![]() |
Citat:
Lycka till med 2-6, blir ju en passning till en själv att återuppta det systemet :) :holms: Nej, Marre! :clap: |
Istomin har spelat bra i förturneringarna till Australian Open där han har varit riktigt bra i egen serve. Istomin gick till final i Sydney där Nieminen var lite för bra för dagen. Dagens motstånd Tsonga har även han att en bra start på året. Vann ATP - Doha mot landsmannen Monfils i finalen.
Två bra servare, och överspels Tsonga har ofta en förmåga att hamna i tiebreak, än vem som står på andra sidan nätet. Testar ett B1 spel på att det blir tiebreak i matchen.
|
Citat:
Citat:
Var längesen man såg dig hos NG! |
Vill önska dig all lycka! Fortsätter du lika bra som förr borde detta gå som pengatåget :moneybag:. Hoppas på succé(ingen press nu;)) och detta kommer följas :popcorn:
|
Bra att se dig igång igen marre ;) KHL imorn kommer det tänkar på det? :)
|
SKA har ett riktigt bra lag i år och får bara SKA ihop defensiven så har jag svårt att se något annat lag vinna KHL.
Seriefinal imorgon där SKA kommer med 2 raka förluster i bagaget och här tror jag inte SKA är sugen att bjuda in Traktor i racet om första platsen. Traktor har haft lite svajande form på slutet där man är 2-3 varav 3 har slutat med övertid. Senaste 10 är Traktor 6-4. SKA är 3-2 på de 5 senaste och 7-3 på de 10 senaste. SKA insatsen tillbaka vid oavgjort känns bra till 1,95 då jag inte håller med bolagen att SKA ska vara underdog.
|
Vad tror du om CSKA Moskva - Neftekhimik @2.95
Senaste 5 mötena har Neftekhimik vunnit. |
Citat:
|
Marreee. Jag har ett förslag. Du borde spela mer över, då kommer ditt liv fyllas av glädje :D
Du vet vad jag har sagt... ;) /Vedmann gör så gott en kan :D |
Citat:
|
Citat:
Tog en paus men på väg tillbaks nu! Är inte SKA ö2.5 mål till 1.85 ett riktigt bra spel? Mål kan de ju göra, så sugen på den, men vill höra vad du tror där. Är väll mer osäker på om Traktor faktiskt kan lyckas stå pall SKA's offensiv så hör gärna vad du tror om det.. |
Hmm...Dålig start på det nya sheetet. Tur dock att det enbart är B1 och B2 spel :)
|
Citat:
|
Ändring i spreadsheet pga void i en paraply då Roddick lämnade WO. B2 blir ett B1.
|
Skönt att du fått upp ångan igen efter pausen från förra sheetet! :KO:
|
Ja, då blir det en paus igen. Åre väntar kommande vecka! Eventuellt att det kommer upp något spel beroende på tid och vilja.
Riktig kass dag igår men desto bättre idag. Ha det bra! :cheers: |
Du känner inte för att varva backarna med lite tankar om KHL idag? ;) Din input är the shit sådana här matchdagar!
|
AllStar match inatt och det kan sluta hur som helst. Bland annat hade KHL sin lina långt över 20. Om jag inte minns fel låg den på 24.5. Linorna brukar spräckas och det här spelet är ett spel där det kändes som linan var lite för låg. Ser att på de flesta sidor är linorna nu uppe i 19.0.
Många oseriösa målvakter och det är väl egentligen bara Henke som kan stoppa linan ;) På förhand trodde jag att linan skulle ligga på ungefär 20 mål. 11-9 känns som ett troligt resultat. Tipsar såklart ingen att lägga höga insatser på en sån här plojmatch.
SKA är bästa laget i hela serien och man har även värvat på slutet där Tarasenko är det största namnet och även han gjorde Hat-trick senast i seger matchen mot Torpedo. SKA har haft lite svajande form, men har nu 3 starka storsegrar. Ak Bars har lite svajande form där man inte mött allt för bra motstånd på slutet. Förlorade senast hemma med 1-0 mot Severstal överraskande nog. Men man får inte glömma att Ak Bars är ett riktigt bra lag även dom med spelare som Morosov, Kapanen, Zaripov osv. Man är även ett starkt hemmalag. Bet365 ligger för högt om man jämför med andra sidor med sina 2.15. Historiskt så har SKA 14-10 övertag och på de senaste 5 matcherna 3-2.
|
Hur funkar det här med all-starmatcherna egentligen? Kollar lite på en stream, och löjligt ut. De har någon regel att de inte får tacklas eller? De kan få öppet läge och de satsar ingenting på åkandet heller...
