Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-08, 15:38   #1
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Uppenbart felsatta odds


Hittade precis ett minst sagt smaskigt spel:

AEK - Giannina
Greek Super League

HT: Draw

Nordicbet: 7,00
Betfair (lay): 2,64

Smått chockad kikade jag in spelet lite närmare och det verkar som att man på Nordicbet gjort en tabbe och förväxlat oddsen för X och 2.

Så till frågan: Är det någon idé att överhuvudtaget spela på denna typen av uppenbara tabbar? Risken för void måste väl vara närmare 100% eller?
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 15:48   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/forums/taenkarh...light=felsatta

Läsvärt.

Personligen hade jag spelat på alla 3 utfallen (helst från olika konton eller bett polare testat.) Endast låg instats tex 2kr. För att se ifall de skulle voida ena spelet om den satt pga felsatt odds. Eller om de skulle voida alla.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 19:06   #3
 
zorbas avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1263

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 49 - 31 - 3
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 61.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
https://www.sharps.se/forums/taenkarh...light=felsatta

Läsvärt.

Personligen hade jag spelat på alla 3 utfallen (helst från olika konton eller bett polare testat.) Endast låg instats tex 2kr. För att se ifall de skulle voida ena spelet om den satt pga felsatt odds. Eller om de skulle voida alla.
Efter att ha läst den tråden så inser jag att det inte är någon idé att ens peta på dessa odds. Att bli limiterad är inte ett alternativ.

Oddset är korrigerat nu btw.
zorba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td