Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-24, 22:56   #1
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 3
Sharp$: 17
Standard

Fråga


Tjena! Ny här på forumet.

Jag har nog en lite annorlunda fråga och den är lite svår att formulera utan att få den att låta en aning luddig men den lyder i alla fall såhär:

Är det någon som kan nämna något som garanterat eller till 95% händer minst 1 av 12 gånger i någon typ av sportevenemang överhuvudtaget, där oddset alltid ligger på minst 2ggr pengarna?
Vad som helst funkar, det behöver inte vara en händelse i en enskild match utan det kan t.ex. vara flera matcher som man spelar i samma tipp. Huvudsaken är att oddset blir över 2ggr pengarna och att detta som man spelar går in garanterat eller till 95% minst 1 av 12 gånger.

Varför just 12 är så viktigt vill jag inte säga i nuläget men finns det jag söker? Det känns som att det borde finnas en hel del saker som kan matcha dessa specifikationer. Skulle vara trevligt att höra om det är någon/några som skulle kunna dela med er av sådan information i så fall!

MVH
Urbanson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 23:12   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8278

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

1 av 12 ???
Varför vill du förlora dina pengar ?



QUOTE=Urbanson;351971]Tjena! Ny här på forumet.

Jag har nog en lite annorlunda fråga och den är lite svår att formulera utan att få den att låta en aning luddig men den lyder i alla fall såhär:

Är det någon som kan nämna något som garanterat eller till 95% händer minst 1 av 12 gånger i någon typ av sportevenemang överhuvudtaget, där oddset alltid ligger på minst 2ggr pengarna?
Vad som helst funkar, det behöver inte vara en händelse i en enskild match utan det kan t.ex. vara flera matcher som man spelar i samma tipp. Huvudsaken är att oddset blir över 2ggr pengarna och att detta som man spelar går in garanterat eller till 95% minst 1 av 12 gånger.

Varför just 12 är så viktigt vill jag inte säga i nuläget men finns det jag söker? Det känns som att det borde finnas en hel del saker som kan matcha dessa specifikationer. Skulle vara trevligt att höra om det är någon/några som skulle kunna dela med er av sådan information i så fall!

MVH[/QUOTE]
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 23:57   #3
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns aldrig någon garanti för någonting, prematch, och absolut inte i 95% utav fallen där bara 1 utav 12 skall gå in - finns bara inte, särskilt inte till 2.0 i odds...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 00:58   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Martinigale blir inte bättre för att du tillämpar det på sport.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td