Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-17, 20:30   #1
 
Burner76s avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1
Sharp$: 47
Standard

Tips för Livespel


Hej! Är en spelintresserad kille som letar efter bra spelsätt. Gillar de flesta sporter men är som sagt ute efter tips. Gillar spela Livespel bl.a men saknar edgen. Någon där ute som spelar "vem gör första målet"? Finns det något värde i att spela 1, 2, och no goal tex? Hitta odds på olika spelbolag och få oddsedge? Går det? Alltså spela 1, 2 och no goal.

Vill helt enkelt hitta vägar att utveckla mitt spel.

Länktips?


Tack, Burner
Burner76 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-18, 05:02   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 38
Sharp$: 261
Standard

Hej! Jag brukar aldrig skriva här inne - Fastnade dock för din post.
Jag gillar att spela "vilket lag gör mål nummer x"

Spelar nästan enbart hockey.
När jag spelar det här spelet, så är de följande
När de lag jag tror kommer vinna matchen, gör mål inom 5 i första perioden eller att Laget leder med 1-0,2-1,2-0,3-2 osv. Skulle laget inte göra mål direkt så finns de alltid chans till mål i tom kasse.

Detta spelet tycker jag speciellt om när de är Vinna eller försvinna i en turnering eller slutspel och de lag vi spelar mot ligger under med tex 1-3. Då måste man ta ut målisen med möjligtvis 3 minuter kvar för att ge sig själva en chans.

Givetvis ska man inte spela de här spelet mot målsnåla lag.
hemlig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td