Ser väldigt tråkigt ut... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
19 nu så :D |
Då var det dags att äventyra lite igen. Solsemester i Mexiko i 2 veckor så vi får se om det blir något spelande, förhoppningsvis :) Matcherna kommer läggas in lite annorlunda tider pga tidsskillnaden.
:cheers: |
Gör du något annat än semestrar halva din vakna tid (jobbar du kanske deltid som värdetransportrånare)? :lol:
Tack för spelen sen din retreat i Åre! Ska bli en upplevelse att få vakna på knepiga tider när rss-alarmet väcker en när du updaterar sheetet från andra sidan plasket... |
Citat:
Ja, det har blivit ett jäkla fram och tillbaka senaste tiden, men man lever bara en gång så lika bra att passa på :) Hoppas bara värmen inte gör mig till en förlorare! ;) |
Nej det sköter underspelen :p
/Spela över ;) |
Då var man på svensk mark igen och känslan efter man ser 5/5 spel sitter efter en lång flygtur är svårslaget :)
Blev lite längre resa än väntat i och med flygstrejken. Men nu kan jag lägga lite mer tid på motivationer som inte varit så bra den senaste tiden. Hoppas spelen går bra! :cheers: |
Azarenka har tagit över som ny världsetta i år. Möter nu polacken Radwanska som Azarenka slog ut i kvartsfinalen i Australian Open (6-7, 6-0, 6-2). Azarenka har ett 7-3 övertag där hon vunnit 5 av de 6 senaste mötena. Dock har de senaste 4 mötena slutat med en tresetare. Känslan säger att Azarenka tar det här med 2-0 och det är ett par bolag som sticker ut med över 1,80 i odds, där många andra ligger runt 1,60.
|
Bra spel Marreee.
Radwanska är för defensiv för att kunna hota Azarenka för vinst och då tycker jag att setspelet talar bra för Azarenka. När Radwanska mötte amerikanskan Lepchenko så hade hon stora problem då Lepchenko spelade med marginal, sen när hon vart pressad och började tappa tålamodet och gjorde misstag så rann det iväg. Rutinerade Azarenka vinner med 2-0.:yes: |
Den matchen hade vart kul rygga och se på. Hittar tyvärr inge spelvärde i den på mina spelbolag :/
RED: 1.80 på bet365, hade glömt bort det kontot :D |
Kalkonernas form kan man inte blunda åt. 7 raka vinster och 8-1-1 på de 10 senaste. Man är ett av de bättre hemmalaget i serien och laget ligger nuvarande på en 3:e plats i League Two. Laget möter Bradford som håller till i de nedre regionerna, där man enbart har 4 poäng ner till en nedflyttningsplats. Laget har inte vunnit på de 6 senaste matcherna, och på bortaplan är man det näst sämsta laget med enbart 1 vinst på 13 försök (1-5-7).
Båda lagen har ett par frågetecken inför matchen men trots detta bör Kalkonerna ha en bra chans.
|
Citat:
|
Ditt intag av
http://www.drinkhacker.com/wp-conten...2/sol-beer.jpg verkar ju inte ha påverkat dina picks :cheers: |
Citat:
Hört att pinnen ska ha bäst odds, men det är skatt. Hur fungerar det? Jag har skrämts lite av det faktumet. Eller är det inget man borde bry sig om? |
Citat:
|
Citat:
Ja, Pinnen är det skatt. Men det beror helt på hur stora summor du spelar för och om du blir påkommen. |
Citat:
https://www.sharps.se/forums/spelbolag/5659-pinnacle/ |
Berdych håller jag som favorit i det här mötet där tjecken har visat god form i inledningen av säsongen, där han vann senaste tävlingen i Montpeiller. Del Potro har inte visat upp allt för mycket i år och oddset på Berdych 2-0 är finfint. Pinnacle ligger ca 30 punkter högre än alla andra bolag på det här spelet och det måste man bara testa. Givetvis är det inget spel som är jättegivet på förhand då det kommer bli jämna set, men oddset är allt för bra! 7-6, 6-3.
Rank: Berdych: 7 Del Potro: 10
|
Citat:
|