Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-18, 22:19   #46
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har insett att det blir dubbelpostande att peta in alla spelen här i speldagboken nu när jag har fått ordning på mitt spreadsheet så som jag tänkte det från början.

Från och med nu kommer jag inte att posta spelen i den här tråden, utan använda den som en kommentarstråd och tillbakablick på spelen jag har gjort.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 14:07   #47
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det har pendlat lite upp och ner och även om vinstprocenten ligger under 50% ligger ROI på stadiga 105% ungefär. Kan det ligga där i ett längre perspektiv är jag fantastiskt nöjd. Handboll och hockey under Elitserien är det som går bäst just nu.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-08, 13:13   #48
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sparkar nytt liv i Speldagboken! Har haft fokus på annat i livet, men är nu tillbaka med full kraft.

Dagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 1155227



Spelstoppet i Hässleholm har tyvärr passerat redan.

Ogiltigt spel-ID: 1155230



Däremot slår jag ett slag för Höörs IS, i Div 3 Sydöstra Götaland, som jagar kvalplats mot division 2.

Motsvarande möte i våras slutade 5-2 till Höör. Bromölla har haft en turbulent vår/sommar där bland annat hela fotbollsstyrelsen avgick och man tappade inte mindre än åtta a-lagsspelare under samma period. Man har fyllt på mestadels med egna produkter, men det säger sig själv att juniorerna inte håller samma kvalitet som etablerade division 3-spelare.

Det här är en jättetvåa @ 1.95 hos NordicBet. Jag går in tungt med 4 enheter.

Ogiltigt spel-ID: 1155291



Lika stor skillnad som det ska vara mellan Bromölla och Höör, borde det vara mellan VMA och Ronneby. VMA kommer från spel i högre serier och hemma på Ädlavallen ska Ronneby inte vara något problem. VMA har, precis som Bromölla, haft en turbulent vår med knackigt spel, men alla rapporter säger att det ser bättre ut än på länge.


Lycka till!

Senast redigerad av LimeStreet den 2012-09-08 klockan 16:16.
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td