidsmarginalen över. Tina W får en liten peng på vinna SuperG idag, åkte bra förra helgen samt åkte bra förra Bansko 16x är lite väl högt imo Edit Finns 21 på liven 365 |
Surt på Janka... :(
Och visst var det jämnt i GAP, men tyvärr FÖR jämnt... 0.01 i segermarginal |
Någon mer än jag som fått void på vinstmarginal på bet365?
|
Citat:
|