Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-12, 08:59   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

In-Play statistik Sbobet vs Bet365


Jag har sett att statistiken ibland skiljer en del (tex antal skott på mål) mellan Sbobet och Bet365. Är det någon som vet vilken sida som är mest tillförlitlig?

Edit: Nu pågår matchen Capalaba - Logan och på Bet365 är antalet skott 1 utanför för Capalaba medans på Sbobet Capalaba har 2 på mål och 2 utanför och Logan har 1 på mål och 1 utanför

Senast redigerad av MrGerrard den 2013-02-12 klockan 09:02. Anledning: Exempel
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 09:18   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag har själv befunnit mig på många matcher (svenska u21) och även samtidigt följt bet365s graf. Och jag kan säga att den är åt helvete fel många gånger iaf när det gäller antalet attacker/farliga attacker.

Sedan brukar de räkna olika. Tex ribba ut räknas ibland på mål ibland utanför. Skott som skjuts men blockeras utav en försvarare som riktar ut den till hörna räknas ibland som på mål och ibland utanför. Det hela beror nog på vad det är för individ som rapporterar från matchen och därför går det inte att urskilja vilken sida som är bäst.
De köper nämligen in tjänsterna från olika företag, tex genom runningball och liknande. Det är även därför samma spelbolag ibland erbjuder samma utbud inom samma liga (med olika limits och prisavdrag). Då de köper in från samma ställe.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-12, 11:23   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Tack för svaret KP. Lite felmarginal har jag alltid räknat med att det kan vara men att det slår så mycket fel är lite oroväckande om man spelar mycket live.
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td