![]() |
Gött att rätta F Neureuther top 3 på liven till fina 6.5x
|
Hugger ett live-spel nu inför 2a åket i Kitzbuhl, Haugen top3 till 6x.
Han åker grymt bra just nu, låg 2a inför 2a åket sist men nerver satte käppa i hjulen, nu ligger han 5a med startnummer 34, galet bra åkning och nu kan han åka lite mer avslappnat. Helt klart värt en slant till höga 6 ggr här (sen lägger vi en lite peng på långskottet vinst oxå till 21x) |
Jävla skit.....han kommer såklart 4a....
missar pallen med 4 jävla hundradelar....BALLE..!!! :( |
Tycker du har höjt dig till denna säsong. Många bra spel som varit värda ett bättre öde. Kriga på!
|
Dags att komma ur sommardvalan nu. Väldigt öppet i många discipliner och ett OS att se fram emot. Många unga intressanta namn framförallt på damsidan, vill se ytterligare kliv framåt för Vlhova, Meillard, Bassino och Venier. :)
|
Alltid en skön känsla när de första oddsen börjar släppas och hetsen sakta men säkert byggs upp. Meillard är mitt bud som utropstecken i vinter. I teknikgrenarna då. Född sjöare.
Synd att inte längdskidorna också började tidigare. Åtminstone i början av november. Finns snösäkra platser för det. Men där ska det tränas så mycket som möjligt och tävlas så lite som möjligt. |
Blir en "tv-peng" på Tina W topp3 idag till 15ggr.
|
5a efter 1a åker, 2/10-delar från 3e, kör nu i 2a Tina...
|
uråkning i andra...fan
|
Succé för Myhrer i Levi?
Ja jag tror det....topp 3 till 5 ggr på bet365 liras |
Men ankballe dååå....Myhrer kör ur med 5 sekunder kvar på väg att slå Hargin som kommer 3a....fy fan så surt :(
|
DAVID
Rest in peace :no::no: |
Skapas ett nytt sheet för säsongen? :cheers:
|
Nej, fortsätter på mitt gamla
|
Liten chanspeng på Zan Kranjec i kvällens parallellstorslalom.
Bra form och åkte kanon igår, samt att tex Hirscher brukar inte vara lysande i parra samt att det ofta skräller i parra. Vinner 21 ggr Topp3 7,20 ggr |
Melanie Melliard vinna/topp3 idag
51x resp 9x på bet365 |
Fan....!!
Hon blir 4a :(:( |
Nervdaller för Shiffrin, ja det eller en urkörning krävs såklart för att Wendy Holdener ska vinna....men hon är "best of the rest" ju nu tycker jag....
WH vinna till 11 ggr liras |
Uppskjutet, om ni lirat så kolla så att spelet gäller även nr det ska körs igen på Frd.
vissa bolag har gräns på 24h vissa andra 48h Håll koll med andra ord |
FÖljt det alpina lite. Coolbets odds ligger helt off. Feuz top 3 till 1.9 när alla andra hade 1.5-1.55, håll ögonen öppna!
|
M Mayer skräller och vinner/topp3 idag i Kvitfjell till fina 15 resp 5x
Start om 20 min, kl 11:00 |
MEN FÖR FAAAN
Leder med 40 sek kvar att köra och kör ur.....Finns för fan inte |
Trägen vinner....grym form på MM...han slår till idag istället....10ggr vinnare, 3.10 på topp 3
|
MEN för faaaannnn
Ligger 0,18 efter och på G mot en topp3 så kör han fan i mig ut idag oxå....fy fan |
3e gången gillt....vinst (delad iofs) och topp 3 sitter.....formen är där som sagt för för MM
:):):) |
Sthepanie Brunner med 2 raka 4e platser i Sölden tar sig nog upp på pallen idag. Vettigt odds i premiären
Vinnare 26x Topp3 9x |
Slutar på en 5e plats :/:/
|
Michael Matt är sjukt snabb, kör dock ut lite för ofta för att vinna hela SL-cupen men är "pall-snabb" när han tar sig i mål. 15 ggr vinna + 4.20 på pallen är lite för högt för att hoppa över imo.
Vi lirar.!! |
På Pinnacle får man 1,98 på Matt H2H mot Myhrer. Är det ett bra spel?
|
Brother H, missade helt din fråga. Inte varit inne sen förra helgen. Sorry
|
Tina W + Lara G såg allt annat är bra ut igår, dom verkar vara helt ur form båda 2.
Fint läge att spela emot dom båda med andra ord. Svs h2h-dubbel Mowinkel vs Tina W 1 Rebensburg vs Gut 1 Odds 3:32 |
Vinnare slalom Wengen
Vinnare Marco Schwarts 7.50 på SvS Topp3 Andre Myhrer 11 ggr (sick högt) |
Fiasko :(
|
Tjena! Kommer du reka alpina VM här ngt här (eller ngnannanstans)? Uppskattar din kompetens på det alpina o hade varit roligt att följa dina ideer
Mvh Zorro |
en Hirscher som inte är frisk
att inte hamna top3 kan va värd en liten slant |
Lägger en liten peng på Feuz vinna Super G i Kvitfjell, 17 ggr är för högt. Borde ligga kring 10 tycker jag.
|
Surt surt...Feuz gör det bra men kommer tyvärr 3a, 0.60 efter Paris.
Klart värde på 17x dock |
Clemant Noel vinna årets sista slalom, 12 ggr samt topp 3 till 4 ggr.
Här har dom satt oddsen lite fel tycker jag. Borde ligga på ca 8 resp 2,50. Vi kör såklart och håller tummarna för denna supertalang som redan vunnit under säsongen. Även Brignone på damsida i GS för sig en lite peng på vinna till 15 ggr (skippar topp3 pga sämre värde, bara 3,50) |
Citat:
|
Stängde till 3,30 på nej, snyggt Patte och stort tack!
|