Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-10, 15:28   #1
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

PDF-fil med spelsystem


http://www.fildump.se/?file=pub_vf26...p5hxcgkn42ty4e

Jag har laddat upp en PDF-fil på över 1000 sidor. Innehållet är mest galopp system men det finns även ett antal system för fotboll samt bookie buster och John Morrissons system för MLB och NBA.
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 16:17   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 139
Sharp$: 1675
Standard

Länken funkar lite halvdåligt här (Chrome)
lokalime är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 17:55   #3
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Mycket skumt som försiggår kring JMs system. Har läst en del om det på SBR och där hävdas det att han fifflar med linor/matcher i efterhand för att göra förlorade spel till vinnande och på så sätt hålla streaken vid liv. Har också för mig att han modifierat systemet efter en serieförlust och räknat den som vinnande om man spelade enligt det nya systemet (vilket inte ens fanns då spelet las).
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 19:54   #4
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

John Morrisson är helt klart oseriös och bara ute efter att mjölka folk på pengar. Jag har själv aldrig abonnerat på hans tjänst men det florerar mängder av rykten på nätet om att han hittar på olika sätt att ta ut extrakostnader för tipsen.
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td