Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-13, 09:43   #1
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Slut med 1,x,2


Nu skall jag enbart spela över,under.Har spelat 1x2 i en vecka.Och ö,u i en vecka.Ö,U har dragit in mest deg.Visserligen är det ju inte samma odds.Så det tar längre tid att komma upp i stora vinster.(har inte stor bankrulle)men jag går ju +,det är ju det som är meningen med att spela.
Så vi gnetar på.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 10:14   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

I början av min bettingkarriär hade jag samma tankar som dig. Men med mer erfarenhet i ryggen så lärde man sig undvika många 1x2 spel man annars skulle lägga.

Det handlar inte bara om 1x2 utan spel där du har 3 utfall istället för 2. Vilket är egentligen anledningen till att du gillar ö/u spel.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 10:23   #3
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det spelar ingen roll hur många utfall det finns, det är lika svårt att vinna ändå. Bookies har större fördel på tvåvägsmarknaderna.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 11:39   #4
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Alltid tyckt att över/under är mer lotto på något sätt...

Som KP är inne på är det nog svårare att värdera sina 1x2 spel på bara statistik...

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader
Bookies har större fördel på tvåvägsmarknaderna.
Förstår hur du tänker men det låter lite konstigt, dem har samma fördel på 3vägspel men den är utspridd på 3 alternativ istället för 2.
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 21:44   #5
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Jag har precis som du Blixten tröttnat mer och mer på 1X2, däremot är över/under lika mycket lotto imo.

Ett tipps är att spela mer asian handicap, då står du med två alternativ istället för tre.
Håll noga koll så du spelar asian handicap (tvåvägshandikapp) och inte vanligt handikapp som är trevägs.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td