Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-09, 18:43   #1
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 42
Standard

Spelbolag med 100% bonus?


Tjena hej!

Liten fråga och fundering.

Är det någon som vet något EU bolag som erbjuder en 100% reload bonus?

Jag vet att det finns ett par amerikanska men dessa ser suspekta ut och har inte vågat prova dom.

Jag undrar varför det inte finns? Borde inte spelsidorna tjäna väldigt mycket pengar på det?

Säg att de ger bonus till 1000 st, med 20-30 ggr omsättningskrav inom en månad. 90% kommer säkert spela bort bonusen och antagligen bonustrada.
Vilket ger spelbolaget en vinst på 1000x1000= 1000 000 kr.

Varför gör dom inte så?
wahlman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 18:50   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Finns det någon som tar en bonus med 20-30 ggr i omsättningskrav (om jag förstår dig rätt?) i syfte att bonustrada ?
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 19:04   #3
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 42
Standard

Jag har gjort det. Om du ska trada bonusen kan det väl vara en miljard i omsättningskrav?
wahlman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 19:08   #4
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wahlman Visa inlägg
Jag har gjort det. Om du ska trada bonusen kan det väl vara en miljard i omsättningskrav?
Betfairs kommission knullar dig upp och ner.
__________________
I was bangin 7 gram rocks, that's how I roll - winning
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 19:16   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 42
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xamdam Visa inlägg
Betfairs kommission knullar dig upp och ner.
Hur menar du?

Tanken med bonustrading är väl att betta bort hela summan TILL Betfair?
wahlman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 19:38   #6
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Det jag menar är att pengarna ibland hamnar på "fel sida", dvs hos bolaget. Med tanke på att i regel några procent försvinner per lagt spel så vill man ju kunna möta omsättningskraven snabbare än att behöva omsätta bonusen 20-30 ggr.

Visst kan man ha rejäl motvikt och leta 7-oddsare men även såna går in ibland och då har man helt plötsligt en jävla massa pengar på bolaget och allting måste omsättas. Blir då svårt att ens få något kvar av bonusen.

Av denna enkla anledning skulle jag aldrig ge mig på en bonus med dessa omsättningskrav men det är ju upp till var och en.


Nu låter vi inte denna diskussion gå mer off topic, undrade bara om dessa enorma omsättningskrav verkligen lockar folk
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-09, 19:47   #7
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 42
Standard

Jo det är sant som du säger även 7-oddsarna slår in, men det gäller att betta "bort" sin bonus smart. Dvs man bettar på höga odds och delar av summan. Inte hela då kan det bli jobbigt.

Men hur som helst, jag har inte några som helst problem med omsättningskraven. Det är upp till var och en att avgöra detta.

Min fråga var ju VARFÖR detta inte existerar på regelbunden bonus på sin reload?
Det borde finns gott om spelare där ute likt mig som inte bryr sig om omsättningkraven.

Eller?
wahlman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td