Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-20, 08:34   #1
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Reducera stryktipsprogram!


God morgon!
Tänkte kolla här om det är någon som har någon erfarenhet av alla program som man kan göra egna reducerade system med? Typ copema radsoft mm. Vilka är bra dåliga lätta krångliga? Är det något ägg sätta sig in i?

/pohjan
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-15, 05:28   #2
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Jag listar en del tipsprogram jag har. Försöker rangordna mina favoriter

1. TippX 2000 (gratis) Onödigt krångligt för den oerfarne beroende på vad man ska göra. Jag har lärt mig programmet ganska bra nu.
2. Copéma Tips (100kr årsavgift) Ganska lätt. Finns videos på youtube för den som inte kan
3. 1X2 2011 (495kr) Ganska lätt. Förstår dock inte alla funktioner (personlig åsikt)
4. Radsoft Tipspro (gratis) Ganska lätt. Finns olika svårighetsgrader
5. Prognosis (gratis) Enkelt att lära sig
6. PWTips (gratis) Ganska enkelt men förstår inte allt
7. NSAB Datatips (Finns ej att få tag i längre) Mycket lätt men kräver en gammal datorutrustning och DOS som operativsystem
8. TurboTips (Finns ej att få tag i längre) Ganska lätt men kräver också äldre datorer och skrivare samt DOS
9. Extratips (Finns ej att få tag i längre) Kräver som 7. och 8. Inget tipsprogram utan ett rättningsprogram som rättar upp till 255 system samtidigt


Edit:
Har även Flextips från Thy data kom jag på. Programmet är lätt att använda och har en del bra funktioner, MEN kopieringsskyddet är så värdelöst att om du t ex formaterar eller till och men uppdaterar datorns BIOS så slutar programmet att fungera då datorn får ett helt annat ID nummer än när du installerade programmet. Idiotiskt!!! Finns ett demo att ladda ner men mitt antivirus program vägrar att acceptera ta mot programmet. Man kan undra vad han stoppat i programmet???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Calatan (+1), Pohjan (+1)

Senast redigerad av Tord den 2016-03-17 klockan 16:07.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td