Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-05, 13:10   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Utöka bettingportföljen


Jag har leisurebettat till och från i över 10 år men sedan i höstas tagit tag i det och gjort ett ordentligt försök med betting. Nu speglar inte den tid jag lägger ner på något sätt min (hittillska) vinst, då jag inte spelar för stora summor. Min BR är medvetet låg och tanken med detta året är att se om det finns något värde i att hålla på öht.

Jag har alla ägg i en korg (mitt spreadsheet) men funderar lite över att utöka bettingportföljen med stryk-/europa-/topptips. Jag har i mina egna ögon inte råd att spela stryk- eller europatips atm, då jag isf gärna vill spela lite större reducerade system.

Däremot har jag redan börjat spela på topptipset vid sidan om. Spelar ett 4-1-162 och har raden (antal rätt) 7-7-8-6-8. Jag inser att jag inte kommer ha en hitrate med 8 rätt på 40% över lång tid. Jag har hittills inte en enda spik som är streckad till mer än 60% och det är nog lite så jag ev kommer fortsätta.

Är det vettigt att inkludera topptipset i min portfölj? Räcker det att spela 162-raders till en början eller ska jag spela u-system redan nu?

Jag är en absolut nybörjare på poolspel (undantaget det jag sett av farsans ytterst oprofessionella stryktipsande) och vill därför gärna få lite input.

slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td