![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Pre-Game Trading
Hej!
Tänkte kolla om det är någon som jobbar/har insikt i hur ett spelbolag resonerar kring oddssättning dagen innan/timmarna innan t.ex. en folbollsmatch avgörs. Det jag är främst intresserad av är om någon känner till hur man kan identifiera att ett lag kommer sjunka eller öka i odds, innan spelbolaget utför justeringen givetvis. En slags prognos kan man väl säga ![]() Svara i tråden eller via PM om ni vet/tror er veta ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Kan du värdera ett utfall så kan du se vart oddset kommer hamna. Är oddset för högt så kommer det att sjunka, simple as that.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jo jag förstår, tänkte mer på om man kunde utnyttja spelbolagen för att se om det är en sänkning eller höjning som föreligger...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Ja du kan ju utnyttja tjänster som visar dropping odds, dock så brukar betfair vara i samma takt som asien oftast.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Jo det har jag testat men jag tänker mer på om det finns någon fundamental anledning till att sänka vissa odds och höja andra?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|