Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Antal hästar * Spelavdrag * Snittrank / Väntevärde snittrank För en häst med snittrank på 2.3 i ett lopp med 10 hästar blir det alltså (om man spelar via ATG): 10 * 0.8 * 2.3 / 5.5 = 3.35 |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Jag förstår inte din kommentar angående spelavdraget. ATGs återbetalningsprocent ligger väl runt 79% på VP så om jag vill räkna ut vilken vinstchans ett givet odds från ATG indikerar så räknar jag ut detta som 1/(ATGs odds/0.79). Däremot, så om jag har räknat ut vilken vinstchans som min "power rating" indikerar så har återbetalningsprocenten ingen inverkan på denna beräkning. Om det odds som erbjuds är >2.0 och min beräknade vinstchans är >50% så är det värde i det erbjudna oddset. Däremot blir det självklart svårare att hitta erbjudna odds som är högre än det odds jag räknat fram ju lägre återbetalningsprocenten är. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Jag ligger bakom programmet 'Hjälp på traven', som numera är gratis och Open Source. Senaste versionen finns alltid på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. . |
||
|
|
|
|
|
|